brat VODAFONE - discutii generale - Page 322
Page 322 of 346 FirstFirst ... 222272312319320321322323324325332 ... LastLast
Results 6,421 to 6,440 of 6917

Thread: VODAFONE - discutii generale

  1. #6421
    Helper Account Vodafone's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Buna Grim Reaper,

    Te rog frumos sa-mi spui in ce locatii doresti sa verific stocul.

    Multumesc,
    Alexandra
    power to you

  2. #6422
    Comentatoru` shef Grim Reaper's Avatar
    Join Date
    May 2004
    Location
    Bucurestiville
    Phone
    Note II
    Pai nu stiu daca stocul este problema. Eu am fost in cel de pe Mosilor, acolo aveau vreo 8 cartele de portare si niciuna nu putea fi introdusă in sistem. La magazinul de la Obor am înțeles ca ar fi aceeași problema, au pe stoc, dar nu funcționează. Are rost sa încerc la alt magazin, cel din bd. Mihalache de exemplu, sau tot așa, au pe stoc, dar nu pot fi folosite?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  3. #6423
    Helper Account Vodafone's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Buna Grim Reaper ,

    Am redirectionat situatia catre departamentul vizat pentru verificari si voi reveni cu un raspuns.

    Multumesc,
    Alexandra

    ---------- Post added 08-11-2013 at 13:40 ---------- Previous post was 07-11-2013 at 21:26 ----------

    Buna Grim Reaper ,

    Am rugamintea sa-mi trimiti un mesaj privat cu seria sim-ului pe care doresti sa-l portezi.

    Multumesc,
    Alexandra
    power to you

  4. #6424
    Comentatoru` shef Grim Reaper's Avatar
    Join Date
    May 2004
    Location
    Bucurestiville
    Phone
    Note II
    Mersi, Alexandra, ai PM.

  5. #6425
    Helper Account Vodafone's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Buna Grim Reaper ,

    Ti-am raspuns la mesajul privat.

    Week-end placut!
    Alexandra
    power to you

  6. #6426
    Comentatoru` shef Grim Reaper's Avatar
    Join Date
    May 2004
    Location
    Bucurestiville
    Phone
    Note II
    Am rezolvat! Multumesc pentru ajutor !


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  7. #6427
    Pervs R me TheCrusher's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Pe o lipie de shaorma!
    Click image for larger version. 

Name:	Oferta.jpg 
Views:	94 
Size:	133.1 KB 
ID:	1168018Poate sa imi explice si mie cineva de ce vad 3 (TREI) preturi diferite la acest telefon?

    Primul este pentru abonament nou? Din cate stiu eu prelungirea este cam acelasi lucru cu reinnoirea ... sau gresesc?
    “The mind is everything. What you think you become.” Gautam Buddha
    The best Diet is simply a matter of mind over platter.

  8. #6428
    Registered User flowrent's Avatar
    Join Date
    Sep 2005
    Cum pot dezinstala de pe Vodafone Smart II cateva aplicatii preinstalate care nu imi sunt de folos ( ex : Twitter , Trilulilu etc.. )
    In meniul Aplicatii acestea nu apar ca fiind dezinstalabile

  9. #6429
    Helper Account Vodafone's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Salut flowrent,

    Aplicatiile sunt preinstalate cu sistemul de operare Android, iar acestea nu pot fi dezinstalate.

    Mai multe informatii se pot gasi pe forumul Vodafone.

    Multumesc!

    ---------- Post added at 17:06 ---------- Previous post was at 15:31 ----------

    Buna TheCrusher!

    Te rog sa ne contactezi in cadrul privat si sa ne oferi numarul tau de telefon pentru a te putea ajuta cu aceasta solicitare.

    Multumesc!
    Irina
    power to you

  10. #6430
    Registered User
    Join Date
    Nov 2013
    Salut ,

    Am si eu o mica/mare problema, duminica am activat extraoptiunea flexi 6 si de atunci am o problema cu internetul mobil inclus in extraoptiune in sensul ca NU functioneaza doar cand are el chef. Am fost la reprezentanta la vodafone am vorbit s-a uitat peste telefon si s-a ajuns la concluzia ca din punctul de vedere al vodafone totul e ok , dar totusi nu functioneaza, am sunat la *777 am vorbit de doua ori cu doi oameni primul din ei a ajuns la concluzia ca telefonul are ceva si trebuie dus in service ( tin sa mentionez ca inainte de extraoptiunea flexi 6 am avut o alta extraoptiune in care internetul mobil functiona impecabil ) cu al doilea mi-a spus ca umblat la setari si sa repornesc telefonul si imi va merge , dar merge la fel , doar cand are chef . Telefonul este un Iphone 5 iar cand nu merge internetul apare mesajul " could not activate cellular data network".
    Ce este de facut in aceasta situatie ?

  11. #6431
    Helper Account Vodafone's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Salut therazvi,

    Te rog sa imi oferi numarul de telefon, prin mesaj privat, pentru a-l verifica.

    Multumesc!
    power to you

  12. #6432
    Registered User drati71's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Sal,
    Va rog sa-mi spuneti daca o tableta Samsung de la Vodafone cu acest cod EAACNX este rebranduit de Vodafone sau nu. Eventual in ce costa aceasta rebranduire.
    Multumesc
    Last edited by drati71; 13-11-2013 at 17:58.
    GOD GIVE YOU JOY!

  13. #6433
    Helper Account Vodafone's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Salut drati71,

    Te rog sa imi oferi mai multe informatii despre codul EAACNX.

    Multumesc!
    power to you

  14. #6434
    Registered User
    Join Date
    Nov 2013
    Location
    Bucuresti
    Ar putea sa-mi zica si mie cineva cat ar fi reducerea unui telefon achizitionat de la vodafone la liber?Dar cumparat cu reducerea de angajat vodafone cu pret special,reducere folosita o data pe an.E confidentiala informatia?

  15. #6435
    Registered User drati71's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Quote Originally Posted by Vodafone View Post
    Salut drati71,

    Te rog sa imi oferi mai multe informatii despre codul EAACNX.

    Multumesc!
    Multumesc mult, dar nu mai este de actualitate.
    Stima
    GOD GIVE YOU JOY!

  16. #6436
    Registered User
    Join Date
    Mar 2000
    Location
    Beius-Oradea
    Mi s-a spus ca voi fi contactat in 6 zile http://i.imgur.com/rKkXIZ7.png , au trecut 10 si nimeni de la Vodafone n-a dat niciun semn pentru a-mi raspunde la o chestiune minora. Asta in conditiile in care sunt client Platinum. Si nu, nu e prima oara cand se-ntampla asta, cand promit ca voi fi contactat in x zile, si de fapt dupa x+ multe zile, revin tot eu intreband de ce nu s-au tinut de cuvant, ca mai apoi sa mai dureze 1-2 zile pana sa ma contacteze.
    .

  17. #6437
    Moderator Bisti's Avatar
    Join Date
    May 2000
    Poate cineva sa imi explice treaba cu 2014 mb/minute ? Cum se aplica, la ce abonamente, pe ce perioada, etc
    Eu nu sunt nebun, eu nu fac decat sa va sfidez ! James Oliver Huberthy

  18. #6438
    Helper Account Vodafone's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Quote Originally Posted by zetu View Post
    Mi s-a spus ca voi fi contactat in 6 zile http://i.imgur.com/rKkXIZ7.png , au trecut 10 si nimeni de la Vodafone n-a dat niciun semn pentru a-mi raspunde la o chestiune minora. Asta in conditiile in care sunt client Platinum. Si nu, nu e prima oara cand se-ntampla asta, cand promit ca voi fi contactat in x zile, si de fapt dupa x+ multe zile, revin tot eu intreband de ce nu s-au tinut de cuvant, ca mai apoi sa mai dureze 1-2 zile pana sa ma contacteze.
    Salut,
    Imi cer scuze pentru situatia intampinata. Din pacate, am fost instiintati ca exista anumite intarzieri ale departamentului avizat. Am trimis chiar acum un mail de urgentare in ceea ce priveste situatia ta.

    Multumesc

    ---------- Post added at 09:56 ---------- Previous post was at 09:54 ----------

    Quote Originally Posted by Bisti View Post
    Poate cineva sa imi explice treaba cu 2014 mb/minute ? Cum se aplica, la ce abonamente, pe ce perioada, etc
    Salut,

    Bonusul acesta se acorda pentru contractele de doi ani, pentru o perioada de 12 luni (este un pachet de minute nationale si de internet pe mobil valabil un an de zile). Acesta se ofera pentru abonamentele mai mari de 7 Euro / lunar.

    Multumesc
    power to you

  19. #6439
    Registered User IONUTBLV's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    iasi
    Phone
    nokia C5
    Sunt incluse si SMS.uri naționale in acel abonament?

    WP by hTC opt ics
    BLV SCENTS bY CaliforniaScents! IonutzBLV@GMAIL.COM 0743.10.80.80
    Nu dispreţui lucrurile mici; o lumânare poate face oricând ceea ce nu poate face soarele niciodată: să lumineze în întuneric.
    Feedback Clienti: http://forum.computergames.ro/itrader.php?u=151879

  20. #6440
    Registered User
    Join Date
    Mar 2000
    Location
    Beius-Oradea
    Quote Originally Posted by Vodafone View Post
    Salut,
    Imi cer scuze pentru situatia intampinata. Din pacate, am fost instiintati ca exista anumite intarzieri ale departamentului avizat. Am trimis chiar acum un mail de urgentare in ceea ce priveste situatia ta.

    Multumesc
    Daca ar fi fost vorba de un caz izolat, de-o simpla exceptie as fi inteles. Fiind abonat de cel putin 10 ani, imi aduc aminte de vremurile in care daca aveam nevoie de-o informatie, o primeam pe loc. Acum dureaza, atentie!, peste 10 zile sa mi se spuna daca pot trece la un abonament de 29 de dolari, fara sa semnez un nou contract pe 6-12 sau 24 de luni. Cand am mai avut o tentativa de a-mi renegocia contractul, tot asa, dupa vreo 4 zile, desi initial mi se spusese ca voi fi contactat in MAXIM 3 zile, dupa ce-am revenit eu c-un telefon, intr-un final am fost sunat in a 4-a zi. Bine, nu e ca si cum m-as grabi undeva, e vorba pur si simplu de-un principiu si de faptul ca nu va pasa. Daca eu va promit ca-mi achit factura pana-n ziua X, daca n-o fac, de a doua zi serviciile imi sunt restrictionate. Daca eu am nevoie de-o informatie, mi se promite ca-n MAXIM 6 zile o voi primi, asta nu se-ntampla, iar eu n-am decat sa fiu rezonabil si sa-nteleg.
    .

  1.  
    DHB14 - 728 - Last Post

Similar Threads

  1. Replies: 1249
    Last Post: 19-11-2013, 08:19
  2. Replies: 1883
    Last Post: 25-01-2013, 21:57
  3. ORANGE - discutii generale
    By LS in forum Software
    Replies: 0
    Last Post: 19-01-2002, 21:52

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •