Page 4 of 57 FirstFirst 12345671454 ... LastLast

Thread: Mass Effect Andromeda

1. Back To Top | #61
    poti sa dai in cafea si acelasi sanse sa le nimeresti ca nea Patcher

2. Back To Top | #62
    S-a clarificat si asta.

"BioWare confirmed that the Mass Effect Andromeda release date is set for Holiday 2016 with the game launching on Xbox One, PS4 and PC."

3. Back To Top | #63

4. Back To Top | #64
    The identity of the leaker was verified by the mods at /r/masseffect. https://www.youtube.com/watch?v=nGpNBtzVRH4

Things mentioned for those who can't watch the video:

•2 Squad mates as before, a human blonde and a krogan mentioned

•All squad mates have jetpacks which come into play in exploration

•Omnitool has more functionality, for example a combat shield

•Greater detail in character facial features and models

•Destructible covers (Yay Frostbite!)

•Completely different ship (I take it as a step away from the frigate sized ship that we saw in Normandy and towards a larger ship)

•Hints at Mako customization

•'Pathfinder quarters' section in the ship

•Main character is referred to as 'the pathfinder'

•Story revolves around finding a new home for humanity and other races

•New ship travel system (Instead of the old galaxy map) where you manually fly the ship

•Enemies (the main opposing force I assume) are bipedal cross between Vorcha and Collectors

•The (non-human) enemies drop into combat from Cerberus ships (I would assume a placeholder, but if it's not then it gets interesting)

•One of the antagonists is a human soldier with armor similar to yours but without N7 insignia

5. Back To Top | #65
    •Destructible covers (Yay Frostbite!)
    Din lista aia dupa asa ceva salivez cel mai mult.
    "You want me to fly in the back of a little tiny fighter aircraft with a crazy fighter pilot who thinks he's invincible, home in on a SAM site in North Vietnam, and shoot it before it shoots me, you gotta be shitting me!"
    - Captain Jack Donovan

6. Back To Top | #66

7. Back To Top | #67
    Nu stim, dar fiind in alta galaxie nu cred ca o sa conteze alegerile facute. Oricum mai e un an de zile pana atunci, vedem probabil la E3 ce si cum.
    "You want me to fly in the back of a little tiny fighter aircraft with a crazy fighter pilot who thinks he's invincible, home in on a SAM site in North Vietnam, and shoot it before it shoots me, you gotta be shitting me!"
    - Captain Jack Donovan

8. Back To Top | #68

9. Back To Top | #69
    Lol.

10. Back To Top | #70
    Wtf
    I never seem to understand, the time the place and who I am, define a way to stay alive, it's like I'm living a lie

11. Back To Top | #71
    Probabil se putea și mai rău. Adică să joci acum din tabăra adversă chiar împotriva lui Shep... Deși ar fi fost și interesant din anumite puncte de vedere.

12. Back To Top | #72
    Shep nu mai e, la fel cum nu o sa mai fie nici Geralt of Rivia scoateti-va asta din cap
    Partea cu Mako si explorare plus engineul Frostbyte or sa fie punctele forte, nu ma astept la nimic iesit din comun pe partea de RPG si lupta.
    - Captain Jack Donovan

13. Back To Top | #73
    mi-e frica ca o sa urmeze acelasi model ca si da:i

14. Back To Top | #74
    Sa fim seriosi, nu prea erau elemente de RPG in toate MEurile. Chiar nu m-as supara daca ar fi un shooter BUN, cu ceva elemente de progresie; poate o lasa mai moale si cu partea cu romantele, ca pana acum nu au reusit sa faca nimic decent.

15. Back To Top | #75
    hmm, nu stiu ce sa zic, multa luma s-a luat de ME si de toate "romantele", insa ME(si in special 2-ul) mi s-a parut excelent pentru ca au fost atate personaje secundare pe care le puteai aborda si interactiona destul de interesant. BioWare e chiar f bun in acest aspect. In rest jocul sper sa nu fie consolizat excesiv (see Dragon Age 2/3).
    Earth rotation is created by penguins running in circles around the south pole. Prove me wrong...

16. Back To Top | #76
    +1.

Am relaționat foarte bine cu Tali de exemplu și am refăcut jocul când a murit.

17. Back To Top | #77
    scuze, nu m-am exprimat bine. Ma bucura ca fiecare are un caracter deosebit, si inceputul fiecarei romante e fain in ME. Problema e ca ei nu stiu ce sa faca dupa asta; ajungi sa fii preten si pui de o tocana(care nu te satisface cu nimic). practic e o chestie pe care o bifezi. M-as fi bucurat sa fie consecinte si rezultate mult mai diferite. asa...vrajind doar ca sa ajungi in izmenele fetei- la o scena mediocra bagata ca sa fie.

18. Back To Top | #78
    Metoda de contact: pm, telefon, mail sau Y!messenger.
    Doar cele din postarile mele, NU folosesc alte metode.

19. Back To Top | #79
    L-au dat jos.
    - Captain Jack Donovan

20. Back To Top | #80

Page 4 of 57 FirstFirst 12345671454 ... LastLast