View Single Post
Old 29-03-2006, 11:15   #44 (permalink)
RoadAxle
Registered User

RoadAxle's Avatar

Eu spun din proprie experienta.Sunt de meserie electrician nu "calculatorist" iar prima oara cand m-a prins microbul si cand despre calculatoare stiam doar sa ii dau "shut down", m-am chinuit cateva salarii sa strang bani pt. un PI sh care costa cam 90$ la vremea aia.Recunosc ca am invatat sa pun orice sistem datorita problemelor hardware si software intalnite.Daca faci cadou(guvernul da deja 200 euro) un sistem care merge brici pe XP, nu stiu cati pusti sunt interesati sa afle ce ala si cum arata un RAM.Dar cand vrei sa faci ugrade e altceva.Am in bloc copii care au calculatoare cumparate de parinti, de 4-5 ani si nu stiu nimic despre ele. Invata doar cand vor upgrade ca nu li se invarte nu stiu ce joc.Adevarul e la mijloc dar eu zic ca daca actiunea asta nu are si o componenta educativa e egala cu zero.Chiar sarac fiind, unui copil daca ii dai un calc. doar ca sa se delecteze cu CS ( nu ca nu ar trebuii sa se joace copii) atunci nu merita efortul.Oricum daca facem cheta si strangem bani sa luam componente noi pot aparea o gramada de suspiciuni.Mergand pana acolo ca cineva nu ca ar fura din bani ci ar lua componente preferential de la o anumita firma etc.Asta ar lipsii sa ne apucam de licitatii .Ba mai mult; bune, rele, vechi, noi, eu pe componentele pe care o sa le donez o sa ma semnez cu marker permanent.E o idee frumoasa ca dupa 10 ani un pusti care altminteri era cu gastele pe maidan, sau cu aurolac la nas, sa vada in arhiva Computergames posturi semnate cu nickuri pe care el le-a vazut atunci cand si-a schimbat hdd sau memoria etc...

In alta ordine de idei ar fii bine cand s-o gasii dascalul care sa se implice, sa incerce in actiunea asta sa implice si copii care umbla brambura pe strazi, si cine stie calculatorul sau netul sa devina un drog mai puternic decat aurolacul.

Vad ca praf de pulbere exista mai ne trebuie fitilul