Computer Games Forum

Go Back   Computer Games Forum > Gaming > Strategii

Notices

Thread Introduction
Supreme Commander Resources @ ComputerGames.ro
Supreme Commander Demo @ ComputerGames.ro
Supreme Commander Review @ ComputerGames.ro

Reply

LinkBack Thread Tools
Old 08-07-2005, 18:56   #1 (permalink)
Registered User

Supreme Supreme Commander

Pentru fanii Total Anihilation si nu numai: http://pc.gamespy.com/pc/supreme-com.../632026p1.html. That's a BIG

cROM is offline    Reply With Quote
Old 08-07-2005, 19:11   #2 (permalink)
Registered User

Silenti's Avatar

Mai era un pic si baietii de la IGN faceau stop cardiac in timpul preview-ului. Plin de superlative, extra super ultra hiper mama doamne si sa moare familia mea.
Bleah, nu mai cititi articole pe Gamespy ca sunt la fel de relevante ca reclamele la detergenti.

Cat despre joc, vom trai si vom vedea, pare promitator, dar la fel par toate inainte de lansare.

Silenti is offline    Reply With Quote
Old 08-07-2005, 19:16   #3 (permalink)
Registered User

Daca nu avea in spate un joc ca TA eram de acord cu tine. Dar totusi....

Old 12-07-2005, 13:17   #4 (permalink)
Registered User

PhreaK's Avatar

Din screenshoturi si din ce scrie prin preview, jocul are toate sansele sa fie extraordinar si un "instant-classic". Sa speram ca nu o sa adere la curentul jocurilor cu grafica buna, idei tari dar gameplay 0.
Potentialul e acolo, dar pana in 2006 mai e cale lunga.

PhreaK is offline    Reply With Quote
Old 13-07-2005, 12:04   #5 (permalink)
Registered User

Lord Marko's Avatar

Pare interesant, dar de la interesant pana la superlativele date de Game Spy este drum lung. Sa dau si un exempul, despre Empire Earth 2 au spus ca este "best RTS game ever", iar acum cand a fost lansat, toti spun ca este o mare dezamagire si ca nu merita jocu'.
Despre Supreme Commander, nu stiu de ce dar imi aminteste de Starcraft hmmmmm...

Lord Marko is offline    Reply With Quote
Old 13-07-2005, 13:37   #6 (permalink)
Registered User