Page 1 of 6 1234 ... LastLast
Results 1 to 20 of 110

Thread: Hostile Encounter RTS

  1. Back To Top | #1
    Registered User
    Join Date
    Nov 2000
    Location
    Bucuresti

    Wink Hostile Encounter RTS !

    Ok
    Salutare

    Trebuie sa incep un flame vestit pe acest nou forum de Game Development...

    Asha ca aici este locul de discutzii despre noul RTS Romanesc Hostile Encounter

    ultimul demo (pre alpha)la:
    http://www.gdarchive.net/bogdanontanu/index.html
    sau http://www.angelfire.com/games3/bogdanontanu/

    News:
    ===========
    Vom lansa in curand un nou demo jucabil...de data asta cu
    AI de computer si Tech tree si ceva balans la unitatzi...
    Vetzi putea pentru prima oara sa jucatzi si in retzea (fara sa se desincronizeze prea des )
    Asteptam doar lansarea celor de la NNW ... ca sa avem comparatie....
    Un nou Map editor va fi disponibil
    trecem la 2.5D (relativ isometric)
    artista noastra a castigat concursul sf.rom! cu o poza din joc!
    A aparut un articol cu noi in PC Games ultimul numar....ooops...


    Deci hai sa dicutam despre: (si nu numai)
    0. Developing a RTS....
    1.parerile voastre
    (bune sau rele...e un flame ce naiba
    doar nu va steptatzi sa fiu de acord cu ele)
    2.ce vretzi sa vedetzi in acest RTS 2D(cereri)
    3.Opinii despre dezvoltarea RTS-irilor
    4. Idei noi "revolutzionare"...daca se potrivesc cu povestea noastra...si cu engine-ul poate iese ceva...
    5. cum merge demo-ul pe PC -ul dvs, buguri descoperite, probleme etc
    6. Mda e scris 100% in ASM ...si ce daca?
    7.Este cel mai avansat RTS romanesc in dezvoltare la ora actuala? (vreau sa zic pe vazute nu pe crezute)
    8.Algoritmi tenici de realizare (Pathfinding, Alpha Blending, glow, AI, teren)

    Developers...let the flames rise...

    Bogdan

  2. Back To Top | #2
    Registered User
    Join Date
    Nov 2000
    Location
    Bucuresti

    Thumbs up Features

    Asha,

    iata ce vrem noi sa fie Hostile Encounter:

    1. cel mai tare RTS 2D
    2. Jucabilitate mai buna sau la fel de buna ca Star
    3. Cel mai tare AI ( cu invatzare, dropuri surprize)
    4. rezolutie 800x600x16 sau 1024x768x16
    6. retzea 8-12 players. Server freeeeee...
    acepta IP to IP
    7.Efecte de transparentza intensive (full screen)
    umbre aditive si realiste, iluminare teren deinamica per pixel
    8.Salvare joc si replay (fisier de 200k pt 2 ore de joc multiplayer) cu posibilitate inainte/inapoi si schimbare punct de vedere, post analiza joc
    9. Rase: 4 sau chiar 5, total noi dar extrem de balansate
    10.Poveste originala, fulminanta (si culmea aproape reala)
    11. NPC inteligentzi
    12. Sisteme de particule 2D si 3D
    13 hartzi de 256x256 si 512x512
    14 Map editor si scenario editor separate
    15. sisteme originale de constructie si expnsiune
    16. metode tactice si strategice noi
    17.Si toate astea pastrand ce e bun din good old Star style...


    eh,,, sa vad daca am uitat ceva...
    Bogdan
    [Modificat de BogdanOntanu pe 01-02-2001 ora 08:30 AM]

  3. Back To Top | #3
    spiral architect Max the Fire Raven's Avatar
    Join Date
    Sep 1999
    Location
    in this fucked up head that I've got
    O parere? Cum poti sa pretinzi ca o sa fie cel mai tare RTS? Cu cladirile alea aproape copiate dupa StarCraft? Si inca ceva: terenul arata naspa. Parerea mea.
    Nobody knows the trouble I've seen. But it can be arranged.

  4. Back To Top | #4
    Registered User
    Join Date
    Nov 2000
    Location
    Bucuresti

    Wink Desigur ca o sa fie cel mai tare

    Pai sigur ca o sa fie cel mai tare RTS si iata de ce pot sa pretind asta:

    1.Cele 17 puncte de mai sus

    2. Terenul, da aici ai un pic de dreptate...
    ...dar acolo este o versiune pre alpha.

    Se lucreaza acuma la el : va avea 256 de nivele de altitudine

    Rezulta o detaliere Strategico tactica deosebita
    ...a... si probabil va fi modificabil in timpul jocului (terraformare etc)

    3. Logica: Star este cel mai tare RTS la ora asta (daca nu esti de acord cu asta...nu avem baza) deci eu fac ceva mai bun ca Star (vezi diferentzele de mai sus) ...
    rezulta logic (daca reusesc desigur) ca voi avea cel mai tare RTS ....simplu nu?

    3.Nimic nu este copiat in jocul asta, cu atat mai putzin cladirile toate sun facute de noi cu manutza noastra...

    In caz ca nu ai observat artista noastra:Adina a castigat premiul artistic la concursul SF Rom...cu o poza artistica din joc asha ca...e posibil sa nu itzi placa "arta" ei tie dar in mod sigur place altora....(problema este cine reprezinta majoritatea)

    Fa si tu original (fara sa copiezi de undeva) cladiri si unitatzi asha ca alea din Star...si o sa devi milionar in dolari....si asta foarte repede

    PS ai si jucat jocul (daca da te rog transmite valorile contoarelor din stanga sus si viteza sistemului...ne vor fi utile...) sau doar te-ai utat la poze?

    5.Vom avea 4 (sau chiar 5) rase total diferite si totusi balansate....comparativ cu cel 3 din Star si cel 2 aproape identice din celelalte jocuri.....(unele au o singura rasa cu nume diferite...plus o singura unitate diferita vezi AOE)

    Deci uite ca pot sa spun....va fi cel mai tare RTS EVER!
    Bogdan





  5. Back To Top | #5
    Registered User
    Join Date
    Nov 2000
    Location
    Bucuresti

    Cool PS

    Arata-mi te rog o singura cladire copiata din Star..

    1.printscreen din star *vezi ca salveaza un pcx
    2.printscreen in Hostile Encounter urmat de alt+tab si paste in orice program de grafica (Paint Shop Pro de exemplu ca e shareware)
    3.posteaza cele dou poze aici.. sau undeva pe web

    Ne-ai ajuta mult ...ca poate noi ne-am obisnuit cu ele si nu mai vedem bine....

    O parere/vedere din afara este intotdeauna bine venita

    Bogdan


  6. Back To Top | #6
    Registered User
    Join Date
    Nov 2000
    Location
    Terminus

    Smile Za' Joc!!!

    Asha... mi-a durat cam 2 ore sa download-ez jocul intreg de pe http://www.angelfire.com (dupa ce m-am chinuit sa-l iau de pe http://www.gdarchive.net cu 600bytes/sec[lolz]).

    Akum, am scris aici toate lucrurile(bune shi rele) cu care m-am intalnit in timpul jocului:
    1. Prima chestie, nu bug sau ceva, ar fi faptul ca atunci cand dau sa selectez o unitate sau mai multe, desenand un patrat cu mouse-ul, se selecteaza automat shi cladirile din drum. Super enervant, deoarece unele cladiri chiar sunt movable, asha ca daca nu vreau sa iau shi cladirea dupa mine, tre' sa stau s-o deselectez.
    2. Nici o metoda prin care sa-mi dau seama ce viatza mai are o structura sau unitate inamica. Daca nu pot fi selectate, cladirile inamice macar ar putea sa arate altfel cand nu mai au nici macar jumatate viatza.
    3. [Esc]- tasta care la majoritatea jocurilor itzi deschide meniul, aici te scoate din joc fara nici un fel de warning, astfel, jucam shi eu campaign-ul shi ma plictisesc pe la jumatate(devenise prea ushor) shi vreau sa vad daca merge save-ul, shi ma trezesc inapoi in windoze cu totul pierdut. Intre timp am vazut ca [Enter] este meniul, dar asta chiar tre'ie schimbata.
    4. Stand eu asha shi holbandu-ma la frumusetze de Earth in meniul principal, observ mouse pointer-ul aducandu-mi aminte aproape instantaneu de cel din SC care era animat in exact acelashi fel shi exact aceleashi culori. Macar era alta forma!
    5. Tastele 1-9 nu servesc desemnarii grupelor de unitatzi ci crearii de unitatzi(undeva intr-un coltz de harta cum am descoperit intr-un tarziu) din nu shtiu ce cladire care probabil ca nu o vad eu! Anywayz, chestia trebuie schimbata pentru crearea grupelor de unitatzi. Shi aici intervine o chestie, la care ash vrea un raspuns: Care va fi maximul de unitatzi al unei grupe? Tot 12 ca in SC?
    6. Jocul seamana enorm cu SC. Adicah pana shi sor-mea de 10 ani, intra pe usha shi ma vede jucandu-ma shi ma intreaba: "Ooo! Asta-i alta versiune de Starcraft?". Voi acuma' facetzi ce vretzi, dar shtitzi ce facetzi?
    7. Valorile de la counterele din joc: (Am 2 comp-uri acasa, shi am testat pe amandoua)
    |____________________Athlon 900Mhz | Celeron 266Mhz
    |___main menu -> sus ->___31-33000__________96000
    |________________jos ->____49-5500__________25000
    |___in-game -> sus ->_________42000_________115000
    |________________jos ->_______5200__________22800
    (Doamne' ca greu mai e sa faci un tabel pe forum asta!!!)
    Poate ar mai trebui sa precizez ca pe Athlon s-a incarcat imediat(duh!) iar pe Celeron a stat vreo 2-3 minute pana n-am mai auzit hdd-ul haraind! Ah, shi pe Celeron, la intrarea in meniu cand pornesc jocul am valori de 400-800000 la primul counter care scad incet pana ajung la aprox. 96000.
    8. K! Dup-asta am incercat sa vad daca reushesc o conexiune IPX intre cele 2, shi cu chiu cu vai, am reushit! Mi-au aparut 2 countere noi in stanga. Pe host(Athlon-ul), primul din ele(cel de sus) doar creshtea, iar cel de-al doilea era static la valoarea de 117000.

    Asta ar fi cam tot... for now! Dar, sunt curios sa shtiu ce reprezinta cele 4 countere. Do tell!

    Despre joc in general nu-mi dau cu parerea just yet!
    [Modificat de QwertY2K pe 04-02-2001 ora 09:54 AM]

  7. Back To Top | #7
    spiral architect Max the Fire Raven's Avatar
    Join Date
    Sep 1999
    Location
    in this fucked up head that I've got
    Ma eu nu am nimic cu tine dar ori esti batut in cap ori te faci. Cand am spus ca sunt copiate dupa SC nu m'am referit la procedeul copy&paste evident!!! Cladirea aia care apare in niste screenshoate si seamana cu pilonul de la protossi o aveam in minte cand am zis ca e copiat. Adica e facut mai mare, mai altfel, dar ideea e tot aia. Acum intelegi la ce ma refer.

    Si mai e faptul ca ai ceva cu SC, tu iti faci jocul cu dorinta expresa sa fie mai bun ca SC, adica ideea ta din cate inteleg este copiez SC, ii mai adaug teren pe tz nivele (adica are toate atuurile + 1) si din ecuatie rezulta ca e mai bun, dar nu e chiar asa. Logic ar fi sa nu faci jocu in raport cu SC, ci sa fie original, sa'l faci cum vrei tu.

    In general intre doua jocuri, amandoua originale, nu poate fi pus un semn mai mic, mai mare sau egal. Asta e o regula a bunului simt. Ia de exemplu Fallout si Baldur's Gate. In general nu poti sa spui Fallout e mai bun si nici invers. Sunt ambele rpg'uri dar de asemenea sunt si originale.

    Parerea mea, in final, despre speranta de care te agati ca va fi mai bun este ca e intrucatva gresita si sper ca intelegi ce vreau sa zic. Nu spun ca nu ar putea fi mai bun. Ar putea. Si iti urez sa fie mai bun, dar prin originalitate. Pentru ca nu faptul ca al tau are tz nivele de teren o sa'l faca mai bun (sau nu) ci atmosfera, povestea etc., presupunand ca gameplayul e rezonabil.

    In ceea ce priveste "arta" Adinei, pot sa spun ca n'are rost sa te mint ca nu'mi place in mod deosebit. Doar "merge". Si nu cred ca o sa te superi, deoarece, cum ai spus tu, eu nu reprezint majoritatea.

    Si in final, ca sa poti sa ma'njuri mai bine: nu am avut de unde sa iau jocul, mai bine zis CUM sa iau jocul, ca n'am net acasa, asa ca m'am raportat la imagini, la declaratiile tale si opinii auzite de la diversi indivizi.
    Nobody knows the trouble I've seen. But it can be arranged.

  8. Back To Top | #8
    Registered User
    Join Date
    Nov 2000
    Location
    Bucuresti

    Wink Multzumesc pt informatzii

    Salutare

    Iata in sfarsit un bun beta tester...
    Pe bune nu vrei sa intri in echipa oficala de beta testeri?

    Multe din lucrurile observate pe bune de tine au fost corectate in varianta curenta, o sa punem un patch/update cu ele pe net in curand...(ca sa nu mai faci dl la tot jocul din nou)

    Oricum observatziile au fost pertinente...si ne-am gandit si noi la ele...dar asta era varianta cand am facut uploadul


    Sa le luam pe rand:

    1. La varianta curenta nu se mai selecteaza de-a valma si unitatzi si cladiri. Cu patratul de selectie selectezi doar
    unitatzile si abia daca nu sunt unitatzi se selecteaza si cladirile

    2. Acum se pot selecta si unitatzile inamice (doar una marcata cu rosu) si vezi informatzii si despre ele

    3. Mda ...am schimbat meniul pe F10, dar Esc tot te scoate din joc (scria ATENTIE la readme.txt si la F1-Help in joc) din pacate noi (developerii) avem nevoie sa iesim rapid din joc...cand ne jucam pe bune (nu facem teste) ne enerveaza si pe noi ESC...o sa o scoatem din versiunea finala.
    Dar deocamdata o sa ramana...finnd necesara la testele noastre

    4.Mda cam asha este...macar este alta forma.. nu am gasit o idee mai buna de mouse pointer...vom schimba daca gasim ceva mai bun...ai vre-o idee?

    5.Tastele 1-9 au fost eliminate...in varianta curenta...erau doar pentru testele noastre si au scapat...

    Acum avem Ctrl+1...9 si 1...9 pentru setare armate si reselectare armata....nu este original dar foarte util...

    Maximul unei selectii de unitatzi va fi de 16 deocamdata...ne gandim daca vom permite mai multe unitatzi selectate (engine-ul suporta oricate) pentru a nu strica game-playul

    Maximul de Queuing la productie va fi de 10-11...

    Maximul de unitatzi...512 acuma...dar in final probabil 2.000 sau mai mult....depinde totusi de RAM...

    6.Mda jocul "seamana" doar cu star....dar vor fi alte rase si alt tech tree si alte metode tactico strategice...desi vom pastra ce este mai bun la Star si vom mai adauga...
    Asta a si fost intentia noastra declarata citez:
    "ceva mai bun ca Star"....

    7. Multzumesc mult pt valorile contoarelor...ne ai fost de mare ajutor...o serie de persoane au uitat sa le trimita ...
    Contorul de sus dreapta este timpul aproximativ in microsecunde cat dureaza renderul uni frame, cel de sub este timpul necesar renderulu unitatzii curente...dar se schimba de la o versiune la alta in functie de necesitatzile noastre
    Contoarele din stanga *doar pe multiplayer sunt mumarul de microsecunde asteptat de server dupa client si sub el este frameul sincronizat curent

    In ca o data multzumesc pt ele...
    Cat ram aveai pe PC-uri daca nu sunt indiscret?

    Mda stim ce facem....citez:"
    daca o masina are 4 rotzi...inseamna ca nu pot sa fac si eu alta tot cu 4 rotzi?" (Bill Gates ..Windows versus Apple OS)

    Si apoi nu am furat nimic (nici dezasamblat) doar posed (cu licentza) jocul Starcraft...si vreau sa il depasesc ...
    e ceva rau in asta? mai ales ca il fac de la zero in ASM...

    8. retzeaua este mult imbunattatzita sub aspectul stabilitatzi si sincronizarii in versiunea curenta...mai lucram la viteza...unde suntem inca deficitari...(mai ales pt internet)

    Pana sa itzi dai cu parerea asteapta si noua versiune...cred ca in aproximativ 2 saptamani...avem teren mai variat...map editor,ceva separare a raselor, etc
    si multe alte chestii mai bune...

    Alte pareri?

    Bogdan

  9. Back To Top | #9
    Registered User
    Join Date
    Nov 2000
    Location
    Bucuresti

    Wink Site Nou in Aparitzie

    Tin sa va anuntz oficial ca am achizitionat domeniul

    http://www.HostileEncounter.com

    probabil toate noile versiuni vor aparea...in cateva zile desigur ...intai la aceasta adresa...dar probabil vor fi mirror si pe siteurile free..

    Deocamdata suntem in constructie...
    Avem acum de lucru si la web design....ohhhh

  10. Back To Top | #10
    Registered User
    Join Date
    Nov 2000
    Location
    Terminus

    Wink Here it comes!

    K! I'm back!
    Aaaaa!!! Sunt shi chestii folositoare in readme-ul ala? Mi-a fost lene sa-l citesc(duh!)! Dar, acum am stat shi l-am read-uit integral.
    1. Thank god ca poate fi disable-ata animatzia aia cu cele trei nave! Devenea enervant sa tot vad acelashi lucru de fiecare data cand selectez ceva! Presupun ca or sa fie diferite pt. fiecare unitate and stuff, dar pe moment, mai bine o tzin inchisa! Shi, oricum, nu sta prea bine unde atzi pus-o, adica ocupa mult din ecran! Ce rezolutzie are jocul? Daca 640x480, nici o problema, cand facetzi versiunea 1024x768, nu-mi mai ocupa cine shtie ce, dar daca joci la o rez. mica, nu se merita sa-l tzii deschis. Daca deja este la o rez. mare, atunci neaparat trebuie mutata, altfel atzi face-o degeaba, deoarece nimeni n-ar tzine-o deschisa.
    2. Marpha chestia cu pathfinding-ul, adicah chiar gaseshte traseul optim, nu ca in alte jocuri unde unitatzile o iau pe langa margini shi chestii shi pierd timpul cu intoarsul din drum cand vad ca nu-i bun drumul.
    3. Mdah... daca ash fi citit readme-ul dinainte nu ma mai plangeam de 1-9.
    4. Lool, marpha chestia cu [+] shi [-], ce, cum sa-mi moara mie unitatzile, doamne' fereshte!!! Mi-am dat seama ca este doar de test and stuff, dar kool!
    5. Aaaa... am gasit shi-n readme ce reprezinta countere-le, cu ocazia asta, sa va dau nishte valori mai exacte ale counter-ului din dreapta jos: (folosind 'x' pentru refresh rapid) [hmm... difera total de ce v-am dat data trecuta]
    Athlon 900: cu o unitate selectata, valorile oscileaza intre 200 shi 700, iar cu o cladire selectata, intre 1000 shi 2000
    Celeron 266: o unitate-> intre 1000 shi 3000; cladire -> intre 5000 shi 8000
    Ah, shi despre RAM, Athlon-ul are 128Mb PC133, iar Celeron-ul 64Mb PC66(adica, nu din cauza ca ar avea prea putzin RAM a durat atat).
    6. Apaih, de ce n-atzi pus semn mare pe usha undeva ca jocul are shi muzica domne'? Ce daca-i prea scurt wav-ul vostru? Cum, se poate sa joc fara muzica un joc care are suport implementat pentru a play-ui muzica in timpul jocului doar pentru ca nu au compus ei nimic inca? Neaaagh! Deci shi prin urmare, v-am analizat wav-ul(22Khz, 8bit, mono[presupun ca upgradatzi de la formatul asta, nu?]), am purces in a cauta un wav marpha pe al meu hdd, am gasit ceva beton in Star Wars Racer, l-am convertuit in formatul vostru, shi ta-daam: muzica beton!!! Ce mi-a placut a fost ca nu s-a oprit dupa cele 9 secunde cat dura wave-ul vostru! Shi, cu muzica, brusc a devenit totul mai marpha!
    7. A little problem has arised! Daca ies din joc cu [Alt]+[Tab], la reintoarcerea in joc, mouse pointer-ul nu mai este vizibil! Totushi, el este acolo, putand sa selectez shi sa fac tot ce faceam cu el shi inainte, doar ca nu-l vad! Here's a wild idea: Don't!!
    8. Oooo, avetzi shi ceva hotkey-uri introduse, mai multe decat am vazut din tooltip-urile din joc. Kool!
    9. O problema care chiar m-a deranjat pana acum, ar fi ca unitatzile apar in spatele cladirilor, shi rareori sunt vizibile pentru a fi selectate! Macar este sistem de rally-point introdus, shi nu trebuie sa ma chinui prea tare.
    10. In primul rand, daca toate unitatzile shi cladirile ar avea sistem de cloak, nu ar mai avea acel aspect strategic din SC, shi ar deveni chiar enervant sa trebuiasca sa stai sa iei dupa tine observeri, oricat de putzin te-ai mishca. Poate daca vretzi, una din rase sa aiba asha ceva(aka Za' Gods!) pentru a nu deveni redundanta facilitatea.
    11. Tot despre cloak: Ma apuc eu sa ma joc un Custom Game, sa vad cum vad oponentzii unitatzile mele cloak-ate, asha ca ma duc, il atac pe unul dintre intr-o zona in care nu avea nici un Detector, apoi dau switch sa-i controlez unitatzile lui(F11, F12) shi cand imi mut o unitate simpla de atac spre unitatzile cloak-ate, surprise, surprise, puteam sa-mi vad unitatzile 'invizibile', dar nu puteam sa trag in ele! Care-i treaba? Daca ceva este cloak-at, ar trebui sa devina invizibil cu totul!
    12. CTRL+num -> la chestia asta n-are importantza originalitatea, deoarece a devenit metoda 'default', standard in RTS-uri.
    13. Pe mini-map, nu se poate tzine apasat shi mishca mouse-ul pentru a ma plimba peste harta. Presupun ca oricum faceatzi chestia asta, dar asha, sa va aduc aminte.
    14. E folositoare chestia cu inchisul interfetzei, permite o vedere mai buna in timpul luptelor! Dar o singura problema, cand selectez ceva cu interfatza inchisa, textul respectiv apare pur shi simplu peste teren ceea ce nu este kool, ar fi mai marpha sa aiba un dreptunghi transparent sub el. Probabil ca oricum nu l-atzi fi lasat asha!
    15. Exploziile arata super beton, dar sunt identice pentru orice lucru care face 'boom'.

    K! Mi-a luat vreo 2 ore sa scriu tot post-ul asta, cu tot cu information gathering.
    Ah, cat despre beta-tester, sure, why not? I'll do it!

  11. Back To Top | #11
    Registered User
    Join Date
    Nov 2000
    Location
    Terminus

    Thumbs up More Comments!

    Am omis sa mai spun cate ceva: (in mare parte ca reply la post-ul tau)
    1. Cand facetzi un patch cu noile imbunatatziri? Ceva inainte de cele 2 saptamani, in care sa intre doar chestiile generale, gen crearea grupelor, selectarea unitatzilor inamice...
    2. Bine, avetzi nevoie sa ieshitzi repede din joc, dar intre timp, am o idee: cand dai [Esc], macar sa apara un mesaj de warning la care daca dai [Esc] sa te scoata din joc, sau orice altceva sa continue jocul. Astfel, tot putetzi sa ieshitzi repede din joc apasand [Esc] de doua ori.
    3. Hmm... mouse pointer... daca-mi vine vreo idee kool, va trimit un gif animat. De fapt, voi avetzi adresa de mail?
    4. Jocul va folosi vreun fel de PSI ca in SC pentru a limita productzia de unitatzi? Shi, ai spus ca max. de unitatzi este acum 512, adika 512 de player, sau 512 per total in joc? Shi, numarul acesta ar include shi cladirile?
    5. Atzi putea face altceva, daca nu este prea komplicat, bineintzeles, ceva care ar fi shi original: In SC, daca vroiai sa faci de exemplu o ploaie de zerglingshi, puteai ramane repede fara grupe la care sa mai assign-ezi, in alta ordine de idei, daca aveai sa zicem BattleCruiser-e, o grupa sau chiar doua, erau mai mult decat destul! De unde imi vine mie urmatoarea idee, fiecare unitate sa ocupe in grupa, o valoare relativa la cat PSI foloseshte. Astfel, sa putem strange intr-o grupa cateva zeci de soldatzei, sau 6-8 ship-uri mari shi a-tot-distrugatoare.
    Daca nu mere ideea, atunci vreo 16 unitatzi ar fi deajuns intr-o grupa.
    6. Despre queuing, ar merge pana la 10, iar apoi urmatoarea setare sa fie 'infinit', pentru a se construi automat in continuu unitatzi.
    7. Nu shtiu acuma' ce zice toata lumea ca grafica jocului seamana foarte mult cu SC(de fapt, asta este shi intentzia voastra), mie terenul shi schema de culori aleasa imi creaza o senzatzie de Dark Colony(daca atzi jucat).
    8. "daca o masina are 4 rotzi...inseamna ca nu pot sa fac si eu alta tot cu 4 rotzi?" - marpha citat!
    Dar, ce, asta ar insemna ca respectiva mashina ar fi mai buna? Nu se aplica exact citatul deoarece Gates se batea pentru a putea crea o clona a respectivului OS, nu pentru a demonstra ca OS-ul lui este shi va fi mai bun. Shi, eu nu am spus ca tu ai luat printr-o metoda gen copy&paste date din SC, ci ziceam ca daca devine prea apropiat de SC, nu va fi considerat decat o clona.
    La o adica, SC la vremea lui nu a fost considerat ceva nemaipomenit de original, in schimb avea in el mentalitatea Blizzard de a crea gameplay-uri extraordinare, ceea ce i-a conferit succesul de care inca se mai bucura. De asta are Blizzard asha un succes cu jocurile! Think about it.

    Cam atat... for now!

  12. Back To Top | #12
    Registered User
    Join Date
    Nov 2000
    Location
    Terminus

    Arrow Gata, v-a ajuns!

    M-am intors in joc, m-am mai jucat 5 minute, shi am mai gasit cate ceva:
    1. [Tab] ca hotkey, este folosit pt. a disable-a harta. Chestia e, ca dupa ce o disable-ezi cu interfatza ridicata, zona respectiva ramane neagra, ocupand spatziu degeaba. Odata cu disable-area mini-map-ului, ar trebui sa dispara shi o portziune din interfatza pentru a putea vedea terenul din spate macar. Sau, sa apara o imagine cu logo-ul jocului in locul mini-map-ului. You tkink of it!
    2. Atzi spus ca diferitele rase vor avea unitatzi foarte diferite(ca in SC), neexistand 2 unitatzi identice(doar diferite ca grafica) intre oricare 2 rase. Apaih, Terran NightHawk, Machines Shark, Hunter, toate merg pe aceeashi idee: unitate pentru explorare. Presupun ca asta fiind doar un (pre-)alpha version, unitatzile respective erau doar de test shi nu vor ramane la fel. Altfel... ar deveni chiar varza jocul. Adicah diversitatea asta era atu-ul SC-ului.

    THE END! (For today!)

  13. Back To Top | #13
    Registered User
    Join Date
    Nov 2000
    Location
    Bucuresti

    Cool Raspuns la comentarii

    1b:
    Patch:
    Avem deja unul, daca ai un loc unde sa-l trimit? ...sau
    o sa-l pun pe unul din site-urile free...pana apucam sa "power-up" site-ul oficial...problema e ca deja avem mai multe unitatzi...si trebe sa mai dl ceva bitmapuri...incerc sa fac un zip cu toate...in asha fel incat sa-l potzi pune peste ce ai deja...meritzi

    Rar am mai vazut asha analiza detailata....si apoi ai si 2 PC-uri cu retzea...deci esti beta testerul ideal

    1.rezolutia actuala este 800x600x16...ne gandim si la 1024x768 si mai mult...chiar si la 640x480...dar hmmm ultima e mult prea mica...(probabil pt PC-uri mai lente vom reduce rezolutia de culoare la 8 bitzi)

    Filmele din centru vor fi fortzate "ON" doar in perioada de "briefing", daca aceasta apare in mijlocul unor misiuni...in rest...si noi ne gandeam ca toata lumea o sa le tina inchise dupa un timp...e chestie doar de "glamour"

    2.Multzumesc, am muncit ceva la pathfinding si mentinerea formatziilor

    3 si 4 ....

    5. merci din nou

    6.eh...inca mai experimentam cu muzica...avem acum unele bucatzi mai mari de la un colaborator nou...dar ai dreptate ..jocul ar fi trebuit pornit cu MUSIC ON...ne era frica ca este prea scurta bucata...

    7.Ooops....tre sa verific...cred ca nu refacem ok suprafetzele din video dupa Alt+Tab...asta chiar este un bug...ciudat ca la noi nu se vede.....Merci

    9.Mda o sa le punem sa apara in fatza cladirilor la inceput...vroiam doar sa exemplificam tehnica Z-buffering folosita se pare insa ca deranjeaza...am schimbat-o deja

    10. Da in varianta finala nu vor avea "cloak" toate unitatzile...acuma este de teste...si ca sa chinuim PC-ul cat mai mult...e mult mai usor sa dezactivezi chestii ulterior

    11. Da ar trebui sa fie invizibil...dar tot pentru teste trebuuie sa stim unde sunt unitatzile clocate inamice...e usor sa facem unitatea invizibila (nu o mai afisam) dar momentan ramane...oricum nu potzi sa tragi in ele pana nu aduci detector...Mai trebuie sa gasim un efect haios ca ala din Star cand se misca unitatzile clocate de colo colo

    15. Amuzant unor-a nu le plac exploziile noastre (desi este filmul inregistrat al unei explozii reale ei zic ca nu sunt 3D lol) dar da ai dreptate ar trebui sa avem mai multe feluri de explozii mai multe feluri de proiectile..mai multe....

    Eh..este prea mult pentru singurul nostru artist/grafician=Adina, oricat ar fi ea de buna...nu poate face fatza...

    2b.
    o sa incercam sa facem chestia cu Esc...desi va fi cam enervant pt noi...sau facem 2 variante una de test si una pt useri..

    3b.
    Adresa de email: bogdanontanu@yahoo.com
    si in curand bogdan@hostileencounter.com
    nu trimite gif animat....mai bine secventze de bitmapuri...si poate il vezi in joc...

    4b: Da doar ca inca nu este in joc...fiecare rasa/player va avea probabil 256 sau 512 de unitatzi maxim...
    acum sunt maxim 512 in tot jocul...pt teste


    5b. o sa ne gandim...insa locul pt afisarea grupelor este cam limitat...cred ca in 800x600 nu incap mult mai mult de 16 unitatzi in selectie....dpdv al afisarii desigur...

    6b.daca este "infinit" nu vezi ce ai in productie si nu potzi sa modifici coada de unitatzi date la facut...cam deranjant...si apoi mai trebe sa faca si jucatorul ceva in joc..daca se produc unitatzile incontinuu automat s-arputea sa fie "prea usor"

    7b.Nu am jucat decat un demo vechi de Dark Colony...dar am mai auzit remarci de la persoane care au jucat si care zic ca seamana....(uni zic si ca terenul seamana cu Total Anihilation)...intentzia noastra a fost relativ la Star...
    dar si asta numai asha la modul general...adica sa aiba tot 4 rotzi...si 4 usi...sa mearga cu benzina

    8b. Nu va fi "o clona de SC" vor fi diferentze majore la techtree si lupta si rase si poveste si atmosfera...etc

    vom incerca sa pastram si sa imbunatatzim GAME-PLAY-ul...credem noi ca asta conteaza cel mai mult....si ne gandim la sta in fiecare secunda...

    In proncipiu am sacrifica ORICE:si grafica si idei revolutionare si efecte in favoarea GAME PLAY...de fapt despre asta este vorba in jocuri....



  14. Back To Top | #14
    Registered User
    Join Date
    Nov 2000
    Location
    Bucuresti

    Smile Raspuns la ultimele comentarii...

    1. mda la Tab ai dreptate ne vom gandi la ceva...un logo..hmm interesant...niste informatzii generale de genul am atatea unitatzi in productie atatea base...si sau ceva despre inamic...sa vedem...

    2.Da deocamdata diferentzele intre rase nu sunt clar implementate....(in afara de grafica partial) unele sunt chiar secrete si constituie de fapt esentza game designului, mai multe in update-ul viitor

    ai toate sansele sa-l primesti in avans...


  15. Back To Top | #15
    Registered User
    Join Date
    Nov 2000
    Location
    Bucuresti

    Pt Max the Reaven

    Draga Max...

    tu n-ai nimic cu mine...dar .... "ori sunt batut in cap or ma fac" lol :P

    Ar fi trebuit sa vezi cladirea aia in joc ca sa intzelegi cat este de diferita

    sa vezi animatzia cu fluxul de energie care curge sa vezi ca se misca, ca este baza Gods, ca este de fapt in legatura cu o alta parte a ei terestra de la care primeste energie, ca poate amplasa unitatzi pe insule...etc

    oricum ideea este aceeasi la tine in cap...la noi nu...toate cladirile si unitatzile au fost gandite cu un anume scenariu in cap...si independent de Star...

    Desigur jocul nostru este tot RTS, tot hardcore, tot 2D, si desigur suntem si fani Star...dar cam atat...

    Cand zic "mai tare ca Star" ma gandesc sa am cel putzin toate facilitatzile generale ale unui joc RTS prezente in Starcraft...la fel ca cineva care vrea sa faca o masina...se gandeste sa faca ceva mai tare ca un Rolls Royce sau ca un Mercedes....nu ia ca referintza un Trabant...

    si desigur se va uita la rotzile de la Mercedes si va dori sa faca niste rotzi cel putzi la fel de bune...si cu ceva in plus daca se poate

    Noi vrem sa facem gameplayul excelent mai intai, apoi avem si o poveste originala excelenta, o atmosfera kool, etc...nici eu nu cred ca harta cu 256 de nivele va face deliciul suprem...

    dar daca pot sa o fac si imbunatatzeste jocul (adica nu strica gameplayul ba chiar il face mai frumos... gandestete la o unitate aflata pe o stanca sus care vede si trage un pic mai departe din cauza pozitiei.... de ce nu?

    Oricum avem 4 rase (poate adaugam si o a-5-a daca avem timp)
    foarte diferite si deja definite....cu metode de lupta diferite metode de constructie diferite etc....

    De fapt singurele lucruri care vor semana cu Star vor fi:
    -calitatea gameplayului si calitatea in general
    -balansul excelent al raselor
    -meniul transparent (sic dar ne place foarte mult)
    -interfatza...pt ca din pacate este cea mai buna la ora actuala....
    -stabilitatea (no crash & bugs)

    Nu ma supar in legatura cu arta,... oricum parerile sunt atat de diferite aici practic de la om la om...

    Daca vrei sa faci teste potzi sa vii sa-l iei de la noi...itzi scriu eu gratis un CD

    Multa lume mi-a zis ca seamna cu Dark Colony, Dark Reign, Total Anihilation, Red Alert 2...ma si mir de unde gasesc asemanarile astea....cred ca fiecare om are un RTS preferat si involuntar compara cu acela....






  16. Back To Top | #16

    just a suggestion

    Nu am incarcat inca demoul, o fac insa acum. Si pe mine m-a deranjat putin referinta la star. Este foarte greu sa nu copiezi, chiar si involuntar, dupa sute de ore de jucat star in care anumite concepte ti-au intrat in cap. Eu as avea cateva sugestii, zic eu noi, dar ideea de baza ar fi sa incercati sa introduceti lucruri total noi sau sa le pastrati pe cele vechi schimbandu-le putin in bine (dar sa le schimbati).
    De exemplu, in loc sa puneti ctrl+1,2 etc pentru echipe, ati putea incerca un sistem nou, introducerea unui comandant de echipa (eventual o unitate deosebita) care sa fie singurul capabil sa creeze grupuri, o chestie care ar merita protejata/distrusa pentru pastrarea formatiei. Sau permiterea definirii tastelor, astfel ca 123456789 sa nu fie impuse pentru grupe, sa pot avea z grupa1, x grupa2, 1 grupa3 etc. Oricum, parerea mea e ca schimbari minore de genul acesta schimba un pic feelingul de 'deja-vu'.
    Ca schimbare majora fata de starcraft, eu as spune ca e iminenta experienta. Am vazut-o in redalert2, am jucat jocul ala numai pentru ca cu 2 soldatei upgradati la maxim puteam sa rad o baza. Totusi, sistemul era foarte rudimentar. Ar fi frumos de introdus ceva in genul nu stiu ce unitate de la satan sa poate sa foloseasca abilitatea x doar dupa ce a omorat 5 inamici, crescand astfel experienta sau.. puterea spirituala sau.. controlul asupra mortii sau whatever. Ar fi frumos pentru ca l-ai vedea pe adversar cum se chinuie sa iti mai omoare un guster sa dea cu nu stiu ce chestie in timp ce tu ai fugii mancand pamantul, nu cumva sa reuseasca. Interesanta era si optiunea din TA, de a aduna resurse din cadavre, desi era cam greoi implementata. Ati mai putea sa incercati sa nu limitati resursele la notiunea lor clasica, cristale gaz bla bla, ati putea pune ceva in genul 'reputation', sau 'morale', care sa reprezinte balansul de pierderi-killsuri, pentru a face o situatie de genul 'am ramas cu o baza si ala e pe toata harta si ma ataca in prostie da rezit' ca-s voinic' interesanta. Niciodata nu mi-a placut sa vad cum adversarii pierd sute de zerlingi in cei 20 de marini ai mei si tot ma bat. Puteti chiar sa incercati sa introduceti atat de mult iubita conceptie de a-ti crea singur unitatile, selectezi arma, armura, sasiu, bla bla, dai drumul la productie.
    Unele idei pot fi imposibil de implementat, altele pur si simplu cretine, dar parerea mea de om neinformat fara experienta si insensibil este ca un joc similar cu starcraftul nu va fi nici o data mai bun ca acesta, tocmai pentru ca starcraftul nu a fost similar cu nimic.

  17. Back To Top | #17
    Registered User
    Join Date
    Nov 2000
    Location
    Terminus

    Smile Kool!

    Ooo! I deserve it! Thanx!
    QwertY2K@go.ro ar fi adresa de mail(sper ca patch-ul nu-i mai mare de 5 megi, ca asta-i limita mailbox-ului)
    Sau il download-ez de pe unul din site-uri cand il pui. P.S.: Sa fie pe angelfire, ca pe gdarchive de-abia mergea!
    1. Hmmm... SC avea grafica 8bit, nu? La voi versiunea 8bit este grayscale, de ce? Testing, sau ce?
    2. Ar mai fi chestia cu proiectilele, am vrut sa scriu shi despre ea dar am uitat, oricum nu credeam ca atzi fi lasat asha, doar nishte bile de energie pentru toate unitatzile jocului!
    3. Referitor la comparatzia mea cu Dark Colony: Nu m-am jucat prea mult jocul respectiv, ci doar in trecere asha(aveam alte preocupari la vremea respectiva, gen RA shi War2), dar in principal verdele terenului vostru imi aduce aminte de DC. In rest, jocul era total diferit. Cat despre comparatzia cu RA2, tare curios sunt sa aflu ce legatura fictiva exista intre respectivul shi HE.

    KDP->U got point! Ascultatzi-l ca are ceva acolo! Toate ideile-s marpha in afara de cea cu creatul unitatzilor customizate care personal o detest(nu intrebatzi de ce). Colectand cateva din ideile lui la un loc(sperand ca nu se supara), atzi putea adauga pe langa unitatzile normale ale jocului, controlabile prin grupele normale(CTRL+num), un comandant in subordinea caruia sa fie stransa o grupa de elita care va primi experientza gen squad-urile din Ground Control sau unitatzile din RA2. Cum vretzi!

  18. Back To Top | #18
    Registered User
    Join Date
    Nov 2000
    Location
    Bucuresti

    Thumbs up Mda avetzi dreptate

    Sunt de acord cu ideile voastre cu experientza mai ales...

    avem si noi astfel de intentzii...insa trebuie sa analizam si sa testam in multe jocuri pe retzea care este efectul asupra gameplayului si a balansului...fiindca jucatorii umani sunt foarte rapiza in a exploata astfel de facilitatzi...si pot sa distruga balansul...

    Chiar daca ar fi asha am putea sa le dezactivam optional la jocul om contra om...

    KDP,
    ========
    te asigur ca avem multe chestii din astea in joc, practic este un joc foarte diferit de Star ... incercam insa sa pastram chetiile bune...nu vrem sa facem ceva diferit doar de dragul diferentzei...de exemplu cred ca Ctrl+1...9 sunt taste bine alese...si nu prea are rost sa le schimbam...dar poate lasam tastele cutomizabile

    O sa analizam toate ideile voastre...si daca sunt realizabile si nu strica gameplayul vor fi probabil adugate in joc...daca suntetzi interesatzi...si daca avetzi idei din astea bine crescute putetzi sa venitzi pe la noi si/sau sa colaboram...eventual si cu recompense materiale...(insa din vanzari cel mai probabil)

    Mai sunt deja persoane cu care am luat legatura astfel...si chiar colaboram...in general pe masura ce ne apropiem de finalizare avem nevoie de tot mai multzi colaboratori

    E adevarat ca avem 1000 de ore de Star jucat la activ...cred ca s-a cam infiltrat in subconstientul nostru...mai tare ca PEPSI

    Qwerty:
    ========
    Versiunea 8 bitzi a fost facuta cam pe genunchi pt un client strain care m-a rugat tare pt ca are un PC slab (P133 2MVram) si care vroia neaparat jocul...nu am avut timp sa stabilim o paleta si tranzitiile de ciuloare respective...saha ca cel mai usor era alb/negru si macar putea si el sa joace jocul...

    Unele persoane au zis ca unitatzile sunt prea mici si din acest motic seamana cu RA2...ma rog "gusturile...."

    Chestia cu unitatzile custom ne atrage de la Nether Earth incoace....dar strica gameplayul ...cred...vom mai vedea...sigur o sa incercam ceva la urmatorul RTS 3D...cum v-atzi prins ? :P

  19. Back To Top | #19
    the Boss Dahn's Avatar
    Join Date
    Oct 1999
    Location
    Timisoara, Romania

    Smile Parere

    Despre joc:
    - in primul rand, lasand la o parte toate detaliile tehnice (AI, pathfindig, blending si ce-o mai fi legat de programare si design) jocul arata mediocru din punct de vedere al graficii. Referitor la realizarea tehnica (modeling + texturizare) nu prea pot sa spun ca-mi place ceea ce am vazut in demo, dar asta se poate remedia cu putina munca din partea Adinei. Ceea ce m-a deranjat cel mai mult au fost formele pe care le aveau modelele din joc (era un vehicul care scuipa niste bilute colorate care puteam sa bag mana i foc ca-i un rac - asta a fost primul de care mi-am amintit, cat despre cladiri io pesonal n-am inteles ce functionalitate avea una sau aialalta. Asta dpdv al graficii.
    - amu' programarea: ce am vazut nu era deloc rau, are alfa blending, se misca destul de bine chiar si cu multe unitati si pe deasupra fiind scris in ASM 100% (te cred pe cuvant nu trebuie sa argumentezi din nou punand exemple de cod p'aci :-)) meritele se dubleaza din punctul meu de vedere cel putin. Eu cand aud de ASM ma ascund in cel mai indepartat colt de frica sa nu ma mut pe mine din greseala in vreun registru. Lasand tampitele glume ale mele deoparte parteae responsabila cu programarea s-a miscat OK zic eu.
    - design: din punctu asta de vedere jocu nici macar nu exista. Nu poveste, nu atmosfera, nimic. Dupa cate am inteles au povestea suna cam asa: "A fost odata un joc care a vrut sa fie ca Starcraftu' da' mai bun cu 10%". Parerea mea e ca jocu' trebuia sa aduca o atmosfera a lui proprie, dar ma rog, cine baga parerea mea in seama :-))).

    P.S. Cat despre mine: io i-as propune lui FireRaven () sa imi tina contabilitatea nu de alta da am impresia dupa cum vorbeste ca se cam pricepe.
    "He's every employee's worst nightmare. He wasn't born mean and unscrupulous, he worked hard at it. And succeeded. As for stupidity, well, some things are inborn."

  20. Back To Top | #20
    Registered User
    Join Date
    Nov 2000
    Location
    Bucuresti

    Pt Dahn

    Mda se pare ca grafica nu prea place pe aici prin Romania.

    interesant insa ca tu esti primul care atinge ceva aspecte tehnice: modelare texturare..

    1.Deci ce crezi ca este gresit la modelare si la texturi ? asta ar putea intradevar sa o ajute pe Adina sa-si imbunatatzeasca stilul...

    Avem insa o mica problema la engine: color matchingul pt culoarea playerului nu este foarte bine realizat...amuzant numeni nu a observat ...Din acest motiv va rog sa eliminatzi culoarea playerului de pe cladiri...daca putetzi mental daca nu deschidetzi .bmp -urile direct..si retzinetzi ca tot ce este Magenta este "culoarea playerului"

    Deci ce este gresit in afara de "galbenul strident" ca ala vine de la playerul galben....schimbatzi pe playerul rosu sau Vernil... sa vedetzi diferentze

    2. Eh nu ma face sa rosesc cu programarea... ce pot sa mai adaug este ca: desi e in ASM este foarte stabil...lucru observat si in reviewurile din strainatate...nu face deloc asha multe GPF-uri ca C++........ doar la Alt_tab mai avem ceva probleme dar pana si Starcraftul ultimul patch...tot are probleme aicilea ...

    3.Oh....ba nu!.... avem poveste...dute si uitate pe web la Races...din pacate toate astea sunt secrete...am mai dat insa eu cate ceva pe thread-ul mai vechi de pe jocuri...

    Ceva despre relatia complexa dintre Om/God/Artificial Inteligence si Satan.. o poveste despre incercarea lui Satan de a evada din izolarea impusa de God in acest sistem SOL...si utilizarea Oamenilor ca "carne de tun" in acest sens...precum si incercarea oamenilor de a se elibera si a face primii pasi in Univers...prima lor basa extra terestra...insa folosind in mod parsiv tehnologia Satan si singura lor arma realista...Atomics...

    In acelasi timp...Machines Vegheaza...la linistea Universului...si avand probleme mai vechi cu Amicul GODs...vor intra pana la urma in lupta...de partea cui insa?....

    O a cincea rasa secreta (code name "Sons of Za") sar putea sa intervina deasemenea

    este vorba despre tradari spectaculoase, interese contradictorii si lupte strategico tactice desfasurate in sistemul SoL...va asteapta suprize mari pe Luna (Dark side of the Moon) Venus...Jupiter...and Beyond!, Pamantu va fi in pericol de invazie iminenta din partea Gods...nu stiu daca vetzi reusi sa-l aparatzi...in a doua campanie...

    Luptele vor continua probabil in toata galaxia dar cu mai mica intensitate....(daca ploua se vor muta in sala )

    Este ceva si despre esentza sufletului uman...si...oops dar nu am voie sa spun...si asha cred ca voi fi urechiat zdravan...

    asta e povestea...probabil cu realizarea noului site web voi mai promi aprobarea (sper) de la restul echipei sa mai dezvaluim cate cev...din pacate practica internationala in acest domeniu este ....retzinerea si confidentzialitatea pana cu cateva luni inainte de lansare... sorry...mai ales cei cu banul se opun vehement...si la ce am mai scapat eu pan acuma...

    Pot sa te asigur ca povestea si atmosfera sunt deosebite..
    Si originale...

    Si te asigur ca parerea ta conteaza...

    sa vad daca am voie sa mai spun ceva despre poveste pe aici... hold on...



    [Modificat de BogdanOntanu pe 06-02-2001 ora 08:28 AM]

  1.  
Page 1 of 6 1234 ... LastLast

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •