![]() |
| | #1 (permalink) | ||
| Registered User Join Date: Jul 2007 | Gecute de primavara de la Fishbone, Benetton, Smog, Zara..
Deci dupa cum spune titlu am la vanzare urmatoarele geci.... In prima poza este gecuta Fishbone : am marimile l, xl si xxl. Pretul este de 180 ron In a doua poza este gecuta de la Sfera: este masura l .Pretul este de 200 ron In a treia poza este gecuta de la Angelo Litrico, este masura l si pretul este de 170 ron In a patra poza este gecuta de la Zara, este masura m si pretul este de 180 ron In a cincea poza este gecuta de la Benetton, este masura l si pretul este de 170 ron. Pt mai multe detalii ma puteti contacta pe tel la nr 0756191691 sau pe mes la adresa: importal2003. | ||
|
| | #2 (permalink) | ||
| Registered User Join Date: Jul 2007 |
Deci sa continuam lista cu gecute de primavara... In a sasea poza este gecuta de la Benetton, este masura m si este la pretul de 170 ron In a saptea poza este gecuta de la Zara, este masura m si pretul este de 200 In a opta poza este gecuta de la Fishbone: am masurile s,xl,xxl.Pretul este de 180 ron In a noua poza este gecuta de la Smog: marimile sunt m,xl,xxl.Pretul este de 170 ron In a zecea poza este gecuta de la Fishbone: marimile sunt l,xxl. Pretul este de 180 ron | ||
|
| | #3 (permalink) | ||
| Registered User Join Date: Jul 2007 |
Si ultimile gecute... In poza a 11-a este gecuta de la Smog, este masura s si pretul este de 180 ron In poza a 12-a este gecuta de la Smog: masurile sunt l si xl.Pretul este de 170 ron In poza a 13-a este gecuta de la Smog: masurile sunt s,m. Petul este de 200 ron Si mai am o pereche de blugi XDYE(Pull&Bear) marimea 34 la pretul de 120 ron. Si o pereche de blugi de dama GF Ferre ( originali- puteti verifica la orice magazin de specialitate) marimea 26 la pretul de 100 euro Pt mai multe detalii la nr de tel 0756191691 sau pe mes la adrsa : importal2003 | ||
|
![]() |
|
| Thread Tools | |
| |