Page 1 of 2 12 LastLast

Thread: NioH - samurai souls

1. Back To Top | #1
    "We must take sides. Neutrality helps the oppressor, never the victim. Silence encourages the tormentor, never the tormented." Elie Wiesel

2. Back To Top | #2
    Nick anterior: Shepard76 LoneWanderer's Avatar
    Ai reducere la PC Garage daca folosesti voucherul SQKRAJWC !!! Multumesc

3. Back To Top | #3
    thx, il pun la tras dar sa apara pe US ca acolo am cont.

Oricum sunt prins rau cu Let it Die. O surpriza placuta venita de nicaieri si care intra in top 20 all time (any platform) pt mine. Desi nu e slefuit si se simte

4. Back To Top | #4
    Hell yeah ! Inca un DS, bine ca nu am dat PS4.
    The world ain't all sunshine and rainbows. It is a very mean and nasty place. It will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me or nobody is going to hit as hard as life. But it ain't about how hard you hit, it is about how hard you can get hit and keep moving forward, how much can you take and keep moving forward. That's how winning is done! Rocky Balboa

5. Back To Top | #5
    am incercat open beta-ul de anul trecut si nu m-a prins deloc. daca bloodborne si ds3 sunt in top 10 preferat, asta mi se pare doar o copie si atat. twistul cu samurai ma lasa rece, cultura asiatica nu prea ma intereseaza, desi jocul arata bine.

ma gandeam sa il dau jos iar, dar trialul va fi disponibil doar pt o zi, pana apare pe 8.02.
    With the Power of My Mind
    I make the End of this sentence disa
    6D | 85mm 1.2L | I7700K | GTX1080SC | PS4Pro | One S | LG65C6

6. Back To Top | #6
    primul demo n-a fost slefuit, poate acum e altceva. am inteles ca e mai greu decat Bloodborne

7. Back To Top | #7
    Demo-ul e up

Starts: 1/20 at 23:00 (EST)
    Ends: 1/23 at 3:00 (EST)
    Rewards:
    The Ogress Headgear will be given out for completing the Main Mission.
    The Mark of the Conquerer and Mark of the Strong DLC will be given for finishing the Twilight Mission.

N-am stiut ca e facut de Team Ninja.
    Ninja Gaiden a fost fenomenal si seria a ramas una din cele mai dificile din gaming (n-am terminat niciunu ) Deci nu e o clona si e destul de diferit.

New Player Help | Nioh Wiki
    https://www.youtube.com/watch?v=Tl0C...dex=69&list=WL

Jocul are co op (1 summon) si free update pt pvp in viitor.
    Last edited by Capcaunu; 21-01-2017 at 07:29.

8. Back To Top | #8
    am jucat si eu vreo ora

desi dpdv al combat-ului mi se pare dificil si poate mai complex decat dark souls, problema mea e cum arata.atat artistic cat si tehnic sta prost, comparat ds3/bloodborne.also, level design nu pare mare smecherie si asta este unul dintre cele mai atractive chestii la souls.nu stiu tho, poate isi da drumu mai tarziu.

9. Back To Top | #9
    what? nu cred ca am vazut ceva mai frumos inspirat din zona asiatica. atmosfera superba si cu sunetul
    Settingul de la Shadow Warrior e kitsch maxim pe langa Nioh

Level design e decent. Pai sa comparam zona din DS3 pana la primul bosss - Iudex Gundyr. Era ceva special?

Am terminat misiunea pt itemele bonus, nu stiu daca mai joc demo-ul mai mult de atat, astept final release.
    Am fost cam scrub si am dat-o mereu cu Spear plus Co op summon la boss si low stance.

am setat gresit la inceput si am avut low fps, e primul joc la care simteam ca am nevoie de mai mult. n-am ps4 pro

Jocul e mai greu decat DS. E mai spre aggro cam ca Bloodborne. Banuiesc ca faci chestii insane daca inveti Ki management.
    Devs zic ca jocu are 70h. Avand in vedere ca e si mult RNG la drops banuiesc ca poti scoate 100h din el, dar cu tot cu dlcurile care vor aparea pe parcurs (trei anuntate).

Cowboy, sper ca il testezi

10. Back To Top | #10
    It took a while for it to "click" for me initially, largely because of my Souls-borne background, and trying to force the same habbits and mindset onto this game. This isn't a Souls game. You can't play it like one.
    Are you making good use of the Ki-pulse system?
    Are you dynamically changing weapon stances during combat?
    Are you fully utilizing the insane amount of options available to you?
    If you're not able to confidently answer "absolutely yes" to every one of those questions then you have a ton of room to grow and improve, and your enjoyment should grow along with it.
    How different does your gameplay look when compared to something like this?

https://www.youtube.com/watch?v=d_b68B4t68c

---

killing other players phantoms to get better gear, heavily using combos, unlocking skills that are only related to a weapon I already like and applying magic shit into my game. Once you unravel it and stick to 1 or 3 weapons, you start playing the real Nioh

---

Second are you Ki Pulsing? You best be Ki Pulsing. Probably the most important new mechanic to learn until it's just habit.

11. Back To Top | #11
    urmarind video vad ca este mai ok sa faci upgrade pe katana ....ufff am mers cu dark souls in mind cu axe mid si high stance

oricum e mult mai complex la combat si itimizare ....plus super multe optiuni la arme si gear gen diablo

12. Back To Top | #12
    Pt misiunea doua, am facut un build unarmed - magic si i-am dat one shot aluia. Nioh Last Chance Trial - One-shotting Tachibana Muneshige - YouTube

Prima misiune pe twilight mode avea mobs noi, mai putinii bosses. Mi-am furat dar n-am mai insistat in demo.

Sunt curios ce era la Teahouse in meniu.

Se pare ca in versiunea full sunt misiuni direct in luptele istorice https://scontent.fotp3-1.fna.fbcdn.n...31&oe=590E8361 Caracterul e aliatul lui Ieyasu Tokugawa

For those having trouble with the Ki Pulse, it helps to just swing away in a safe space and watch your Stamina Bar as you do it. Every time you swing a weapon you'll lose a chunk from the Stamina Bar, which will be represented by a red chunk. If you do nothing, that red chunk will disappear, and you'll lose that Stamina (until it naturally replenishes. However, a second or so after you swing you'll see that chunk of the bar fill back up with blue. Ki Pulsing at that moment will refill however much of the Stamina Bar is filled blue.

So you don't want to Ki Pulse immediately after an attack. Instead you want to wait for that blue section of the Stamina Bar to fill up all the way, then Ki Pulse at that moment, and you'll instantly regain 80-90% of the stamina you spent on that attack. This is also represented on William himself; there's a blue aura around him every time he attacks, and when it turns bright blue that's the best moment to Ki Pulse.

Streamerii de soulsborne din Soulbrandt se muta aici daca o sa fie pvp bun/si netcode.

13. Back To Top | #13

14. Back To Top | #14
    Nioh Vs Dark Souls - YouTube

Nioh vs Dark souls by terramantis. E de acum un an totusi

Din pacate nu prea astept DLCul pt Dark Souls 3 ci Bloodborne 2 si Nioh (mai ales).

15. Back To Top | #15
    Jocurile Souls sunt toate bune. Eu oricum nu ratez nimic, am luat PS4 in primul rand pt Bloodborne
    The world ain't all sunshine and rainbows. It is a very mean and nasty place. It will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me or nobody is going to hit as hard as life. But it ain't about how hard you hit, it is about how hard you can get hit and keep moving forward, how much can you take and keep moving forward. That's how winning is done! Rocky Balboa

16. Back To Top | #16

17. Back To Top | #17
    my japanese is a bit rusty... ^

poate sa fie si de 6 luni in lucru, daca iese ceva de calitate, va avea succes. dar nu pot sa ma abtin sa nu acuz multele elemente copiate din souls games. sunt prieteni creatorii? se ajuta unul pe altul? wtf? in afara de elementele mentionate de tine, asta e dark souls, lets be honest here.
    With the Power of My Mind
    I make the End of this sentence disa
    6D | 85mm 1.2L | I7700K | GTX1080SC | PS4Pro | One S | LG65C6

18. Back To Top | #18
    PS4 Exclusive NiOh Gets New Screenshots Revealing Villains and William's Masters on Famitsu
    Inainte sa fie unii socati ca au bagat un negru in joc sa citim Yasuke - SamuraiWiki

Hai sa iti spun o poveste despre japonezi. Ramen-ul, poate ai incercat ”supa” asta, este la origine din China. Japonezii l-au transformat si facut mai bun si varianta lor se gaseste acum in toata lumea.

Inspiratia din DS e clara dar vei gasi mai ales spiritul Ninja Gaiden. Sunt multe diferente insa eu am doar 10h playtime asa ca nu le pot explica cel mai bine. Weapon Stances (one extra), weapon familiarity, loot a la diablo, mini skill trees. Stamina @enemies aduce inca un element tactic.

Cred ca itemele sunt mult mai importante aici, nush cate naked runs vor fi.
    Serios, daca vrei sa vorbim de clone hai sa ne uitam la Lords of the Fallen. Desi si aia trebuie incurajati, chiar daca nu le-a iesit cine stie ce. Dar se chinuie si baga si LF2

Legat de asemanari de bosses/lore. N-ai ce sa faci, vorbim de demonii din folclorul japonez.

M-a rupt unu pe FB, are build BOW only. Cica e un spirit guardian care summoneaza o copie a caracterului tau. Probabil Mizuki sau Gyokuto? Ca nu scrie nimic pe wiki de astia doi
    Last edited by Capcaunu; 26-01-2017 at 14:50.

19. Back To Top | #19
    Twitch LobosJr Early Access Sponsored by Playstation

bine, e online de 17 ore iar de Nioh s-a apucat doar de o ora.

20. Back To Top | #20

Page 1 of 2 12 LastLast