Page 1 of 257 12341151101 ... LastLast

Thread: Game of Thrones

1. Back To Top | #1

Game of Thrones

Avem data de lansare in sfarsit.

17 Aprilie 2011

Adapted from George R.R. Martin's epic fantasy novel series "A Song of Ice and Fire", this HBO project plans to explore the world of kings and queens, knights, lordlings, bastards, and renegades all struggling in the only game that matters--the Game of Thrones. It is a dangerous game of only two… More outcomes: you either win or you die!
    YouTube - HBO Game of Thrones Clip Preview - November 28th - Third Teaser
    "What's in the car?"
    "Four seats and a steering wheel"

2. Back To Top | #2
    winter is coming bitches !!! Vai nu mai am rabdare, cre ca urmaresc proiectu de 2 ani de zile
    I order the club sandwich all the time, but I'm not even a member, man. I don't know how I get away with it.

3. Back To Top | #3
    Se anunţă interesant. Cartea nu m-a prins, sper să aibă mai mult succes filmul.

4. Back To Top | #4
    Abia astept.Nu cred ca ne va dezamagi "ecranizarea".Martin a supraveghat proiectul si la cat de tipicar e...

5. Back To Top | #5
    In loc sa scrie sta pe platoul de filmare. Sper sa aiba motivatie mai mare daca iese bine serialu
    Parlamentarii se zbat pentru tine,
    Sa impoziteze castigul tau bine.

6. Back To Top | #6
    cre ca e sigur terminata cartea, asteapta lansarea serialului ca sa aiba boom maxim la sells. Pai desculta aia cu vampiri a avut 1000% boost la vanzari dupa true blood, si cartea e penala. Asta e deja bestseller, daca hbo delivers o sa ii explodeze vanzarile, deci ma astept la ADWD in vara, toamna latest.
    I order the club sandwich all the time, but I'm not even a member, man. I don't know how I get away with it.

7. Back To Top | #7
    Quote Originally Posted by Raiden007 View Post
    In loc sa scrie sta pe platoul de filmare. Sper sa aiba motivatie mai mare daca iese bine serialu
    Nu fi pufi ca te umfli! Imi pare extraordinar de cool din partea ta sa-ti dai cu parerea legat de ceea ce-ar trebui Martin sa faca, cand sa o faca, si ritmul in care sa o faca.

Urmeaza ce? Sa-i dictezi?
    The last thing I saw with my own eyes was the bleached interior of the medical lab in Earth's orbit, right before they froze me for the journey into the void darkness, to a destination that I felt mythical. When I opened them again I saw the blue dials of my hud and readouts of my systems. I screamed. With my new machine lungs I screamed and screamed and heard the others scream through my audio systems. We were changed.

8. Back To Top | #8
    Un interviu cu Martin referitor la serial
    After months of HBO releasing Game of Thrones news in stingy drips, today there’s a flood of details coming your way about the eagerly anticipated series. Here’s what I’ve heard so far…
    – A representative for Martin’s publisher Random House says that, regarding George R.R. Martin’s long-long-long-long awaited fifth book in the series, Dance With Dragons, that an announcement may be coming soon (the fact he’s at press tour is interesting in itself … perhaps the publisher just employs a guy to follow Martin around urging him to finish the damn book already). The rep notes Random House is very aware of the HBO series and the potential opportunity for cross promotion … hmm.

– Martin says his biggest concern about the HBO series is…
    The show’s budget. Not that Thrones is remotely cheap, you understand. The show is expected to be the most lavish TV fantasy of all time. But Martin’s books have such an epic quality and he’s worried that sci-fi fans might have unrealistic expectations:
    “My fear is there may be an element of fantasy fans that are like, ‘It’s not Lord of the Rings,’” Martin says, who also has his own blog here. “We don’t have have Peter Jackson’s budget … we can’t do Battle of Pelennor Fields. We have to accept this is television … it’s spectacular TV.”

“The Battle of Blackwater,” he adds, “is a potential budget buster. They’re gonna have to figure out how do to that. It could be an entire episode of battle.
    – Regarding the length of the first season, was Martin happy with telling the story in 10 hours? “I think 10 hours has proved to be enough. You’re always a little greedy. I wouldn’t have minded 12 hours. But 10 worked too.”
    – His third book, Storm of Swords, should be split into two seasons (amen to that).
    – One critic asked if the author “hates children” since young characters have such harsh lives in his series: “The children were always at the heart of this. The were always very central. The whole series is harsh [not just for the kids]. My inspiration draws not only from Tolkien, but also historical fiction. If you read about the real Middle Ages, god it was brutal time. Children weren’t sentimentalized the way they are today. They were taken into battle at 12 years old … people hacking at you with swords. I wanted to reflect some of that.”
    "What's in the car?"

9. Back To Top | #9
    Nici macar nu a iesit bine si deja are 500 voturi cu un average de 9.4 . Pare cam scurt 10 ore . Daca nici HBO nu mai are buget atunci cine ?:P

10. Back To Top | #10
    au buget pentru un serial, dar nu e realist sa te astepti la efecte lotr, nu se compara o serie cu un film, budget wise. Oricum se pare ca e cel mai mare assembled cast pana acum, l-a depasit pe The Wire. Si e abia s1

11. Back To Top | #11
    clar e diferenta intre tv si cinema dar parca 10 ore e cam putin. ma rog, stiu ei mai bine - poate au mai scos din "subplots".

ce mi se pare bun in toata treaba cu serialul e ca martin va trebui sa scrie si ultimele 2 carti intr-un ritm mai rapid, nu mai poate lasa 5 ani intre aparitii ca il prind astia din urma cu serialul.

12. Back To Top | #12
    Preview de 14 minute
    HBO
    Inca un pic si apare primul episod

"What's in the car?"

13. Back To Top | #13
    Dragut
    M-am enervat ca s-a terminat.Well...mai e putin.

14. Back To Top | #14
    Au aparut postere prin oras.....cuuute
    Truthless of Shinovar

15. Back To Top | #15
    X

16. Back To Top | #16
    Am vazut si eu primul episod. Este foarte bun!
    Am căutat răspunsuri şi-am găsit alte întrebări, cele mai mari secrete ascunse într-o zi de ieri, nu vreau păreri vreau certitudini, capul pe umeri, nimeni nu-nvaţă din greşeli învaţă să le numeri.

Vand Google Chromecast 2.0 Hdmi Streaming Media Player cu garantie, factura

17. Back To Top | #17
    Cam multa nuditate inutila.Dar face bine "la marketing".
    Direwolfii imi imaginam ca sunt mai fiorosi chiar si mici...nu niste husky subnutriti.
    Merge o data.Sa vedem cum arata restul episoadelor.

18. Back To Top | #18
    Nuditate my ass, nu cred ca se va ajunge nici macar la nivelul cartilor. La True Blood te-ai uitat printre degete ?

Am urmarit in ultimele luni blogul lui GRR Martin si credeam ca nu voi fi suprins, a oferit multa informatie, dar serialul se prezinta peste asteptari pina acum. Este deosebita si introducerea, cu harta, castelele, casele, si sper sa "evolueze" in urmatoarele sezoane pe masura ce apar celelalte case. Costumele... foarte multa atentie la detalii. Sunetul... Clar, trebuie sa-l mai vad de citeva ori.

Singurul repros ar fi ca lipseste acel sentiment de big-budget cinema, pacat de unele scene care ar face alta impresie cu sute/mii de extras (de ex la nunta Dothraki sau la intrarea alaiului regal in Winterfell). Sper ca nu sint chiar atit de scumpe efectele gen crowd control si ca au pastrat bugetul pentru turneu si.. uuups, no spoilers ! Pe de alta parte, The Wall arata fantastic !
    ... brrrrrrrraaaaainzzzzzzz ..

19. Back To Top | #19
    e decent, departe insa de excelent. speram un singur lucru de la el, sa-mi furnizeze un vizual interesant pentru ceea ce am citit. vazand acest prim episod insa, prefer sa raman cu ceea ce mi-am inchipuit citind cartea.

20. Back To Top | #20
    Eu nu am citit cartea, deci va rog frumos sa nu oferiti spoilere.
    Am căutat răspunsuri şi-am găsit alte întrebări, cele mai mari secrete ascunse într-o zi de ieri, nu vreau păreri vreau certitudini, capul pe umeri, nimeni nu-nvaţă din greşeli învaţă să le numeri.

Vand Google Chromecast 2.0 Hdmi Streaming Media Player cu garantie, factura

Page 1 of 257 12341151101 ... LastLast