Page 2 of 6 FirstFirst 12345 ... LastLast

Thread: Bloodborne

1. Back To Top | #21
    "We must take sides. Neutrality helps the oppressor, never the victim. Silence encourages the tormentor, never the tormented." Elie Wiesel

2. Back To Top | #22
    "We must take sides. Neutrality helps the oppressor, never the victim. Silence encourages the tormentor, never the tormented." Elie Wiesel

3. Back To Top | #23

4. Back To Top | #24
    https://www.youtube.com/watch?v=NHIkUzmNmc0

Bloodborne - Soundtrack Recording Session - Behind the Scenes

5. Back To Top | #25

6. Back To Top | #26
    Nu, nicio şansă, e exclusiv PS4, din păcate.

https://www.youtube.com/watch?v=I6RJD_PD_CE

Îmi place ce văd, deşi pe alocuri ăla joacă ca un lache. Oricum, abia aştept.

7. Back To Top | #27
    Jucatori seriosi in cautare de party? Dati un PM cu ID-ul PSN daca vreti sa mai schimbam o opinie si un ajutor.

O sa ma bag serios in prima perioada dupa lansare, cum am facut si la Dark Souls 2( https://www.youtube.com/watch?v=QhsW...&feature=share )

Sper sa aiba PVP pe masura predecesorilor, looking to bash some noobs.
    Totul e in capul tau

8. Back To Top | #28
    Am preorder digital.

Bloodborne Boss Spoiler (IGN) - NeoGAF
    OMFG cum arata bossu asta!

9. Back To Top | #29
    lumea zice ca o sa fie un sistem de gems/rune Pre-Release Observations : bloodborne

10. Back To Top | #30
    Last edited by Capcaunu; 10-03-2015 at 07:24.

11. Back To Top | #31
    Primele impresii in revista EDGE dupa 40 de ore

"If you thought From Software was going soft, Hidetaka Miyazaki is about to put you brutally back in your place. And if you've been watching this generation from the sidelines, unmoved by the remasters and rush jobs while you wait for the first true essential to arrive, now's the time. As if there was ever any doubt, Miyazaki and his team have done it all over again."

NeoGAF - View Single Post - Edge cover revealed: Bloodborne, the verdict (review available tomorrow)

12. Back To Top | #32
    Arme, stats, new screens from players

Imgur

Cred ca primul caracter mi-l fac pe ala cu Ciocanu

Se pare ca o sa existe

- beast mode (neconfirmat)
    - random dungeons
    - gems
    - arme care se transforma
    - mobs care se transforma

La Iasi inca se mai asteapta falimentul From Software.

http://gifyu.com/images/bbhuntbegin8001.gif
    Last edited by Capcaunu; 15-03-2015 at 23:34.

13. Back To Top | #33
    Nu mor caii când vor câinii.

14. Back To Top | #34
    A intrat pe stoc la Altex, dar cică nu-l trimit până pe 25. Poate fac totuşi un gest frumos şi-l primesc măcar marţi.

15. Back To Top | #35
    L-am luat digital.

Cica au amanat ghidul Future Press pana pe 14 aprilie

Se asteapta si Day 1 patch.

Oricum sunt magari Bloodborne Graphics Comparison [Alpha vs Retail]

16. Back To Top | #36
    eu nu cred,arata de parca e grafica de la inceputul lui 2000.
    Music is the mediator between the life of the senses and the life of the spirit.

17. Back To Top | #37
    Sfântu-Gheorghe, Covasna, Romania, Romania
    Eu nu vad diferenta. Poate in versiunea finala ruleaza cu 3.76 farmes mai lent, insa nu sunt sigur.

LIKE pe Playstation Romania pe Facebook ca sa avem si noi PS Store(Link:Playstation Romania pe FB)

18. Back To Top | #38
    Cica au amanat ghidul Future Press pana pe 14 aprilie
    Da, îi mai bagă 100+ de pagini.
    Bloodborne Collector's Edition Strategy Guide: Future Press: 9783869930695: Amazon.com: Books

IMPORTANT UPDATE
    => The page count is increased from 400 to 528 pages.
    => The Collector's Edition guide is delayed to include important game changes applied through the Day-One-Update, ensuring that it will be up-to-date and that online-only elements are covered.

Iar ne-au nenorocit analfabeţii de consolari. Cât de trist ! Oare câţi realizează tragicul situaţiei ? (sic)

19. Back To Top | #39
    24h quality stream

a inceput de maxim 2 ore, doar un boss a batut. nu a mai jucat vreun souls game. nu prea sunt trolls in chat

http://www.hitbox.tv/inragetv

20. Back To Top | #40
    Jeeeesus, the wait, the god damn fucking wait.

Cateva magazine prin Spania deja au inceput sa-l vanda, da' nici unu pe aproape (unu-n Murcia, altu-n Madrid)... Stau cu mana pe F5 la pagina shop-ului de unde iau de obicei, asteptand sa le intre-n inventar caci sunt baieti buni si-l vand imediat ce-l au, nu asteapta release date-ul.
    The last thing I saw with my own eyes was the bleached interior of the medical lab in Earth's orbit, right before they froze me for the journey into the void darkness, to a destination that I felt mythical. When I opened them again I saw the blue dials of my hud and readouts of my systems. I screamed. With my new machine lungs I screamed and screamed and heard the others scream through my audio systems. We were changed.

Page 2 of 6 FirstFirst 12345 ... LastLast