brat Verificare colet Fan Courier
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 20 of 29

Thread: Verificare colet Fan Courier

  1. #1
    Registered User ghost15's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Buzau, Romania

    Verificare colet Fan Courier

    Am auzit de curand ca Fan Courier ofera o oarecare asigurare cumparatorului. Vanzatorul ( sau expeditorul ) trebuie sa impacheteze coletul in fata celor de la Fan Courier si sa scrie in proces verbal ce a pus in colet. Astfel firma ofera o garantie destinatarului ca nu va fi fraudat. Acest lucru am auzit ca se intampla la coletele cu plata ramburs.
    Acum , ii intreb si eu pe cei care au trimis prin intermediul acestei firme, este adevarata aceasta chestie ?
    In curand voi scrie o carte cu titlul : De ce injura lumea RDS-ul?


  2. #2
    Banned
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Răzuieste aici ███████ cu o surubelniţă™
    Pai ai sunat la ei sa ii intrebi?

  3. #3
    Registered User TONITO's Avatar
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    craiova
    dap este adevarat. Am asistat eu la asa ceva cand a primis un preten o GTX260. El venise cu ea deja ambalata si l-au pus sa o desfaca sa verifice ce contine cotletul

    LE: tot cu pretenul asta am fost la posta sa luam un pachet care continea niste dvd/cursuri. Femeia de acolo il intreaba ce contine pachetul, la care asta, cu o voce hotarata/serioasa exclama: PLUTONIU !!

  4. #4
    Registered User ghost15's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Buzau, Romania
    Am inteles ca verifica si daca produsele sunt functionale . Oare o fi si asta adevarat ? :-))
    Vreau sa iau ceva de pe forum. Nu de alta dar nu vreau sa iau teapa , sau sa ma trezesc cu o stricaciune . Chiar daca asta costa mai mult . Dai un ban da' stii ca face.
    In curand voi scrie o carte cu titlul : De ce injura lumea RDS-ul?


  5. #5
    weeppi's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Bucureşti
    Quote Originally Posted by ghost15 View Post
    Vanzatorul ( sau expeditorul ) trebuie sa impacheteze coletul in fata celor de la Fan Courier si sa scrie in proces verbal ce a pus in colet.
    Degeaba il impacheteaza ei in fata curierului; asta inseamna ca lucratorul FacCourier trebuie sa fie cunoscator in domeniu; daca vanzatorul imi trimite Nokia 6300 in loc de 6300i? Stie ala care-i diferenta dintre ele?
    După toate cele întâmplate-n spate.. te-ai convins că n-aduc fericirea dar banii ţin problemele departe?

  6. #6
    Alex_R's Avatar
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    SB
    Sa inteleg ca prefera sa aplice metoda asta in loc de a oferi posibilitatea verificarii coletului la destinatie?
    Ok, initiativa e laudabila insa nu stiu cat de bine poate fi ea pusa in practica. Spre ex, ma indoiesc ca sunt multi curieri care sa poata face diferenta dintre sa zicem un telefon original si o copie bine facuta... Din punctul asta de vedere personal preferam varianta deschiderii coletului la sosire.

  7. #7
    Registered User ghost15's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Buzau, Romania
    Ati ajuns prea departe. Eu vreau sa cumpar un PSP. Eu cred ca daca lucreaza de ceva timp in domeniu a mai vazut si el ce inseamna un PSP.
    In curand voi scrie o carte cu titlul : De ce injura lumea RDS-ul?


  8. #8
    0746518859 267511's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Iasi
    Si sunt sigur ca nenea de la fan sa analizeze psp-ul tau, sa observe o zgarietura si sa-l refuze, ca el stie ca tu nu il vrei zgariat, mai ales in locul acela.
    Eu nu cred ca e adevarat, am trimis saptamana trecuta un colet cu ramburs si nu mi-a zis nimic nou, fata de cum faceam pana acum.
    Poate totusi sa fie adevarata treaba, la genu ca declari "telefon" si el se uita daca chiar e un telefon, dar nu sta sa verifice daca merge wi-fi-ul la el sau daca pica semnalul.
    Oricum, nu te poti baza pe o constatare a celor de la fan, daca cumperi ceva si nu esti sigur, alege optiunea sa vezi continutul coletului inainte sa-l ridici.

  9. #9
    mz
    mz is offline
    V-am prins, vrajitoarelor! mz's Avatar
    Join Date
    May 2003
    Location
    Bucuresti
    Quote Originally Posted by Evil View Post
    Pai ai sunat la ei sa ii intrebi?
    ghost15, raspunde te rog la acesta intrebare de bun simt.

  10. #10
    Registered User matizul87's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    crangasi
    eu cred ca mai mult verifica daca produsul este pus in colet. nu cred ca curierul sta sa`ti analizeze tie telefonul sau mai stiu eu ce. oricum e bine totusi sa te asiguri ca primesti ceva decat o cutie goale de carton )

  11. #11
    Paranoia is natural AStateOfMind's Avatar
    Join Date
    Nov 2000
    Location
    Portland, OR
    Hmmm, cand am trimis ceva cu ramburs am fost sfatuit la telefon sa nu inchid pachetul, pentru ca cel care l-a preluat sa il poata verifica. I-am spus ca e un "processor" dar nu a stat sa verifice ce model, ce socket, bla bla. Cred ca nici nu s-ar fi descurcat cu asa ceva.
    [웃어라. 온 세상이 너와 함께 웃을 것이다. 울어라. 너 혼자만 울게 될 것이다

  12. #12
    Registered User EOSparts's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Dubai
    eu am trimits de curand un Grip de Canon prin ei. L-am ambalat in fata lor, au luat seria de pe produs si au scris pe procesul verbal exact ce scria pe aparat. este ok sistemul asta, dar nu te poate pazi de produse defecte, cu zgarieturi, sau fake-uri.

  13. #13
    Registered User ghost15's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Buzau, Romania
    Quote Originally Posted by mz View Post
    ghost15, raspunde te rog la acesta intrebare de bun simt.
    Nu, nu am sunat. Am crezut ca daca cer parerea celor care utilizeaza acest curier o sa fie mai buna decat parerea domnisoarei care o sa raspunda de la firma. Ei incearca sa isi promoveze firma si nu intotdeauna se intampla cum scrie in regulamentul de ordine .

    @267511 Exista optiunea de a verifica pachetul inainte de preluare ?
    In curand voi scrie o carte cu titlul : De ce injura lumea RDS-ul?


  14. #14
    Registered User romeo_id's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The road to hell
    Quote Originally Posted by ghost15 View Post
    Nu, nu am sunat. Am crezut ca daca cer parerea celor care utilizeaza acest curier o sa fie mai buna decat parerea domnisoarei care o sa raspunda de la firma. Ei incearca sa isi promoveze firma si nu intotdeauna se intampla cum scrie in regulamentul de ordine .

    @267511 Exista optiunea de a verifica pachetul inainte de preluare ?
    Da. Poti sa verifici coletul inainte sa-l achiti. Asa e normal si de bun simt.

  15. #15
    Registered User ghost15's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Buzau, Romania
    Quote Originally Posted by romeo_id View Post
    Da. Poti sa verifici coletul inainte sa-l achiti. Asa e normal si de bun simt.
    Nu stiam. Nu am folosit sisteme de curierat. Prefer sa folosesc metoda clasica, fata-fata. Si aceasta optiune costa ceva in plus ?
    In curand voi scrie o carte cu titlul : De ce injura lumea RDS-ul?


  16. #16
    Registered User Kidu's Avatar
    Join Date
    Feb 2000
    Location
    Gradinitza nr.666
    =)) cred ca se aplica la cei fara contract, cum exp eu 10-20 colete pe zi, tare as vrea sa vina sa analizeze ei fiecare pachet Ceva nu e in regula aici, pentru ca pierd imens de mult timp si nu e problema lor ca ai tu sau nu incredere in vanzator/cumparator.
    Mai repede, ca si cauza, ma gandesc la acuzatiile ca s-au sustras din colete diverse obiecte

  17. #17
    L33T King tray's Avatar
    Join Date
    Oct 2006
    as dori sa iau de la cineva din galati un playstation,o fi vreo sansa ca un angajat la fan sa asiste (ori la impachetare ori la dezpachetare) la o proba cu consola conectata la tv si un disc inauntru?

  18. #18
    weeppi's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Bucureşti
    Quote Originally Posted by tray View Post
    as dori sa iau de la cineva din galati un playstation,o fi vreo sansa ca un angajat la fan sa asiste (ori la impachetare ori la dezpachetare) la o proba cu consola conectata la tv si un disc inauntru?
    Si sa garanteze el ca merge in parametrii optimi produsul tau (sau primit de tine)? Zero sanse.
    Fan Courier sau orice alt serviciu de curierat se ocupa cu transportul produselor, nu cu testarea..
    După toate cele întâmplate-n spate.. te-ai convins că n-aduc fericirea dar banii ţin problemele departe?

  19. #19
    CBR
    CBR is offline
    Moderator CBR's Avatar
    Join Date
    Sep 2001
    Location
    Bucuresti
    Am trimis eu exact acum cateva zile colet prin ramburs asa. Nu mai au optiunea ca cel care iti cumpara produsul sa se uite la el inainte, dar pe de alta parte, ambalezi impreuna cu ei pachetul si iti noteaza exact ce se afla in el.

    Eu am trimis un GPS, a fost notat tot, pana la ultimul cablu USB.

  20. #20
    weeppi's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Bucureşti
    Dar ti l-au testat ei ca functioneaza, sau a stat angajatul sa-l examineze?
    După toate cele întâmplate-n spate.. te-ai convins că n-aduc fericirea dar banii ţin problemele departe?

  1.  
Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. Fan Courier sux!!!
    By bibicul in forum Valea Plângerii
    Replies: 203
    Last Post: 31-05-2014, 22:48
  2. Cum se poate trimite un pachet?(plata ramburs-verificare colet-probleme de curierat)
    By SpliffStar in forum Condică de reclamaţii | Anunţuri administrative
    Replies: 131
    Last Post: 12-01-2013, 23:23
  3. [Vând/Schimb] 4870X2 sapphire, noi, 499 lei - transport inclus cu verificare colet+ functionalitate
    By mitrutmitrut in forum Componente PC (Procesoare, Memorii, Plăci de Bază)
    Replies: 24
    Last Post: 18-07-2011, 15:20
  4. Fan Courier Iasi
    By cipmar in forum Cum, cât, unde?
    Replies: 2
    Last Post: 22-12-2007, 23:51
  5. Fan Courier
    By CKY in forum Spitalul 9½
    Replies: 3
    Last Post: 25-08-2004, 14:04

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •