Page 55 of 56 FirstFirst ... 5455253545556 LastLast
Results 1,081 to 1,100 of 1111

Thread: Warhammer 40.000: Dawn of War

1. Back To Top | #1081
    Cand vad RTS stiu la ce sa ma astept si nu pot sa spun ca-mi surade.
    De acord, in ultimii ani rejucat toate RTS-urile vechi si am realizat cat de booring sunt de fapt ele ca gameplay. Consider un RTT mult mai bun ca default insa prefer armate multi mari decat ce era in DoW 2 unde era mult prea limitat si hartile prea mici.

De exemplu mi-a placut foarte mult de Battlefleet Gothic: Armada dar as fi prefera mult mai mult daca jocul era mai incet insa cu flote masive. Nu vreau sa fie dupa tabletop, pentru ca tabletop e altfel ca joci cu alti oameni pe fata unde mai razi, mai bei un suc cat stai sa dai cu zarurile.

2. Back To Top | #1082
    Concepte diferite. 2-ul mi s-a părut mult mai personal de exemplu.

3. Back To Top | #1083
    Pe partea de singleplayer, e naspa rau Retribution, l-am jucat ultima data acum 5 ani, nu-mi aduc aminte daca mi-a displacut asa de tare, dar dupa cat de bun a fost Chaos Rising, nu stiu cum au reusit sa taie toate partile bune. Au reusit sa faca un semi hibrid intre DOW si DOW 2, acum realizez ca si DOW 3 e posibil sa fie pe acelasi calapod, ceeace nu-i bine pe partea de SP.
    Nu e hibrid intre DOW si DOW3, problema e ca foloseste aceleasi misiuni pentru toate factiunile.
    Mai putin prima misiune parca.
    Last edited by droopy_ro; 16-01-2017 at 15:25.
    "You want me to fly in the back of a little tiny fighter aircraft with a crazy fighter pilot who thinks he's invincible, home in on a SAM site in North Vietnam, and shoot it before it shoots me, you gotta be shitting me!"
    - Captain Jack Donovan

4. Back To Top | #1084
    Nu e hibrid intre DOW si DOW3, problema e ca foloseste aceleasi misiuni pentru toate factiunile.

||ASUS Z87-C||I7 4790k||Noctua NH-U12S/2xNoctua NF-F12||Corsair Vengeance 2x4Gb DDR3 CL9 1600Mhz 1.5v||MSI GTX 1070 Armor OC 8GB||HyperX SSD 3k 480GB||WD 750Gb 32MB||Cooler Master CM 690 II||Super Flower Golden Green 750W||Razer Kraken 7.1 Chroma||Razer DeathAdder 2013/Steel Series qck||BENQ 24" GL2450||

"To know everything like me... You must endure everything like me..."

5. Back To Top | #1085

||ASUS Z87-C||I7 4790k||Noctua NH-U12S/2xNoctua NF-F12||Corsair Vengeance 2x4Gb DDR3 CL9 1600Mhz 1.5v||MSI GTX 1070 Armor OC 8GB||HyperX SSD 3k 480GB||WD 750Gb 32MB||Cooler Master CM 690 II||Super Flower Golden Green 750W||Razer Kraken 7.1 Chroma||Razer DeathAdder 2013/Steel Series qck||BENQ 24" GL2450||

6. Back To Top | #1086
    Asta arata mai bine...dar nu vad nimic care ma face sa cred ca va fi mai bine decat ce au aratat pana acuma.

7. Back To Top | #1087
    Sunt unele locatii care arata mai decent.

8. Back To Top | #1088
    Nu vreau sa fiu carcotas, sper doar sa aibe un gameplay bun

9. Back To Top | #1089
    Ce tare ar fi daca ar baga o optiune pentru culori care sa arate ca cele din trailer la 1:21 si alta pentru fanii de grafica DOTA.
    "You want me to fly in the back of a little tiny fighter aircraft with a crazy fighter pilot who thinks he's invincible, home in on a SAM site in North Vietnam, and shoot it before it shoots me, you gotta be shitting me!"
    - Captain Jack Donovan

10. Back To Top | #1090
    Reshade va fi optiunea pentru culori

11. Back To Top | #1091

12. Back To Top | #1092

13. Back To Top | #1093
    Si data de lansare pe Steam 27 apr. 2017.
    - Captain Jack Donovan

14. Back To Top | #1094
    20 Minutes of Dawn of War 3 Ork Multiplayer Gameplay - YouTube

Unscripted arata atat de trist, e un spectacol de lumini si culori pe o harta lipsita de orice detalii vizuale.

15. Back To Top | #1095
    How Dawn of War 3 uses MOBAs to modernise multiplayer RTS How Dawn of War 3 uses MOBAs to modernise multiplayer RTS • Eurogamer.net
    Se pare ca s-a cam ales praful de genul RTS, l-au "modernizat" in MOBA.
    „Sinceritatea face ca si cea mai umila persoana sa devina cu mult mai valoroasa decat cel mai talentat ipocrit.” Charles Haddon Spurgeon

16. Back To Top | #1096
    Hai sa nu exageram cu genul, joc acum TW:Warhammer si altele (putine de acord cu tine) care raman RTS/RTTuri.
    - Captain Jack Donovan

17. Back To Top | #1097
    Detalii despre beta de pe un forum strain:
    Played a bit now. Feels incredibly clunky. The whole time I was wondering why I wasn't playing DoW 1 instead. It's far superior to this. It feels like there is no soul or passion behind this. And it's basically a weak shell of the former games. The sounds are crap. Those assault marine chainsaws, that dreadnought etc. Nowhere near as good sounding as the original game. Nor do they feel like they have the same impact.

The gameplay is just a clunky DoW 1. The graphics aren't an upgrade at all. I even prefer dow 1. It's just all so incredibly boring looking. Even a Dreadnought which is my favourite unit. The gameplay is just the same or worse with an awful moba mechanic.

I did a few 2v2 matches aswel as 1v1. I see a ton of Orks. I HATE the core mechanic. It's just run to the enemy core with all units and kill it before you lose yours. Like in moba's you have a core.

I didn't feel like playing much after the first match already. Says enough tbh as a huge DoW fan.

I LOVED Soulstorm and all of DoW 1. I played DoW 2 aswel and enjoyed that too but less. This is a 100% no buy from me. Why they even tried making it is beyond me as it is not an improvement in any way.
    they are trying to make a "massive" game aka total war, but it's shit because it compares directly to Starcraft2 and this game... can't win on any front, even graphics.
    the game punish you hard for losing units because the cost is the same on the old DoW franchise, but their lifespan? like 1/4.
    jump-jet inside few eldar ranged units with 2 assault marine squads: they get shredded by a third unit and the other 2 NOT forced to go melee... i'm speechless.
    the game awards you by choosing a blob of the same unit + few other specialized units like a scout/ranger sniper or some mechanized units like predator or dread. (i think the landspeeder is only used for harrassing the enemy listening post... got shredded by few eldars units ). it feels like years of sturdy space marines came to an end.
    and before you ask it, no, balance patch can't improve it because this game is rotten to the core like the mandatory giant-elite unit for every match, no bunkers/turrets besides the listening posts giving a little comical relieve for scout units.
    at least they got right the drop pod mechanic: every tech tier ( 3 total) you get 1 drop pod slot that you can fill with any unit you can produce; it has a cooldown of 200ish seconds and units take a little longer to build for the drop pod.

18. Back To Top | #1098

19. Back To Top | #1099
    Deci opinie despre beta

E practic Dawn of War I dar mai rapid cu cateva schimbari in cateva locuri.

20. Back To Top | #1100
    Mda. Nu chiar favoritul meu, dar să vedem.

Page 55 of 56 FirstFirst ... 5455253545556 LastLast