brat Discutii despre Www.mediadot.ro - Page 22
Page 22 of 25 FirstFirst ... 1219202122232425 LastLast
Results 421 to 440 of 500

Thread: Discutii despre Www.mediadot.ro

  1. #421
    Papa Bear
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    Between 2 worlds.

    Angry

    Quote Originally Posted by RelClienti View Post
    Incepand de saptamana asta vom printa pe AWB-uri textul "va rugam verificati continutul coletului INAINTE de a plati si accepta"

    Cu ce ma ajuta pe mine? Paguba ramane in continuare.
    They knew me like: Bilie(and before it was: BogdanYo)

  2. #422
    Registered User
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Bucureşti
    Bad post.

    Era raspuns la postul plin de intelepciune al lui sk_kane - sters de mozi.

    Cedry2k - Lirici pentru critici.
    Last edited by laur26; 27-08-2008 at 12:08.
    Mediadot-magazin romanesc. [la home page]
    Nikon D300 + Tokina 12-24mm + Tamron 28-75mm f/2.8 + Nikkor 50mm f/1.4 + Nikon 70-300mm VR + SB800 [De vinzare trusa Pentax !]
    .................................................................................................... ....................................................
    Sunt acuzarea la procesele lor de constiinta / Privindu-i tacut, facandu-i sa se teama de sentinta [Cedry2k]

  3. #423
    Registered User
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Bucureşti
    Buuun...s-a'ntimplat minunea !!! Cei de la OPC s-au intrecut pe ei înşişi si mi-au raspuns dupa 7 luni si 13 zile !!! Operativitate maxima bai tata !

    Punctul unu. Scuzele:
    Click image for larger version. 

Name:	opc 1.jpg 
Views:	163 
Size:	79.7 KB 
ID:	379306

    Adevarat, m-a sunat inspectorul OPC ca nu gaseste magazinul [la adresa de pe site !] , si m-a intrebat daca stiu ceva.
    Am trimis mail cu noua adresa + link catre harta. Dar dragilor, asta se intimpla pe data de Tuesday, February 12, 2008 11:29 PM.
    Deci acum ... 6 luni si jumatate ! Cum ziceam - operativitate maxima !

    Punctul doi. Solutionarea reclamatiei:
    Click image for larger version. 

Name:	opc 2.jpg 
Views:	173 
Size:	91.0 KB 
ID:	379307

    Deci, dupa lege si interpretarea ei de catre cei de la OPC ... cei de la mediadot pot pune orice pret doresc la produsele de pe site.
    Cu un simplu telefon pot sa-ti "infirme" comanda data la pretul de pe site, si sa-ti "confirme" [o] comanda la un alt pret. Cel pe care il doresc dinsii.
    "pretul de vanzare este cel din momentul confirmarii comezii". NU ala de pe site [ pentru care ai dat tu comanda FERMA] zic ei.

    O minciuna este si faptul ca
    "procedura respectata si in cazul dvs. prin contactarea telefonica in aceeasi zi de Catre un 'operator al firmei reclamate".
    Singurul telefon pe care l-am primit a fost cel in care ma abureau instiintau ca nu au putut lua legatura cu furnizorul si ca o sa revina a doua zi cu un telefon.
    EU am trimis mail si am dat telefon sa intreb de pret.

    VIVAT comertul online din Romanica !!! VIVAT OPC - aparatorul si protectorul consumatorilor !!
    Mediadot-magazin romanesc. [la home page]
    Nikon D300 + Tokina 12-24mm + Tamron 28-75mm f/2.8 + Nikkor 50mm f/1.4 + Nikon 70-300mm VR + SB800 [De vinzare trusa Pentax !]
    .................................................................................................... ....................................................
    Sunt acuzarea la procesele lor de constiinta / Privindu-i tacut, facandu-i sa se teama de sentinta [Cedry2k]

  4. #424

    Join Date
    Dec 2000
    Ia zi laur .. esti satisfacut ? ce ti-am zis acum cateva luni ?


  5. #425
    Registered User wirespot's Avatar
    Join Date
    Oct 2001
    Ai spus diverse tîmpenii, eu mai mult pe alea le-am reţinut. La ce anume te referi?
    If you put a large switch in some cave somewhere, with a sign on it saying "End-of-the-World Switch. PLEASE DO NOT TOUCH", the paint wouldn't even have time to dry.

  6. #426
    Registered User
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Bucureşti
    Pai eu zic asa:

    Legea Comertului Electronic:
    Art. 9: Încheierea contractului prin mijloace electronice
    (1) Dacă părţile nu au convenit altfel, contractul se consideră încheiat în momentul în care acceptarea ofertei de a contracta a ajuns la cunoştinţa ofertantului.

    Acea factura proforma adica.
    Acele telefoane despre care vorbesc ilustrii nostri aparatori de drepturi sint doar pentru confirmarea stocului. Adica iti pot spune doar ca produsul se afla sau nu in stoc.Daca se afla in stoc poti plati in baza acelei facturi proforme produsul, nu ti se mai elibereaza alta, nu ?

    Rezulta 2 variante:
    1. Produsul nu se afla in stoc, si atunci mai astepti sa apara, sau anulezi comanda...sau treaba ta.
    2. Produsul este in stoc, si atunci trebuie sa platesti pretul care era pe site in acel moment, si pe care ti s-a emis acea factura proforma.[si dupa ce primesti acel tel de stoc afirmativ poti vira banii pe baza acelei facturi proforme,ca pentru asta ti s-a emis]

    Niciodata pina acum [mai nou vad ca relclienti tot bate moneda pe asta, probabil stie el ce stie] nu s-a pus problema ca acea masina de spalat nu s-ar afla in stoc. [asta am tot demonstrat si am mailurile de la fosta patroana si de la agenti].

    NU, ei au zis ca este in stoc, dar ca pretul nu este ala , ci unul mai mare.

    Tu ce zici ? Ti se pare ok si legal ca o firma sa puna orice pret doreste pe site, dar sa nu fie obligati sa-l respecte ?
    Ca domnilor de la OPC vad ca li se cam pare.

    P.S. Iti/va reamintesc ca este o mare minciuna asta cu:
    "procedura este de verificare prealabila a $locului disponibil si anuntarea telefonica pentiu confirmarelinflrmare :a comenzii procedura respectata si in cazul dvs. prin contactarea telefonica in aceeasi zi de Catre un 'operator al firmei reclamate"
    Mediadot-magazin romanesc. [la home page]
    Nikon D300 + Tokina 12-24mm + Tamron 28-75mm f/2.8 + Nikkor 50mm f/1.4 + Nikon 70-300mm VR + SB800 [De vinzare trusa Pentax !]
    .................................................................................................... ....................................................
    Sunt acuzarea la procesele lor de constiinta / Privindu-i tacut, facandu-i sa se teama de sentinta [Cedry2k]

  7. #427
    Banned
    Join Date
    Jul 2008
    Quote Originally Posted by Bilie View Post
    Cu ce ma ajuta pe mine? Paguba ramane in continuare.
    La momentul in care ati lansat comanda, era scris pe site aici: http://www.mediadot.ro/cum-cumpar urmatorul text "Indiferent de modalitatea de livrare cumparatorul are obligatia de a verifica existenta tuturor actelor aferente tranzactiei, lipsa acestora generand neacordarea garantiei. Orice neconcordanta existenta intre marfa primita si actele de vanzare-cumparare cu care a fost livrata aceasta, intre produsul comandat si cel primit, pretul de oferta si cel facturat, lipsa unor documente, instructiuni sau accesorii, etc trebuie semnalata in momentul receptiei marfii.
    Societatea noastra nu este responsabila pentru problemele generate de serviciile unor terte firme de curierat, in cazul in care exista probleme privind integritatea coletelor (lovituri mecanice de orice natura, taieturi) la receptionarea acestora trebuie intocmit un proces verbal privind aspectele constatate si reclamate de client pentru a putea solicita potentialele despagubiri societatii de curierat."

    Este de inteles, intrucat daca am proceda altfel, orice client ar putea reclama dupa plecarea curierului ca-i lipseste orice din colet, fara ca noi sa putem verifica daca este adevarat sau nu.

  8. #428
    Papa Bear
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    Between 2 worlds.

    Unhappy

    Quote Originally Posted by RelClienti View Post
    La momentul in care ati lansat comanda, era scris pe site aici: http://www.mediadot.ro/cum-cumpar urmatorul text "Indiferent de modalitatea de livrare cumparatorul are obligatia de a verifica existenta tuturor actelor aferente tranzactiei, lipsa acestora generand neacordarea garantiei. Orice neconcordanta existenta intre marfa primita si actele de vanzare-cumparare cu care a fost livrata aceasta, intre produsul comandat si cel primit, pretul de oferta si cel facturat, lipsa unor documente, instructiuni sau accesorii, etc trebuie semnalata in momentul receptiei marfii.
    Societatea noastra nu este responsabila pentru problemele generate de serviciile unor terte firme de curierat, in cazul in care exista probleme privind integritatea coletelor (lovituri mecanice de orice natura, taieturi) la receptionarea acestora trebuie intocmit un proces verbal privind aspectele constatate si reclamate de client pentru a putea solicita potentialele despagubiri societatii de curierat."

    Este de inteles, intrucat daca am proceda altfel, orice client ar putea reclama dupa plecarea curierului ca-i lipseste orice din colet, fara ca noi sa putem verifica daca este adevarat sau nu.
    Foarte frumos, curierul nu permite deschiderea coletului inainte de plata si pe el nu il intereseaza continutul cutiei sigilate de Mediadot. Plicul in care se afla stick-ul de memorie era sigilat si nu fuses desigilat inainte. Singura persoana care ar fi putut sustrage acel stick era persoana care a sigilat plicul, respectiv angajatul Mediadot Andrei C.

    Multumesc pentru solutionarea problemei, pe viitor am sa evit Mediadot-Marketonline Grifon Group SRL, s.a.m.d.
    They knew me like: Bilie(and before it was: BogdanYo)

  9. #429
    R/\ZV/\N's Avatar
    Join Date
    Jul 2002
    Location
    Rm. Valcea
    Quote Originally Posted by Bilie View Post
    Foarte frumos, curierul nu permite deschiderea coletului inainte de plata si pe el nu il intereseaza continutul cutiei sigilate de Mediadot. Plicul in care se afla stick-ul de memorie era sigilat si nu fuses desigilat inainte. Singura persoana care ar fi putut sustrage acel stick era persoana care a sigilat plicul, respectiv angajatul Mediadot Andrei C.

    Multumesc pentru solutionarea problemei, pe viitor am sa evit Mediadot-Marketonline Grifon Group SRL, s.a.m.d.
    Cei de la Fan Courier permit inspectarea coletului inaintea achitarii serviciului de transport. Mai stiam o firma de curierat rapid cu politica identica, insa momentan am lapsus.
     
    ASUSCommando intelE8400 NoctuaNH-C12P OCZReaper HPC PC2-6400 2x2GB ASUS8800GTS 512MB WDRaptor 74GB & Seagate7200.10 250GB PlextorPX-760SA & LGGSA-H10N & YAMAHACRW-F1E CreativeX-Fi XtremeMusic Lian LiPC-V1100B PLUS II AntecNeoHE 550W DELL2407WFP Rev.A04 SteelSeriesIkari Laser & SteelPad5L LogitechUltraX
     
    acerExtensa 5630G

  10. #430
    Papa Bear
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    Between 2 worlds.
    Quote Originally Posted by razvan2007 View Post
    Cei de la Fan Courier permit inspectarea coletului inaintea achitarii serviciului de transport. Mai stiam o firma de curierat rapid cu politica identica, insa momentan am lapsus.
    In cazul meu a fost Urgent Curier; iar cu o saptamana inainte Fan Courier nu mi-a permis inspectarea pana nu i-am achitat coletul dar a stat langa mine la desigilarea coletului si verificarea continutului.
    They knew me like: Bilie(and before it was: BogdanYo)

  11. #431
    R/\ZV/\N's Avatar
    Join Date
    Jul 2002
    Location
    Rm. Valcea
    Quote Originally Posted by Bilie View Post
    Fan Courier nu mi-a permis inspectarea pana nu i-am achitat coletul dar a stat langa mine la desigilarea coletului si verificarea continutului.
    Pai da, iar in caz ne neconcordanta il poti rambursa, nu?
     
    ASUSCommando intelE8400 NoctuaNH-C12P OCZReaper HPC PC2-6400 2x2GB ASUS8800GTS 512MB WDRaptor 74GB & Seagate7200.10 250GB PlextorPX-760SA & LGGSA-H10N & YAMAHACRW-F1E CreativeX-Fi XtremeMusic Lian LiPC-V1100B PLUS II AntecNeoHE 550W DELL2407WFP Rev.A04 SteelSeriesIkari Laser & SteelPad5L LogitechUltraX
     
    acerExtensa 5630G

  12. #432
    Papa Bear
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    Between 2 worlds.
    Nu, poti face reclamatie. Si poti astepta saptamani bune pana cand cineva se va obosi sa te intrebe numarul de factura s.a.m.d.
    They knew me like: Bilie(and before it was: BogdanYo)

  13. #433
    Banned
    Join Date
    Jul 2008
    Si Urgent Curier permite verificarea continutului. Este posibil sa fie si la ei cate un angajat nesimtit sau mai tamp care sa nu accepte, dar poti suna la noi sau la dispeceratul Urgent Curier si vei solutiona pe loc problema.

    Reclamatii despre continut incomplet dupa plecarea curierului nu stiu nici un magazin online care sa accepte, nici daca il cheama Amazon.

  14. #434
    Papa Bear
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    Between 2 worlds.

    Angry

    Quote Originally Posted by RelClienti View Post
    Si Urgent Curier permite verificarea continutului. Este posibil sa fie si la ei cate un angajat nesimtit sau mai tamp care sa nu accepte, dar poti suna la noi sau la dispeceratul Urgent Curier si vei solutiona pe loc problema.

    Reclamatii despre continut incomplet dupa plecarea curierului nu stiu nici un magazin online care sa accepte, nici daca il cheama Amazon.
    Nici eu nu stiu nici un magazin online care in momentul in care sigileaza un colet nu se asigura ca e totul inauntru.
    De sunat la voi, scuzati-ma dar cred ca am sunat la voi... de peste 10 ori. Nu face factura telefonica cat paguba; asta e pe viitor voi sfatui pe toata lumea sa evite mediadot. Pacat ca bunul nume al companiei si Relatii cu clientii nu valoreaza in Romania nimic.
    They knew me like: Bilie(and before it was: BogdanYo)

  15. #435
    Registered User
    Join Date
    Aug 2008
    sa inteleg ca nu-s seriosi oamenii tocmai vroiam sa comand ceva de la ei, noroc ca am vazut aici cum sta treaba

  16. #436
    Banned
    Join Date
    Jul 2008
    Quote Originally Posted by Bilie View Post
    Nici eu nu stiu nici un magazin online care in momentul in care sigileaza un colet nu se asigura ca e totul inauntru.
    De sunat la voi, scuzati-ma dar cred ca am sunat la voi... de peste 10 ori. Nu face factura telefonica cat paguba; asta e pe viitor voi sfatui pe toata lumea sa evite mediadot. Pacat ca bunul nume al companiei si Relatii cu clientii nu valoreaza in Romania nimic.
    De ce asa greu sa recunosti ca e greseala ta? Ca puteai sa previi situatia de fata (daca ea exista de fapt si nu e o incercare de a obtine ceva moca) fiind mai atent si ferm la primirea coletului?

  17. #437
    Registered User wirespot's Avatar
    Join Date
    Oct 2001
    Quote Originally Posted by RelClienti View Post
    De ce asa greu sa recunosti ca e greseala ta?
    Oh yeah, asta o să-l ungă la inimă pe Bilie. Dacă pînă acum o mai fi avut vreo îndoială dacă să mai apeleze la voi vreodată cred că i-aţi spulberat-o.

    Genul ăsta de reacţie pune degetul fix pe rană. În momentul în care spui "e vina clientului", clientul îşi bagă picioarele în magazinul tău online. Pentru că în 99% dintre cazuri clientul e de bună credinţă şi nu-i place să fie tratat astfel.

    Dacă este vreo problemă cu coletul nu e problema clientului ci o problemă care trebuie rezolvată între magazin şi curier. Mie greu să cred că nu există metode prin care şi magazinul şi curierul se pot asigura că un pachet conţine ce ar trebui să conţină şi să nu se ajungă la situaţii de genul ăsta.

    Dacă s-ar folosi aceste metode atunci n-aţi mai fi răspuns aşa ci aţi fi spus "uite, noi avem cutare dovadă că în colet era ce trebuie", iar curierul ar fi putut spune acelaşi lucru. În schimb şi voi şi curierul vă băgaţi picioarele şi spuneţi "e posibil să fi lipsit ceva, clientul e de vină că e fraier şi de bună credinţă şi n-a verificat." No atunci cred că-i daţi voie şi lui Bilie să zică "mai cumpăr de la voi cînd mi-oi vedea ceafa".
    If you put a large switch in some cave somewhere, with a sign on it saying "End-of-the-World Switch. PLEASE DO NOT TOUCH", the paint wouldn't even have time to dry.

  18. #438
    Papa Bear
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    Between 2 worlds.

    Angry

    Quote Originally Posted by RelClienti View Post
    (daca ea exista de fapt si nu e o incercare de a obtine ceva moca)
    Clientul are intotdeauna dreptate... si vrea sa ne tepuiasca de 60Ron cand intr-o sapt a comandat de 1400... Mentalitate 100% romaneasca.
    They knew me like: Bilie(and before it was: BogdanYo)

  19. #439
    Banned
    Join Date
    Jul 2008
    Quote Originally Posted by Bilie View Post
    Clientul are intotdeauna dreptate... si vrea sa ne tepuiasca de 60Ron cand intr-o sapt a comandat de 1400... Mentalitate 100% romaneasca.
    Nimeni nu a spus asta, am spus doar ca toti gresim si e corect sa ne asumam greselile.

  20. #440
    Papa Bear
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    Between 2 worlds.

    Angry

    Quote Originally Posted by RelClienti View Post
    Nimeni nu a spus asta, am spus doar ca toti gresim si e corect sa ne asumam greselile.
    Da greseala mea e ca am comandat de la mediadot si a mediadot ca la cate reclamatii privind continutul coletelor exista nu isi verifica mai bine angajatii.

    Astept pe pm numele persoanei care se afla in spatele user-ului RelClienti.

    Multumesc.
    They knew me like: Bilie(and before it was: BogdanYo)

  1.  

Similar Threads

  1. Replies: 51
    Last Post: 14-03-2009, 18:22
  2. Discutii despre SPV E650
    By GhostFire in forum GSM & Telecomunicaţii
    Replies: 1
    Last Post: 08-12-2007, 09:11
  3. www.dejurbanculture.mobstop.com - discutii
    By bad}{boy in forum Web design
    Replies: 8
    Last Post: 20-04-2006, 17:08
  4. Discutii cu si despre Level
    By Cavalary in forum Mass-media
    Replies: 8
    Last Post: 20-05-1999, 16:17

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •