brat WoT - Discutii generale - Page 334
Thread Introduction
Page 334 of 1560 FirstFirst ... 2342843243313323333343353363373443844348341334 ... LastLast
Results 6,661 to 6,680 of 31182

Thread: WoT - Discutii generale

  1. #6661
    Registered User
    Join Date
    Jun 2006
    Quote Originally Posted by burebista View Post
    Inca una de la WG

    Q: So if now you say that the ingame value is max dispersion at 100m, and you previously said that shots are normally distributed within the aiming circle, the only explanation that's is left is that tank models are 2.5 smaller in game than they were in real life. Can you confirm that?
    A: Just cleared it up. The dispersion given in UI, eg 0.31 for 100mm SA47, is given as per 2 sigma, thus it is lower than the real dispersion circle in battle which is given as per 3 sigma. So there is certain discrepancy.


    Cu alte cuvinte nici macar nu va ma chinuiti sa faceti aiming complet. Pe linga acel blestemat ±25% RNG acu' avem si certain discrepancy in acuratetea tunurilor din garaj cu cea de pe cimpul de lupta.

    Incep sa ma intreb din ce in ce mai serios unde-i schilu' la jocu' asta.
    Si apropo cine mama dreq e sigma aia?

    LE. Stai ca uitasem de alta slipped our minds: odata cu peciu 0.7.0 nu se mai cumuleaza efectul binoclului cu al optics.

    Dammit, de fiecare data cand ma gandesc " ce as mai baga un wot, nu am jucat de mult", mai citesc si aici si pe forumul wot si imi dau seama ca au stricat si mai mult jocul... Presupun ca vor sa faca arcade 100% din acest joc sa nu mai ramana nici un fel de interpretare pentru "skill", cuvantul va fi inlocuit de "luck".

  2. #6662
    Registered User WarpS's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Iasi
    DHB14 - 300 - Thread
    Repair + sixth sense + brothers in arms + mentor FTW

  3. #6663
    Registered User
    Join Date
    Dec 2011

    Sigma

    Quote Originally Posted by burebista View Post
    Inca una de la WGQ: So if now you say that the ingame value is max dispersion at 100m, and you previously said that shots are normally distributed within the aiming circle, the only explanation that's is left is that tank models are 2.5 smaller in game than they were in real life. Can you confirm that?A: Just cleared it up. The dispersion given in UI, eg 0.31 for 100mm SA47, is given as per 2 sigma, thus it is lower than the real dispersion circle in battle which is given as per 3 sigma. So there is certain discrepancy. Cu alte cuvinte nici macar nu va ma chinuiti sa faceti aiming complet. Pe linga acel blestemat ±25% RNG acu' avem si certain discrepancy in acuratetea tunurilor din garaj cu cea de pe cimpul de lupta.Incep sa ma intreb din ce in ce mai serios unde-i schilu' la jocu' asta. Si apropo cine mama dreq e sigma aia?LE. Stai ca uitasem de alta slipped our minds: odata cu peciu 0.7.0 nu se mai cumuleaza efectul binoclului cu al optics.
    Salutare tuturor, Va urmaresc de multa vreme (cam din iulie anul trecut, asa ca va stiu bine pe toti), dar nu am postat niciodata aici Vroiam sa clarific cum e cu sigma aceea. Foarte pe scurt, 95% dintre lovituri ajung (statistic vorbind, aproape toate) in cercul de 2 sigma diametru (in exemplul de mai sus 0.31m), iar 99.7 ajung in cercul de 3 sigma diametru - facand un calcul simplu, 0.46m - ceea ce, statistic vorbind, inseamna practic toate. Asadar cam 5% dintre lovituri ajung intre cele doua cercuri concentrice de 0.31 si 0.46m. Se intampla rar, dar se intampla.
    Acum sa ne gandim cum sunt distribuite loviturile in cercurile astea. Cele mai multe (68%) sunt in cercul de diametru egal cu sigma (in cazul de mai sus 0.15m), ceea ce inseamna, practic, o lovitura foarte buna, dar destul de multe (27%) ajung intre cercul cu diametru sigma si cel cu doi sigma (intre 0.15 si .31m), ceea ce insemna practic o lovitura proasta, pentru ca va lovi armura inclinata, turela, senile etc, si va fi celebra "critical hit no damage". Asta e situatia, trebuie tinut seama de ea.
    In legatura cu cercul de tinta, care are diametrul de 3 sigma, adica 0.46m, cred ca e facut asa pentru a fi SIGURI ca lovitura va ajunge in interiorul cercului (99.7%, cum am spus). Tocmai de asta eu nu prea cred ca e adevarat ca are diametrul de 3 sigma; la tancuri poate sa o cred, dar la artilerie in nici un caz (e clar ca mai mult de 0.3% ajung in afara). Burebista, spuneai ca nu are rost sa tintesti complet. Ceea ce cred eu, din propriile mele observatii in cele peste 17000 de jocuri ( dar nu pot fi sigur, pentru ca rusnacii nu au spus-o), este ca tintitul micsoreaza sigma cu o viteza constanta, incepand de la o valoare oarecare si ajungand, la tinta completa, la cea specificata (in cazul de mai sus, la 0.15m)), DAR distributia va avea acelasi model indiferent daca am tintit sau nu, adica 68% in mijloc (o treime din cercul de tinta la momentul respectiv), 27% in treimea mijlocie, 5% la marginea cercului. Asta inseamna ca ARE rost sa tintesti, evident.
    Ca o nota personala, inteleg durerea cu loviturile complet aiurea, in special de la artileriile mari si mai nou de la TD-urile rusesti (ma incapatanez sa folosesc tunul de 122 la su100, cu toate ca il urasc, pentru ca e clar ca o sa mai joc cu el inca vreo 60k exp). Cu toate astea nu cred ca se comporta altfel decat un tun ca lumea (tunul de 90 de la Pershing sau cel de 105 de la T25AT), pur si simplu e imprecis (sigma mare, in cazul asta 0.19m). Ceea ce il face foarte greu de folosit la distante mari nu e imprecizia, ci viteza foarte mica a obuzului. Pana ajunge la 500m, tinta si-a schimbat directia si am ratat (prin contrast, tunul de 88 de pe JP e incredibil, mancam tancuri de recunoastere pe paine de la 500m).
    Daca vreti sa stiti ce este sigma, este vorba de deviatia standard in distributia normala (gaussiana). Luati si cititi:
    Normal distribution - Wikipedia, the free encyclopedia
    http://www.nd.edu/~rwilliam/stats1/x21.pdf (cred ca e ceva mai simplu, cititi macar prima pagina) Ce e de retinut din toata matematica aia este forma de clopot a distributiei. Fotografiati-o si ganditi-va la ea cand trageti cu tunul
    Si acum ca v-am lamurit, ai si pentru mine ceva, Lorenna?

  4. #6664
    bunnysexual nihasa's Avatar
    Join Date
    Nov 2000
    Location
    Santa`s troll factory
    Eu tocmai fac pasul sa trec la su100 - poti sa imi zici niste detalii/observatii personale despre el?
    the unfunny troll

  5. #6665
    Registered User slicker's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Iasi
    Valeu Wall Of Text crits me for OVER 9000 !


    China called ! They want their wall back )

    Paragraph powa`

    Lol / Jk , serios vorbind acum, daca pana acum ceva luni mai aveam oarece sperante ca rusii stiu ce fac, in momentul de fata pot spune cu mana pe inima ca astia ne trolleaza la fiecare pas. Fara menajamente.

    Nu complica asa mult lucrurile, jocul asta este scriptat pana in maduva oaselor si WG se joaca la greu cu valorile armurilor, penetrari, aiming fara sa spuna nimic.

  6. #6666
    Manic Miner burebista's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    Twilight Zone
    Hero2Zero la citirea postului tau initial am inceput asa Click image for larger version. 

Name:	popcorn.gif 
Views:	171 
Size:	2.9 KB 
ID:	919586 si am terminat asa .
    Multam' sincer de explicatii dar atita-mi mai lipseste sa ma apuc sa fac calculele matematice la fiecare shot.

    Iar aia cu tintitul era mai mult eufemistic vorbind, normal ca are rost sa astepti sa se faca cercul mic si eventual sa tintesti si un weakspot dar din pacate in asteptarile tale la unde se duce obuzul intervine RNG-ul si totul se duce de ripa.
    Din ce-am dedus io in cele 20k jocuri de pina acum rezultatul impactului unui obuz (100% crew si perfect aiming) depinde de:
    - distanta (nu stim cu cit se diminueaza penetrarea in functie de distanta)
    - accuracy (sigma ala care zice Overlordu' ca are certain discreppancy si care te muta din weakspot-ul tintit la dracu-n praznic in sloped armor sau nu's ce modul)
    - RNG (±25% in penetrare/damage)

    Dupa toate astea 3 variabile mai adaug si detrack/crit hit cu 0 damage (care-s broken game engine mechanics) si unde dreq mai incape si schilu' jucatorului?
    ...un fleac... m-au ciuruit...
    ...asa ca foloseste codul de voucher W33XPSQD in comenzile tale la PC Garage si vei primi discount 1%...

  7. #6667
    Registered User
    Join Date
    Dec 2011
    Despre su100:
    - impresie generala: rapid, manevrabil, bate bine la distanta (vede la 400m, mult mai bine ca su85 care avea 320m, singura chestie cu care nu m-am putut impaca la el); camuflajul e foarte slab insa, cam trebuie minim 50% skill ca sa functioneze acceptabil (cu 30% eram vazut de la 400m inainte sa trag ); armura nu are;
    - cred ca aveam motorul cercetat de la altceva, nu mai stiu, oricum cred ca e ieftin si merita luat primul, inainte de tun (asta e stilul meu, care urasc sa nu ma pot misca pe harta)
    - nu are nevoie de senile pentru nimic, practic (e manevrabil si are rezerva de greutate din belsug), eu le-am cercetat dupa tunul de 100;
    - stock are tunul de 85 scurt, al doilea updgrade de la su85B (nu cel final cu frana de teava), ROF bun, DPM bun, precizie mica, penetrare mica; nu e ingrozitor, daca fugi si te ascunzi undeva de unde tragi din lateral face treaba buna)
    - am fost masochist si am luat tunul lung de 85, pe care l-am iubit de la t34/85, kv13, IS chiar (meci epic terminat in 2 minute si cu top gun pe Ensk, cu IS, prima turela si tunul de 85); toata lumea zicea ca e prost rau (costa 15000 exp parca, ceea ce e enorm pentru ce e), dar nu am crezut si l-am luat; mda, e intr-adevar nasol; ROF mediocru, penetrare mediocra, precizie buna dar viteza mica a obuzului, DPM mediocru; nu il recomand. E ceva mai bun ca tunul scurt de 88 de pe JP4, dar pentru ca su100 nu are armura si are camo slab, nu se poate folosi la fel, am incercat sa fac wolfpack cu mediile si mi-am luat-o rapid. Nici sniping nu merge defel, pentru ca are penetrare slaba; nu il luati decat daca vreti sa il faceti elite;
    - tunul de 100 (IDIOT gun, varianta TD); eu am incercat tunul asta pe t34/85 pe cand avea aiming de 3 secunde si am zis FTS, am folosit doar tunul de 85, tot asa si pe IS nu mi-a placut defel, l-am folosit pe cel de 85 sau pe cel final de 122; pe su100 insa e alt animal; penetrare buna, DMG bunicel, DPM bun, aiming bun, ROF bun, de toate pentru toti, nu exceleaza in nimic; seamana cu o gramada de alte tunuri, ceea ce il face banal si neinteresant; trebuie cercetat pentru tunul de 122;
    - tunul de 122; l-am urat pe IS ca da numai aiurea, e la fel si aici; chiar daca are precizie mai buna, tragi mai de departe si tot aia e; se castiga credite binisor daca nu ratezi multe lovituri, fara premium, in ciuda a ce zice lumea; problema cu el este ca nu prea supravietuiesti pana sa tragi de prea multe ori, pentru ca dupa ce te enervezi ca nu nimeresti nimic, te duci mai aproape si ti-o iei; daca insa esti aproape (max 200m) si nedetectat, esti teroare (penetrare buna, OMFG damage, ROF mic, cam la fel ca la IS); mie mi se pare un alt stil de joc decat la alte TD-uri si o provocare interesanta, in plus trebuie jucat cu el muuuuuult, si pe su100, si pe su152, asa ca trebuie sa te obisnuiesti cu el.
    - din pacate pana la BL10 nu cred sa ma mai intalnesc cu un tun care sa semene cu 107 de pe su85; rabdare si tutun.
    Last edited by Hero2Zero; 16-02-2012 at 12:30.

  8. #6668
    Registered User mascotzel's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Bucuresti
    3rd february promo
    reducere 50% in gold pentru sloturi in garaj si crew training
    reducere 50% pentru anumite modele de tancuri

    Tankees,

    Here it comes the 3rd February special. You already know the deal: more for less. So be ready! The offer starts on Friday, February 17th at 6:30 CET (5:30am GMT) and ends on Monday, February 20th at 6:00 CET (5:00am GMT).

    Have a look at our fabulous bonuses!

    50% off barracks enlargement:

    150 gold instead of 300 to get new barrack slots for dismounted crew members

    50% off 100% crew training:

    Pay only 100 gold instead of 200 to get a fully trained “tank academy” crew!

    50% off crew retraining:

    Pay only 100 gold instead of 200 to move your crew member to another vehicle

    50% off vehicles:
    KV-13 (get it for 687,750 credits instead of 1,375,500)
    SU-76 (get it for 32,500 credits instead of 65,000)
    T29 (get it for 725,150 credits instead of 1,450,300)
    T82 (get it for 28,450 credits instead of 56,900)
    AMX 13 90 (get it for 672,500 credits instead of 1,345,000)
    D2 (get it for 28,400 credits instead of 56,800)
    PzKpfw V Panther (get it for 705,900 credits instead of 1,411,800)
    Marder (get it for 26,050 credits instead of 52,100)

    Increase your arsenal today!

    Have fun!
    pensionar...ciocu' mic / RDS: 0765485461

  9. #6669
    Loony Ghost's Avatar
    Join Date
    Jan 2001
    Location
    The loony bin
    Quote Originally Posted by skyblue View Post
    Mi-a placut ca la un moment dat l-a omorat pe unul Nemuriciul.
    In rest ce sa mai zic , efectiv ai tai se incapatanau sa piarda meciul si tu te-ai incapatanat sa il castigi.
    Sa se mai zica ca 1 singur jucator nu poate castiga un meci cand echipa e varza...
    Quote Originally Posted by nestorus2 View Post
    eu cu t-50 am avut 9kills si am pierdut meciul. si leam muncit nu am stat sa trag cand mai aveau 10hp. ce zici, conteaza si echipa?
    Un jucător cu foarte foarte mult noroc poate compensa deficienţele echipei. Indiscutabil, eu am avut foarte mult noroc în acel meci, pentru că stelele s-au aliniat exact cum trebuia. Însă puteau fi o grămadă de variabile care să schimbe soarta meciului, ajungând o singură lovitură ratată, o şenilă ruptă în momentul cel mai nepotrivit, motorul avariat fără posibilitatea de a-l repara sau şoferul mort, mai mulţi inamici rămaşi sau mai puternici, cu mai multă "sănătate", etc, etc.
    Oricum, cu noroc sau fără, asemenea meciuri au darul de a-ţi creşte moralul pentru vreo săptămână, cât să înghiţi mai uşor toate mizeriile din jocul ăsta.


    Oooo! Excelent! Trebuie să trag tare până în weekend, ca să cumpăr AMX 13 90 la juma' de preţ.
    And so, it begins
    Dacă mori, e semn rău.

  10. #6670
    vreausa@plec.din.ro skyblue's Avatar
    Join Date
    May 2001
    Location
    Ro
    Însă puteau fi o grămadă de variabile care să schimbe soarta meciului, ajungând o singură lovitură ratată
    Era sa sparg eu o data tastatura la o faza de asta . Eram pe Maliknova cu KV3 , noi mai eram doi , la ei mai era unul . Celalalt de la mine era pe deal in boscheti ,prea departe , eu mai aproape, veneam spre tabara lor dinspre deal ca melcu , ca atata poate KV3. (echipaj 90%)
    Moment in care vad ca adversarul incepe sa faca cap in tabara noastra. Pana ajung langa case la ei , deja avea ala 60%++ cap . Nu mai stau sa incep si eu cap ca nu avea sens , al meu era tot pe deal , deci nu mai apuca sa ajute.
    Asa ca o iau max speed ca melcul prin mijlocul campului in sus spre tabara noastra. Ajunsesem abia pe la jumate campu si ala la 90% cap , inca nu vedeam nimica in ce sa trag . Aveam binoculars , asa ca zic "totul sau nimic" , full stop , astept sa treaca alea 4 secunde , si clipeste iconita ca s-a activat binoclu. Fericire, sunt in range , il vad pe amaratu ala , era un tank american , de ala ingust si inalt , cred ca M2 medium . Cap 99%. Zoom , imi iau un pic de timp sa ochesc atent , 2-3 sec , tinta e pe el pe hull . Clar 1 shot zic . Cap ajunge 100%. Trag si obuzul loveste langa el .
    ** Sa fim iubitzi !!! **

  11. #6671
    alambicat dust's Avatar
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Bucuresti
    Quote Originally Posted by skyblue View Post
    Era sa sparg eu o data tastatura la o faza de asta . Eram pe Maliknova cu KV3 , noi mai eram doi , la ei mai era unul . Celalalt de la mine era pe deal in boscheti ,prea departe , eu mai aproape, veneam spre tabara lor dinspre deal ca melcu , ca atata poate KV3. (echipaj 90%)
    Moment in care vad ca adversarul incepe sa faca cap in tabara noastra. Pana ajung langa case la ei , deja avea ala 60%++ cap . Nu mai stau sa incep si eu cap ca nu avea sens , al meu era tot pe deal , deci nu mai apuca sa ajute.
    Asa ca o iau max speed ca melcul prin mijlocul campului in sus spre tabara noastra. Ajunsesem abia pe la jumate campu si ala la 90% cap , inca nu vedeam nimica in ce sa trag . Aveam binoculars , asa ca zic "totul sau nimic" , full stop , astept sa treaca alea 4 secunde , si clipeste iconita ca s-a activat binoclu. Fericire, sunt in range , il vad pe amaratu ala , era un tank american , de ala ingust si inalt , cred ca M2 medium . Cap 99%. Zoom , imi iau un pic de timp sa ochesc atent , 2-3 sec , tinta e pe el pe hull . Clar 1 shot zic . Cap ajunge 100%. Trag si obuzul loveste langa el .
    Cu rusii la range medium sau mare nici o sansa. De cand joc cu 122-ul nici nu ma obosesc, poate doar asa sa la suppression. De cand joc fara fum si vad cum zboara obuzul ma crucesc, zici ca este scuipat.
    alis grave nil

  12. #6672
    Registered User
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Cluj-Napoca
    Quote Originally Posted by burebista View Post
    - distanta (nu stim cu cit se diminueaza penetrarea in functie de distanta)
    Era undeva explicat pe Wiki. Sper sa nu gresesc , dar penetrarea data in "fisa tehnica" e la 100m , iar la 500m e -25% . Descrestere liniara.

  13. #6673
    Registered User
    Join Date
    May 2008
    Eu cu SU-100 am folosit tunul de 100 pt. sniping ca ala de 122mm are acuratetea varza si nu prea castigi credite cu el. 122mm este pt. distante medii si mici dar SU-100 nu poate supravietui intr-o lupta de aproape. Pana o sa ajungi la ISU cu BL-10, grindul va fi ingrozitor mai ales ca acuma au nerfuit HE damage..

  14. #6674
    Registered User dragosv's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Quote Originally Posted by burebista View Post
    Hero2Zero la citirea postului tau initial am inceput asa Click image for larger version. 

Name:	popcorn.gif 
Views:	171 
Size:	2.9 KB 
ID:	919586 si am terminat asa .
    Multam' sincer de explicatii dar atita-mi mai lipseste sa ma apuc sa fac calculele matematice la fiecare shot.

    Iar aia cu tintitul era mai mult eufemistic vorbind, normal ca are rost sa astepti sa se faca cercul mic si eventual sa tintesti si un weakspot dar din pacate in asteptarile tale la unde se duce obuzul intervine RNG-ul si totul se duce de ripa.
    Din ce-am dedus io in cele 20k jocuri de pina acum rezultatul impactului unui obuz (100% crew si perfect aiming) depinde de:
    - distanta (nu stim cu cit se diminueaza penetrarea in functie de distanta)
    - accuracy (sigma ala care zice Overlordu' ca are certain discreppancy si care te muta din weakspot-ul tintit la dracu-n praznic in sloped armor sau nu's ce modul)
    - RNG (±25% in penetrare/damage)

    Dupa toate astea 3 variabile mai adaug si detrack/crit hit cu 0 damage (care-s broken game engine mechanics) si unde dreq mai incape si schilu' jucatorului?


    Incerc o mica explicatie aici fara saintru in prea multe detalii.

    Sa consideram ca folosim un proiectil cu 100 mm penetrare si tinta se afla la 100 m departare. Tinta are 45 de grade fata de tine armura sa are o inclinatie
    de 30 de grade si grosimea blindajului este de 75 mm


    1) Folosim proiectil normal. Ne modificam unghiul de atac cu 10 grade. Tinta este acuma la un unghi virtual de 55 de grade fata de tine.
    2) Se calculeaza grosimea armurii, dupa cum urmeaza :
    - 90-55= 35 de grade , si se numeste unghiul de incidenta.

    => Armura virtuala ( a tintei ) = 75mm/cos (35)/ cos (20)= 75/0.82/0.94= 97.4 mm

    3) Se calculeaza penetrarea.

    Penetrarea este de 100 mm la 100 m. Ne aflam la 100 m. Cu distributia Gaussiana proiectilul are penetrarea de:

    100*25% (+/-) = 25


    100 -25 = 75 mm
    100 +25 = 125 mm


    4) Se face comparatia intre penetrarea rezultata si grosimea blindajului rezultata , 75mm-125mm versus 97.4mm. Observam ca avem sanse medii de penetrare.

  15. #6675
    Registered User
    Join Date
    Mar 2009
    Quote Originally Posted by dragosv View Post
    Incerc o mica explicatie aici fara saintru in prea multe detalii.
    Explicatia ta e buna, problema e jocul asta se numeste World of Tanks si developers de la WG beau doar votka.

    Toate calculele astea sunt fix pix cand vezi niste faze prin jocul asta de cazi pe spate.

    Acum 2-3 zile merg cu T-44 prin Mountain Pass cu 50km perpendicular cu un T95. Trage ala, mai nimereste de la 300-350m si trece proiectilul prin T-44 si face ambele tracks galbene si merg mai departe tot cu 50km/h. Merg prin partea stanga si dau acolo este 3 tancuri. Un E-75 din echipa mea da un ammorack la un Tiger 2, omorati toti de pe partea stanga si ajung iar la T95.

    Trage ala o data pe langa si o data iau bounce frontal de la 100m cu T-44 cand mai aveam ~400 hp. Intre timp arty da un detrack la T95, ala repara track, ajunge is E-75 ala din urma si mai da la T95 un detrack. Am ajuns in spate la T95, trag si ia ala foc, intre timp ala mai da un bounce la E-75 iar E-75 trage, il nimereste in ceva hatch si-l omora.

    T95 ala putea sa ma omoare fara probleme daca jocul functiona cum trebuie, numai ca are tot fell the save rolls si alte tampenii.

  16. #6676
    Registered User slicker's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Iasi
    Am dat si primul ding , de la 30 m cu 128-ul nemtesc de pe 4502P Ausf B intr-un ...

    ...

    Amx 12t.

    248 penetration versus max 50 armor :!

    Teoretic imposibil Practica ne omoara haha.
    Last edited by slicker; 17-02-2012 at 11:46.

  17. #6677
    Manic Miner burebista's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    Twilight Zone
    Yup, io ieri am dat ding cu IS-3 in hull-ul unui T29. Face-to-face la maxim 20m.
    A fost unul din acele Kodak moments.

    slicker rilexs. Si E-75-ul meu a dat ding cu 128-ul intr-un AMX d'asta (am uitat care, 12, 75, 90, oricum nu conteaza ca toate-s paper armor).
    ...un fleac... m-au ciuruit...
    ...asa ca foloseste codul de voucher W33XPSQD in comenzile tale la PC Garage si vei primi discount 1%...

  18. #6678
    Registered User
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Bucuresti
    Quote Originally Posted by slicker View Post
    Am dat si primul ding , de la 30 m cu 128-ul nemtesc de pe 4502P Ausf B intr-un ...

    ...

    Amx 12t.

    248 penetration versus max 50 armor :!

    Teoretic imposibil Practica ne omoara haha.
    Pe ala trebuia sa il omori numai de la curentul facut de obuz. Daramite daca il atingeai.

    Deci incet, incet revii la obiceiurile proaste.

  19. #6679
    Junior Moderator altceva's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Am inceput si eu sa joc ieri, mi se pare foarte tare! As vrea totusi sa aflu niste informatii despre criteriul dupa care te recompenseaza cu bani la sfarsitul meciului. Conteaza fragurile? Conteaza tipul de tanc pe care l-ai omorat? Daca omori un heavy iti da mai mult decat daca omori un light? Conteaza daca faci damage sau nu faci deloc, daca echipa castiga (respectiv pierde) iti iei aceiasi bani indiferent de damage-ul facut?

    De asemenea m-ar mai interesa niste info despre mecanica cover-ului, daca aveti un link mai detaliat. Am aruncat o privire pe forum si acolo nu am gasit chiar ce vroiam. Astfel, vreau sa stiu daca ma vede un inamic de la vreo 100m cand el e in camp deschis si eu campez nemiscat intr-o tufa, sau cand ma misc pe loc (sunt TD si trebuie sa fac manevre) in aceeasi tufa. Cand trag in el, imi dispare coverul? In cazul in care coverul se mentine cand nu trag, pot astepta sa am un moment mai potrivit cand el se opreste aproape de mine, fara grija ca ma vede si sa fiu nevoit sa trag dinainte reckless?

    Am inteles ca daca dai peste pomi esti vazut de toata lumea, asa ca voi evita asta...

    Multumesc.
    Pentru copaci.

  20. #6680
    Registered User
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Bucuresti
    Salut altceva. Ai pus foarte multe intrebari, la care daca ar trebui sa-ti raspunda cineva ar scrie x pagini. Citeste AICI cam tot ce te intereseaza. Ai tratate toate aspectele importante ale jocului, chiar daca unele sunt intentionat lasate ambiguu. Dupa aceea revino si discutam ce ti-a ramas neclar.

  1.  
    DHB14 - 728 - Last Post

Similar Threads

  1. ORANGE - discutii generale
    By mudpie in forum GSM & Telecomunicaţii
    Replies: 6412
    Last Post: 31-07-2014, 16:31

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •