Page 6 of 6 FirstFirst ... 3456

Thread: General TV & Movie Chat

1. Back To Top | #101
    joe rogan a zis cel mai bine, tot ce vedem acum ca iese la suprafata, sunt cele care au refuzat... poate un 1%.
    With the Power of My Mind
    I make the End of this sentence disa
    6D | 85mm 1.2L | I7700K | GTX1080SC | PS4Pro | One S | LG65C6

2. Back To Top | #102
    it's like Cain and Abel, folks

intra in scena fratele cel rau pe nume bob. (am zis Bob! ring any bells, twin peaks fans?)
    heh, cat de repede s-a dezis de propriul frate.. incredibil huh. incredibil ce "spirite artistice" aveam in capitala filmului.

stiti ce a facut? va spun acum ce-a facut. stiti ce a facut bob? i-a baut milkshakeul !!

e scris in contract, batut in litere, ca pentru fiecare "iesire" sexuala harvey plateste dar ramane pe scaun ("satisfacut")
    poate n-ati inteles: compania PROFITA de pe urma abuzurilor sexuale. nu-i doar permis, ci incurajat!

so how about that. we have some real sickos here.
    desigur, weinstein company trebuie vanduta, numele nu poate ramane. it's good bye.

LE & PS
    nu vom scapa de PC, ce inainte se numea double speak ori limbaj de lemn ori fatada. englezul s-a intors si a cerut scuze(!) pentru glumele astea:
    James Corden Jokes About Harvey Weinstein at Charity Event VIDEO - YouTube
    Last edited by Monier; 17-10-2017 at 09:39.
    nip it in the bud
    The bloody folks are bloody daft Don't make me bloody laugh It bloody hurts to look around Everywhere in chicken town
    The bloody clocks are bloody wrong The bloody days are bloody long It bloody gets you bloody down Evidently chicken town

3. Back To Top | #103
    Louis C.K. Accused of Sexual Misconduct by Five Women – Variety

Comedian Louis C.K. has been accused of sexual misconduct in a New York Times expose detailing allegations that he repeatedly asked women he encountered in work-related environments to watch him masturbate.
    what is wrong with these people!
    The story also scrutinizes the behavior of C.K.’s longtime manager, Dave Becky, of 3 Arts Entertainment, suggesting that Becky used his clout in the comedy world to pressure women to not discuss their encounters with C.K.

C.K. declined to comment for the Times’ story. A rep for the comedian did not immediately respond to a request for comment, nor did Becky.
    Comedians Dana Min Goodman and Julia Wolov are among the women who detail what they describe as a disturbing encounters with C.K. Goodman and Wolov said they were shocked when he invited them to his hotel room during the U.S. Comedy Arts Festival in Aspen, Colo., in 2002 and allegedly stripped naked and began to masturbate. The women described themselves as being “paralyzed” during the incident and running out of the hotel room after

after
    C.K. ejaculated.
    .. what is wrong with these people!?

de-acum asta va fi un trend, pariu
    nip it in the bud
    The bloody folks are bloody daft Don't make me bloody laugh It bloody hurts to look around Everywhere in chicken town
    The bloody clocks are bloody wrong The bloody days are bloody long It bloody gets you bloody down Evidently chicken town

4. Back To Top | #104
    “paralyzed”

.. what is wrong with these people!?
    Marlanie, ticalosenie si multa ipocrizie, din partea tuturor celor implicati, in procente variabile. Si o isterie generala a mancatorilor de seminte din tribune, probabil tot rusii sunt vinovati si de asta.

5. Back To Top | #105
    Eu daca as fi megastar si as avea fetisuri anume as umbla cu un top de disclaimere dupa mine. Oricum astia considera orice femeie un obiect, nu vad de ce nu i-ar pune sub nas o chestie pe care s-o semneze inainte s-o "abordeze". Problem solved.
    - Care este leguma cu cea mai mare concentraţie de alcool?
    - Mazărea borîtă pe perete.

Top Tip Of The Week: When going through airport customs and you are asked "do you have any firearms with you?" do not reply "what do you need?"

"Nu pot ei fura cat puteti voi sta pe alte threaduri."

6. Back To Top | #106
    urmaresc golden globes, si cum e un spectacol enervant (no jokes whatsoever, i'ts like a funeral.."time's up!"), mai interesat sunt de clipele cand filmeaza mesele (tare imi place saoirse ronan btw).. tocmai l-am vazut pe creatorul what we do in the shadows - taika waititi

momentul culminant e al lui guillermo del toro. regizor extrem de interesant, premiat pe merit. plus ca discursul lui fu pe masura.
    iata un regizor care stie ca trebuie sa faca ceva bun. constient ca isi pune viata in film! nu ca rian johnson si altii, the whores!! i spit on them, pthu!
    Guillermo del Toro Wins Best Director at the 2018 Golden Globes - YouTube

oh snap, saoirse just won best actress. sam rockwell a castigat si el mai devreme (i-am urmarit absolut tot, aproape ca-s fan - confessions of a dangerous mind, moon, galaxy quest, lawn dogs, conviction, winning season..). o alta veste buna e ca sunt date in public niste screenere, pentru interesati. i, tonya arata bine de unde stau, ma intreb cand/daca e dat in bucuresti.
    nip it in the bud

7. Back To Top | #107
    sa vezi si 12 psihopati daca nu l-ai vazut
    Among the maxims on Lord Naoshige's wall there was this one: ''Matters of' great concern should be treated lightly.''
    Master lttei commented, "Matters of small concern should be treated seriously."

8. Back To Top | #108
    Quote Originally Posted by Hideyoshi View Post
    sa vezi si 12 psihopati daca nu l-ai vazut

errr... i mean 7
    Among the maxims on Lord Naoshige's wall there was this one: ''Matters of' great concern should be treated lightly.''
    Master lttei commented, "Matters of small concern should be treated seriously."

9. Back To Top | #109
    da da, o comedie "meta", cu un scenariu and stuff. semn bun ca l-am uitat, e timpul sa-l revad.
    nip it in the bud

10. Back To Top | #110
    oscars 2018, editia 90.

multi nominalizati, parca erau mai putini..

Best Picture:
    “Call Me by Your Name”
    “Darkest Hour”
    “Dunkirk”
    “Get Out”
    “Lady Bird”
    “Phantom Thread”
    “The Post”
    “The Shape of Water”
    “Three Billboards Outside Ebbing, Missouri”

Lead Actor:
    Timothée Chalamet, “Call Me by Your Name”
    Daniel Day-Lewis, “Phantom Thread”
    Daniel Kaluuya, “Get Out”
    Gary Oldman, “Darkest Hour”
    Denzel Washington, “Roman J. Israel, Esq.”

Lead Actress:
    Sally Hawkins, “The Shape of Water”
    Frances McDormand, “Three Billboards Outside Ebbing, Missouri”
    Margot Robbie, “I, Tonya”
    Saoirse Ronan, “Lady Bird”
    Meryl Streep, “The Post”

Supporting Actor:
    Willem Dafoe, “The Florida Project”
    Woody Harrelson, “Three Billboards Outside Ebbing, Missouri”
    Richard Jenkins, “The Shape of Water”
    Christopher Plummer, “All the Money in the World”
    Sam Rockwell, “Three Billboards Outside Ebbing, Missouri”

Supporting Actress:
    Mary J. Blige, “Mudbound”
    Allison Janney, “I, Tonya”
    Lesley Manville, “Phantom Thread”
    Laurie Metcalf, “Lady Bird”
    Octavia Spencer, “The Shape of Water”

Director:
    “Dunkirk,” Christopher Nolan
    “Get Out,” Jordan Peele
    “Lady Bird,” Greta Gerwig
    “Phantom Thread,” Paul Thomas Anderson
    “The Shape of Water,” Guillermo del Toro

Animated Feature:
    “The Boss Baby,” Tom McGrath, Ramsey Ann Naito
    “The Breadwinner,” Nora Twomey, Anthony Leo
    “Coco,” Lee Unkrich, Darla K. Anderson
    “Ferdinand,” Carlos Saldanha
    “Loving Vincent,” Dorota Kobiela, Hugh Welchman, Sean Bobbitt, Ivan Mactaggart, Hugh Welchman

Adapted Screenplay:
    “Call Me by Your Name,” James Ivory
    “The Disaster Artist,” Scott Neustadter & Michael H. Weber
    “Logan,” Scott Frank & James Mangold and Michael Green
    “Molly’s Game,” Aaron Sorkin
    “Mudbound,” Virgil Williams and Dee Rees

Original Screenplay:
    “The Big Sick,” Emily V. Gordon & Kumail Nanjiani
    “Get Out,” Jordan Peele
    “Lady Bird,” Greta Gerwig
    “The Shape of Water,” Guillermo del Toro, Vanessa Taylor
    “Three Billboards Outside Ebbing, Missouri,” Martin McDonagh

Cinematography:
    “Blade Runner 2049,” Roger Deakins
    “Darkest Hour,” Bruno Delbonnel
    “Dunkirk,” Hoyte van Hoytema
    “Mudbound,” Rachel Morrison
    “The Shape of Water,” Dan Laustsen

Best Documentary Feature:
    “Abacus: Small Enough to Jail,” Steve James, Mark Mitten, Julie Goldman
    “Faces Places,” JR, Agnès Varda, Rosalie Varda
    “Icarus,” Bryan Fogel, Dan Cogan
    “Last Men in Aleppo,” Feras Fayyad, Kareem Abeed, Soren Steen Jepersen
    “Strong Island,” Yance Ford, Joslyn Barnes

Best Foreign Language Film:
    “A Fantastic Woman” (Chile)
    “The Insult” (Lebanon)
    “Loveless” (Russia)
    “On Body and Soul (Hungary)
    “The Square” (Sweden)

Film Editing:
    “Baby Driver,” Jonathan Amos, Paul Machliss
    “Dunkirk,” Lee Smith
    “I, Tonya,” Tatiana S. Riegel
    “The Shape of Water,” Sidney Wolinsky
    “Three Billboards Outside Ebbing, Missouri,” Jon Gregory

Sound Editing:
    “Baby Driver,” Julian Slater
    “Blade Runner 2049,” Mark Mangini, Theo Green
    “Dunkirk,” Alex Gibson, Richard King
    “The Shape of Water,” Nathan Robitaille, Nelson Ferreira
    “Star Wars: The Last Jedi,” Ren Klyce, Matthew Wood

Sound Mixing:
    “Baby Driver,” Mary H. Ellis, Julian Slater, Tim Cavagin
    “Blade Runner 2049,” Mac Ruth, Ron Bartlett, Doug Hephill
    “Dunkirk,” Mark Weingarten, Gregg Landaker, Gary A. Rizzo
    “The Shape of Water,” Glen Gauthier, Christian Cooke, Brad Zoern
    “Star Wars: The Last Jedi,” Stuart Wilson, Ren Klyce, David Parker, Michael Semanick

Production Design:
    “Beauty and the Beast,” Sarah Greenwood; Katie Spencer
    “Blade Runner 2049,” Dennis Gassner, Alessandra Querzola
    “Darkest Hour,” Sarah Greenwood, Katie Spencer
    “Dunkirk,” Nathan Crowley, Gary Fettis
    “The Shape of Water,” Paul D. Austerberry, Jeffrey A. Melvin, Shane Vieau

Original Score:
    “Dunkirk,” Hans Zimmer
    “Phantom Thread,” Jonny Greenwood
    “The Shape of Water,” Alexandre Desplat
    “Star Wars: The Last Jedi,” John Williams
    “Three Billboards Outside Ebbing, Missouri,” Carter Burwell

Visual Effects:
    “Blade Runner 2049,” John Nelson, Paul Lambert, Richard R. Hoover, Gerd Nefzer
    “Guardians of the Galaxy Vol. 2,” Christopher Townsend, Guy Williams, Jonathan Fawkner, Dan Sudick
    “Kong: Skull Island,” Stephen Rosenbaum, Jeff White, Scott Benza, Mike Meinardus
    “Star Wars: The Last Jedi,” Ben Morris, Mike Mulholland, Chris Corbould, Neal Scanlon
    “War for the Planet of the Apes,” Joe Letteri, Dan Lemmon, Daniel Barrett, Joel Whist

----
    un singur si mare semn de intrebare iese pe linia de plutire; oare vor tine de franghia clintonilor si vor continua propaganda raspandita ca o caracatita pana in orice colt de entertainment?
    sau se vor comporta cu onoare, mai ales fata de numarul 90.

avem si raspunsuri: james franco a iesit pentru ca o bimbo s-a luat de el. (there's a new bully in town, and it has something grabbable.)
    nimeni nu aplauda performata lui aziz.
    kevin spacey, who is that?
    fara harvey, oscarurile nu mai au pasiunea de odinioara... no pay, no gain.

si ce frumos e fara politica cu glume proaste, check this canadian beauty (and brains) - right near the end:

Kristen Bell Opens SAG Awards 2018 - YouTube
    nip it in the bud

11. Back To Top | #111
    M-i-z-e-r-a-b-i-l.
    mother! ii lejer cel mai bun film din 2017, I've officially lost faith in humanity. We are not the same species. "Daca nuti place mother! inseamna ca mata te facut prost cum drq sa nuti placa manelele bha gandeste in plm inainte sa spui asta"
    O insulta mai mare pe anul asta putea sa fie doar o nominalizare inspre Blade Runner.

12. Back To Top | #112
    Exista vreo sansa sa vedem GOT bluray cu atmos si traducere in limba romana? Daca vrei sa cumperi produsul original, in acest moment, mi se pare o afacere extrem de proasta, tinand cont de faptul ca blurayurile de pe piata noastra au versiunea initiala a sunetului, cea cu 5.1
    Last edited by raven01; 03-02-2018 at 19:01.

13. Back To Top | #113
    atmos pt o secventa cu dragonul in zbor pe sezon?
    With the Power of My Mind
    I make the End of this sentence disa
    6D | 85mm 1.2L | I7700K | GTX1080SC | PS4Pro | One S | LG65C6

14. Back To Top | #114
    Exista multe scene de actiune cu potential de atmos in acel serial, nu doar una cum sugerezi tu. Din moment ce au scos deja toate cele 7 sezoane in acest format este clar ca au lucrat ceva la remasterizarea audio a scenelor de actiune.
    Game of Thrones: The Complete Seasons 1-6 Blu-ray

Din punctul meu de vedere sa cumperi versiunea cu sunet 5.1 a acestui serial este ca si cum ai cumpara versiunea cinema a unui film dupa ce a aparut deja cea extended.

15. Back To Top | #115
    nici nu stiu de unde sa incep despre anul trecut.. simt nevoia sa exprim ceva, dar sunt dezorientat de situatie si perspectiva. intr-un cuvant, 2018 a fost cringeworthy. vivide sunt povestile cu santajorii si pradatorii sexuali combinate cu ipocrizia otetita a hollywood - chiar nu stiu cum nu inteapa la ochi pe nimeni in ce hal isi musca astia coada apoi fac din ea un buchet de flori.
    -
    in prim plan acum am un singur om, un singur simbol VIOLAT. violat crancen ca intr-un film de goraza, direct prin orbita ochilor si pana dupa creier, in peretele interior al testei. exista o durere in omul asta asa cum rar poti citi pe fata cuiva. cand esti in situatii publice emotia ti-o retii instinctiv pe cat poti, si nu apare asa deplina. deci va imaginati CATA DURERE se zvarcolea in inima lui.

vorbesc despre mark hamill. luke skywalker. simbol de generatii, simbolul a orice inseamna taram space /scifi, eroi magnifici /cu sensul de urias, personaje model / de la copii la adulti.
    ei bine, luke skywalker este acum un criminal. in 2018, eroul star wars a vrut sa isi omoare nepotul inca flacau.
    think about that.

desigur, veti spune ca stiam ce vor face disney. really? credeti ca eu stiam acum doi ani cand ziceam "e disney" cu sens peiorativ.. ca va urma o masacrare atat de odioasa si atat de premeditata a celei mai mari francize din istorie? i mean really. toti presupuneam. presupuneam ca disney va cauta sa isi scoata repede banii cu trei-cinci filme in 5-6 ani, dupa miscarea eoliana* a publicului.
    dar cine se astepta ca star wars sa fie distrus intr-un asemenea hal? ori mai bine zis ca e posibil sa reusesti atat de mult in a dezintegra total si poveste, si public, si speranta.

trebuie sa imi cer scuze fata de fanii star wars, pecare i-am blamat pentru cat service e bagat in noua supa de infectie marca disney. insa referintele sunt acolo ca triggere psihice, stiti? nu sunt pentru ei, ci pentru a crea conditionare, dependenta - pentru a stimula golirea buzunarelor in directia urmarita. millenium falcon apare ca imagine pentru procesul de spalare pe creier, asta-i tot."a,stiam ca apare.. " exact, si cu toate astea isi face acelasi efect.
    stiti care-i problema? oamenii vor sa fie pacaliti. se gandesc ca asa primesc o rasplata, primesc un happy end, cineva cu care sa te identifici, sa tii, sa aspiri.. i dunno, ca primesti macar lazere misto, si un duel bun, ca primesti ceva acceptabil - pentru ca esti gata sa accepti, sa ierti, sa te linisteti.

imi cer scuze pentru ca am ignorat cu buna stiinta ca exista fani cu pretentii nitel mai mari. la care ratiunea, instinctele, intuitia, inca le indica ce-i bun si ce-i rau. toti astia cativa sunt acum prieteni, cofirmation bias la mai tot ce am zis.. deci e si rasfat personal; sa gasesti unul care atrage atentia exact asupra copiilor, cum ei pun intrebari in timpul spectacolului si te trag de maneca pana le raspunzi clar; sa gasesti altii care sa remarce cat de stupida e intriga: doua grupuri de nave care nu pot face altceva decat inainta incet prin spatiu fara sa poata scapa unul de altul. asoasf

iata o compilatie, apoi cativa care pot lega niste fraze impreuna
    Star Wars: The Last Jedi - RANT COMPILATION REVIEW - YouTube
    The Horrible Truth About “Star Wars: The Last Jedi” - YouTube
    Why Star Wars: The Last Jedi is an (Objectively) Bad Movie - YouTube
    SPOILERS Star Wars 8 The Last Jedi Feelings - a remarcat inspiratia din hary potter & many other things
    Star Wars: The Last Jedi: An Unbridled Rage - YouTube
    '
    apoi e cate unul care vede mai mult decat este, care scrie scenariul si repara pentru altii. care vad inteligenta si scop acolo unde scopul e mic si meschin, unde orice urma de intentie artistica e sufocata.
    NU. rian johnson este un imbecil. la fel si restul de acolo; la fel actorii si angajatii care au luat banii. desi puteau lasa constiinta sa dicteze ce fac: ganditi-va.. sa lucrezi in lucasfilm, oare nu inseamna sa fii un fan, chiar daca nu neaparat true blood? hm?
    The Last Jedi: A Hate Letter to Star Wars and its Fans (Analysis with SPOILERS) - YouTube

*miscare de nisip, referinta la anakin "i don't like sand", pfeh

atat despre star wars.
    ---------
    restul filmelor...hhhhh
    in comics nu se intampla nimic interesant. nici un erou nu se ridica la niveul eroilor adevarati din filmele trecute. niciunul.
    fie vorba intre noi, Bright este o inbunatatire, un film bunicel mazilit de media eunuca.

in horror avem un remake si unul facut special pentru token black guy at oscars.
    Last edited by Monier; 13-02-2018 at 09:51.
    nip it in the bud

16. Back To Top | #116
    You mean 2017...
    Probabil de aceea multa lume evită cinemaul. Netflix și HBO au câteva reușite totuși, reușite care nu pot însă să scoată toată industria din mocirla PC.
    just cruisin'...
    ATENTIE! Începând cu 14 octombrie 2009, orice thread nou care nu contine datele de contact ale vanzatorului / cumparatorului va fi sters, iar userul este pasibil de ban. Private Message-ul nu este acceptat ca mod unic de contact si nici trecerea acestor informatii în semnătură

17. Back To Top | #117
    am batut 2018 in loc de 2017. mersi
    top kek

filme? pt ca eu presupun seriale hbo si netflix.
    nip it in the bud

18. Back To Top | #118
    Quote Originally Posted by Monier View Post
    in horror avem un remake
    Hmm... ce film?

Oricum, eu nu stiam ca esti asa mare fan SW.

19. Back To Top | #119
    Quote Originally Posted by Monier View Post
    am batut 2018 in loc de 2017. mersi
    top kek

filme? pt ca eu presupun seriale hbo si netflix.
    HBO (ce-i drept mai mult prin anii '90 gasesti ceva interesant) si Netflix
    just cruisin'...
    ATENTIE! Începând cu 14 octombrie 2009, orice thread nou care nu contine datele de contact ale vanzatorului / cumparatorului va fi sters, iar userul este pasibil de ban. Private Message-ul nu este acceptat ca mod unic de contact si nici trecerea acestor informatii în semnătură

Page 6 of 6 FirstFirst ... 3456