brat Intrebare din medicina
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 20 of 21

Thread: Intrebare din medicina

Registered User

Intrebare din medicina

Salutari,am si eu o intrebare pentru cei care se pricep mai bine ca mine: ce creme de la noi contin "Podofilox 0.5% solution or gel" sau "Imiquimod 5% cream"? Va multumesc!

Nick anterior: Darkblack99 Darkblack's Avatar
    DHB14 - 300 - Thread
    am dat o cautare pe google si nu mi-a placut ce-am gasit. Sper sa n-ai problemele pe care le-am gasit pe site-urile google-uite. Anyway...mai bine te-ai duce la un dermatolog bun sau cel putin la un medic.

Registered User
    Si totusi intrebarea ramane,mersi pentru grija

Moderator
    Condyline si Aldara conform Medex 2007. Vezi ca au tot felul de efecte adverse si precautii.

PS: nu sunt medic.
    Mourrons pour des idées, d'accord, mais d'une mort lente

EMI
    EMI is offline
    puturos irecuperabil EMI's Avatar
    Intrebarea era de farmacie, nu de medicina.
    Daca eu pot să muncesc o oră pe zi, atunci puteți și voi 8, 9, sau hai 10 ore.

Moderator ninanina's Avatar
    Imiquimod nu am vazut sa fie pe lista medicamentelor la noi, in schimb ai corespondentul Podofilox :http://www.farmaline.ro/index.php?cid=1&pid=1584
    Acelasi sfat ca si cel al lui Darkblack99.Daca problemele sunt de genul celor la care ne gandim noi, nu sta pe ganduri, mergi la medic si discuta si cu tipa.Un papilomavirus, de exemplu, duce la cancer de col uterin.E pacat, pentru ca a aparut si vaccin pentru asa ceva si e recomandat si barbatilor,pentru a impiedica transmiterea bolii catre partenere.Du-te neaparat la un medic, pe langa solutii si unguente, mai ai si alte metode de tratament.Cel mai important e sa te vada cineva de specialitate.
    O masca-avem, ce minte si zambeste,Ne-ascunde-obrajii, ochii ni-i umbreste -Umanei siretenii - iata ce platim:Cu inimile-n zdrente, noi zambim Noian de perfidii rostind, fireste.

Moderator
    Intrebarea era de farmacie, nu de medicina.