![]() |
| | #1 (permalink) | ||
| Cînd îţi sună ceasul morţîî?...grăbeşte-te că pierzi trenul.... http://www.deathclock.com/ 741.870.9xx secunde de trait.....incerc sa ma grabesc PS : recomand http://www.digitaldutch.com/unitconverter/ ,pt a va usura calculul final......
__________________ Nimãnui nu-i pasã de semnãtura ta..... Last edited by fozoms; 27-08-2008 at 20:05. | |||
|
| | #2 (permalink) | ||
| Seconds left to live... 1,225,710,536 ![]() -------------------- Editare ulterioară -------------------- Si la un tovaras care fumeaza : Seconds left to live... 0
__________________ Only House Music Accepted Last edited by Corgenius; 27-08-2008 at 20:00. Reason: Automerged Doublepost | |||
|
| | #6 (permalink) | ||
|
26-oct-2030 se pare ca va parasesc primul ( cum pot sa i dau un DELAY de macar 10 ani?
__________________ Unii oameni vin si pleaca repede din viata noastra, altii stau o vreme, punandu-si amprenta pe inima noastra. Dupa plecarea lor, nu vom mai fi niciodata aceiasi.... | |||
|
| | #11 (permalink) | ||
| Registered User Join Date: Dec 2006 |
Sunday, November 16, 2087 Seconds left to live... 2,499,834,562 suckers, i'll see u dieee.
__________________ Vand Daewoo Cielo | ||
|
| | #15 (permalink) | ||
| Your Personal Day of Death is... Saturday, August 4, 2063Seconds left to live... 1,733,455,224
__________________ "I walk these streets of sin, with an evil grin.." • Vând: [ - ] • Schimb: [ - ] • Cumpãr: [ microSDHC 4GB ] | |||
|
| | #18 (permalink) | ||
|
Your Personal Day of Death is... Monday, October 13, 2036 Seconds left to live... 887,489,455 pigule si costine, plec inaintea voastra
__________________ In giro per il mondo cè solo una bandiera, ha solo due colori è quella rossonera E quando vedo il Milan non ci sto dentro più. Io canto per il Diavolo dai fallo pure tu! Diavolo! Diavolo! Diavolo! | |||
|
| | #20 (permalink) | ||
|
ce porcarie. am facut de doua ori cu aceleasi date. si la primul mi-a zis 2033 iar la al doilea mi-a zis 2026. Ce porcarie... . Cine Dzeu traieste atata? daca apuc 2020 sunt fericit.am schimbat din pesimist in normal si mi-a dat 2050. Oauuuu....deci BMIul ala conteaza f putin. mancati fratilor....
__________________ TANSTAAFL-There Ain't No Such Thing As A Free Lunch | |||
|
| Advertisment | |
![]() |
|
| Thread Tools | |
|
|