brat Noua taxa de prima inmatriculare pentru masini second hand - Page 11
Page 11 of 145 FirstFirst ... 8910111213142161111 ... LastLast
Results 201 to 220 of 2891

Thread: Noua taxa de prima inmatriculare pentru masini second hand

  1. #201
    Registered User GEGE's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Quote Originally Posted by isarescu View Post
    E un SLK 230. Euro 3, motor de 2300. Oricum nu am de gand sa platesc. Si-a inmatriculat cineva de pe aici masina in Bulgaria?
    S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea.
    "nu spune niciodata "nu se poate", ci incepe cu "sa vedem""

  2. #202
    Registered User ElSpa's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Bucharest
    DHB14 - 300 - Thread
    da am luat-o...la primavara o scot pe strada...trebuie schimbata cutia cu una manuala si mici reglaje
    Speed IS Everything...and Size DOES Matter !

  3. #203
    Registered User
    Join Date
    Sep 2005
    s-o stapanesti sanatos, asteptam poze si impresii cand ajunge in stadiul final.

    asta inseamna ca aia 2000 de euro in plus la +120kw sunt abureala, sau se aplica doar la anumite masini...

  4. #204
    Registered User ElSpa's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Bucharest
    nu stiu nimic de taxa aia, oricum eu am inscris masina cu ceva timp in urma, poate or fi aparut...mai nasol e sa gasesti un om acolo...eu dau "spaga" la bulgar 500 euro pe an saimi tina masina pe numele lui...
    nu stiu daca se merita la alte masini...
    Speed IS Everything...and Size DOES Matter !

  5. #205
    I N C O N S T I E N T hector's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Bucharest
    Quote Originally Posted by romeo_id View Post
    chiar nu inteleg logica lor. 2000 RON pt o masina noua cu euro 3-4 mi se pare absurd, zau ca nu-i inteleg... si-l citez pe tariceanu "nu vrem ca romania sa ajunga lada de gunoi a europei" ... yeah right

    Pai sa nu ajunga lada de gunoi ,ok sa lase la fel sau ma rog ceva de genul pentru masinile vechi dar sa ne lase sa ne inmatriculam si masini sport,sau limuzine scumpe ,noi ,la preturi decente
    Pe aici e greu şi devine şi mai greu/Când te vezi în Mercedes prin geamul de la troleu…/Şi nu că n-ai avea maşină, dar mergi pe şină/Ca a dracu nu merge fără benzină şi…

  6. #206
    Registered User
    Join Date
    Sep 2005
    amu eu nu vreau sa ma dau al mai destept, sunt total impotriva taxei de inmatriculare, insa reala problema nu consta in aia 1000 de euro pe care ii dai in plus la 20000 cand iti iei o masina noua. evident, sunt bani munciti si ar putea merge in orice alte directii, in optionale, in combustibil, etc.

    problema cu adevarat apare cand cu 2500 de euro iti iei masina ok euro 2, iar taxa te duce cam inca 4000.
    aici se supara cel mai tare principiul ala cu "free market"

  7. #207
    SM
    SM is offline
    Leather SM's Avatar
    Join Date
    Oct 2000
    Location
    Bucharest
    Eu sunt foarte de acord cu taxa dar cred ca ar fi mai bine ca masinile noi si cele de maxim 2-3 ani sa zicem sa fie scutite de aceasta taxa.

    Problema nu e ca in 5.000 e nu iti iei masini ok (si poate si mai jos), problema e insa ca daca ar disparea taxa ati vedea ce cazane s-ar inmatricula si in ce numar.
    Aia care isi cauta masina de 3-4.000 euro gen golf 2, etc dar in stare BUNA si cei care vor `clasice de aur` ar fi cam 5%.

    O sa vedeti cum toti astia care au 500-1000 euro si vor masina o sa renunte la dacia 1310 si or sa isi ia tot felu de cazane.

    Au BMW (cu 1.000.000 km din `70) ? Au!

  8. #208
    Registered User Mandea's Avatar
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Bucuresti
    subscriu, si eu tot la fel vad problema. si asa cand am venit ultima oara de la timisoara, de la deva incoace erau la greu harburi de afara inca neimatriculate. am vazut si masini bune, dar majoritatea niste vechituri, veneau cu ele spre sudul tarii unde probabil urmau sa fie inmatriculate.
    ce nu inteleg eu e de ce una cu, sa zicem, euro3 adusa plateste o taxa pe care una cu euro3 deja inmatriculata nu o mai plateste. pai nu polueaza la fel?

  9. #209
    Registered User TKD29's Avatar
    Join Date
    May 2004
    Location
    Geneva
    Nu sunt deloc de acord cu taxa sunt niste banii pe care statul ii incaseaza si nu face nimic cu ei. As fi de acord cu taxa in felul urmator.
    Acum am un Cielo non-euro, daca vreau sa imi iau un BMW cu motor de 2000 si euro 3 ar trebui sa dau la stat 1700 euro..si in cazul asta nu imi convine sa pierd banii respectivi.

    Ar trebui taxati cei care isi cumpara masini non-euro , eu care vreau sa fac un pas inainte statul nu ma lasa. Daca unu care are Dacie si vrea sa isi cumpere tot o masina non-euro sa fie taxat, iar daca vrea sa evolueze spre euro3-4 sa nu mai fie taxat.
    in felul asta i-ar descuraja pe cei care vor sa isi aduca rable si daca ar tine la mediu cum se lauda nu vad unde ar fi problema.Iar statul ar trebuie sa iti dea si un mic bonus pt ca te-ai gandit sa renunti la o masina care polueaza in favoarea uneia care polueaza mult mai putin.

    Mi se pare o cheste f simpla si ar trebui sa incurajeze asta, dar cum taxa nu are nici o legatura cu mediul normal ca ii doare in cur, iar Motocicleanu se imbogateste pe zi ce trece cat timp taxa este mentinuta.
    Intel i3 530 ,Asus P7H55 , Asus GTX 660 , Corsair 4GB DDR3 , SSD 120GB, 1TB Samsung , LCD Horizon 2206SW , DVD-RW Pioneer DVR-216D , , Audigy 2 ZS Platinum, Logitech G15, Gigabyte M8000X, Magnat 880, Case CM Storm

  10. #210
    Registered User Mandea's Avatar
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Bucuresti
    La faza cu banii care nu se duc unde trebuie ai perfecta dreptate, nu zic nimic de ea, pt ca mi se pare ca asta ar fi alta discutie, pe mine in faza initiala ma deranjeaza ca imi ia niste bani, de abia dupa ma deranjeaza si mai tare ca nici macar statul nu ii foloseste unde trebuie.
    La faza cu imbogatirea lui Tariceanu nu prea aveti dreptate toti cei ce il acuzati de asta (am o super boala pe tariceanu dar la faza asta nu) si am sa iti spun si de ce. Voi vb de masini de 4-5 mii de euro, pai spune-mi tu ce masini de 4-5000 vinde citroenul? iti spun eu, niciuna. iar daca ne uitam la niste vanzari se si vede ca nu sta cine stie ce citroenul in comparatie cu renault, vw si altele (iar vw e mult mai scump).
    Nu am vazut nicio demonstratie si nici nu am sa vad cum ca daca nu ar mai fi taxa s-ar vinde citroen mai prost. sa fim seriosi, nu stiu pe nimeni cu citroen si stiu cativa sa isi fi luat din lipsa de alternative, puteau sa isi ia renault care e mai ieftin daca chiar nu aveau banii respectivi, deci nu, nu isi cumpara ca nu au alternative ci ca asa isi doresc ei, asta vor sa isi cumpere.

  11. #211
    Registered User TKD29's Avatar
    Join Date
    May 2004
    Location
    Geneva
    Daca nu ar avea un interes personal nu ar tine cu dintii de taxa si nu s-ar lua in gura cu UE ca nu renunta la taxa mai ales ca din cauza asta e la popularitate cred ca zero, nu il mai voteaza nici dracu. Trebuie sa fi idiot sa mori cu taxa de gat daca nu iti aduce un beneficiu..sa nu vi sa imi spui ca se gandeste la protejarea mediului ) , daca nu ma insel face parte din consiliul de administratie APIA sau cum dracu ii zice..so..deci interese are garla.
    Intel i3 530 ,Asus P7H55 , Asus GTX 660 , Corsair 4GB DDR3 , SSD 120GB, 1TB Samsung , LCD Horizon 2206SW , DVD-RW Pioneer DVR-216D , , Audigy 2 ZS Platinum, Logitech G15, Gigabyte M8000X, Magnat 880, Case CM Storm

  12. #212
    Registered User Mandea's Avatar
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Bucuresti
    nu spun ca nu are interese personale, spun ca nu vanzarea de citroenuri e principalul interes, este si ala dar nu e pe primul loc, nu stiu nici care este interesul primordial insa. la cum tine de ea cu dintii as fi idiot sa nu realizez ca are interese. ori el, ori au altii si el trage pt aia.

  13. #213
    Registered User bonus's Avatar
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    Bucuresti
    ar trebui sa fie taxa in functie de valoarea emisiei de co2, unde este data clar ca specificatie, iar daca nu, sa se constate prin RAR (un RAR ideal, unde sa nu poti sa dai spagheta pentru o "scadere" a emisiilor).
    iar pentru vechimea masinii si capacitatea motorului sa existe diferentierile prin IMPOZIT - ai masina veche platesti mult, ai masina cu motor mare, platesti mult, ai masina veche si cu motor mare, platesti o gramada

  14. #214
    Registered User Smiley's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    @bonus: emisiile de Co2 nu sunt cele mai periculoase dintre chestiile ce ies pe tzeava de esapament. si oricum, taxa depinde de emisiile astea (e drept ca in functie de niste trepte)

    cat despre impozit in functie de vechime, n-am mai auzit asa ceva. de ce ai vrea sa-i impozitezi mai mult pe cei ce au masini vechi? de obicei, astia sunt o categorie mai defavorizata (gen pensionari).
    Ignore list: Stagirioritic

  15. #215
    Registered User luckylu's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    Bucuresti
    Quote Originally Posted by Smiley View Post
    @bonus: emisiile de Co2 nu sunt cele mai periculoase dintre chestiile ce ies pe tzeava de esapament. si oricum, taxa depinde de emisiile astea (e drept ca in functie de niste trepte)
    "CO2 emissions are not to be confused with polluting emissions from cars formed during the combustion process, like carbon monoxide (CO), nitrogen oxides (NOx), hydrocarbons (HC) and diesel particulates (PM). These emissions are harmful, even toxic. They are regulated by emission standards known as Euro standards or as air quality measures."

    deci reducerea de CO2 la vehicule intra pe palierul reducerii gazelor cu efect de sera (kyoto)

    iar emisiile toxice sunt controlate prin standardele euro (emisiile de CO2 nu intra aici ci doar CO, HC, NOx, PM)

    Quote Originally Posted by Smiley View Post
    cat despre impozit in functie de vechime, n-am mai auzit asa ceva. de ce ai vrea sa-i impozitezi mai mult pe cei ce au masini vechi? de obicei, astia sunt o categorie mai defavorizata (gen pensionari).
    Pentru ca ne zgarie la ochi si ne incomodeaza in trafic pe noi astia cu masini bengoase facute de noi pe care am dat o groaza de malai si nu vrem sa fim noi impozitati pe masinile de masini care este si le avem.
    (luati-o ca un pamflet)

  16. #216
    I N C O N S T I E N T hector's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Bucharest
    Vesti bune ,nu foarte bune ...


    http://www.protv.ro/stiri/economie/t...februarie.html


    Vestea mai putin buna e ca nu ne vom mai recupera banii cei care am platit deja aceasta taxa
    Pe aici e greu şi devine şi mai greu/Când te vezi în Mercedes prin geamul de la troleu…/Şi nu că n-ai avea maşină, dar mergi pe şină/Ca a dracu nu merge fără benzină şi…

  17. #217
    Registered User Micro's Avatar
    Join Date
    May 2004
    Guvernul Tariceanu mananca KKt.

    Taxa de prima inmatriculare, asa cum este ea acum, e o taxa fiscala si nu are de-a face cu protectia mediului iar voi gresiti cand priviti problema punctual. Spre exemplu, ce taxe se platesc acum pentru o masina noua? Se plateste tva 19%, taxa de prima inmatriculare si daca e cazul taxa vamala. In final, statul incaseaza pentru o masina noua pana la 25% din suma platita. ESTE ENORM DE MULT!

    Ziceti voi ca riscam sa se umple Romania de harburi? Care harburi bai gugustiucilor ca vechiturile aduse din UE sunt parfum fata de Daciile care circula acum pe drumurile patriei. Ce rost are sa ne fudulim cum masini noi daca harburile pe care le vedeti voi sunt aduse pentru dezmembrari ca majoritatea romanilor sunt saraci si nu isi pot permite sa bage in masini piese noi, originale. Nu mai puneti botul la ce kkt mananca Tariceanu ca el este direct interesat/implicat in vanzarea de automobile noi.
    O sa ne permitem sa avem parc auto ca in Germania cand o sa avem salarii, drumuri, si combustibil ca in Germania.

    Guvernul Tariceanu vorbeste de poluare? Tocmai el care este manjit pe toate partile cu banii din afacerile cu petrol? Pai voi stiti ca Bucurestiul este acoperit de un nor de vapori de benzen? Voi stiti ca benzina din Romania contine pana la 30% benzen? Voi stiti ca benzenul distruge motoarele, dizolva garniturile si este ultra cancerigen? Voi stiti de ce se se baga in combustibil benzen? Se baga pentru ca are cifra octanica mare si se obtine benzina scumpa din petrol ieftin. Pentru Tariceanu&, benzenul e o mina de aur pentru ca statul roman accizeaza produsele petroliere dar benzenul nu este accizat pentru ca nu este obtinut din petrol. Il doare in cur pe manechinu' (favoritul lui coana Leana Ceausescu) de Romania.

    Eu vreau sa mi se restitue taxa de prima inmatriculare si daca e cazul o sa dau Statul Roman in judecata.

    PS Mi-a venit hartie de la fisc ca datorez Statului Roman 1 Leu.
    Last edited by Micro; 21-12-2007 at 07:05.

  18. #218
    Registered User Mandea's Avatar
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Bucuresti
    Quote Originally Posted by hector View Post
    Vesti bune ,nu foarte bune ...


    http://www.protv.ro/stiri/economie/t...februarie.html


    Vestea mai putin buna e ca nu ne vom mai recupera banii cei care am platit deja aceasta taxa
    deci aia care isi iau masina noua platesc mai mult. si voi veniti si imi ziceti ca Tariceanu vrea sa isi vanda citroenurile, pai cine o sa mai cumpere citroenuri daca o masina noua nu mai merita luata?
    deci e clar ca faza cu citroenurile pica. faza cu benzenul de o zice Micro e foarte posibila, insa nu sunt de acord complet cu harburile din UE care sunt parfum fata dacii. Comparatia nu o faci numai cu dacii, ca s-au micsorat incredibil de mult in ultimii 2 ani, o faci si cu o masina la aceeasi bani noua sau second pe care o poti lua si din romania.
    Un mertan de 5000 de euro nu mi se pare mai putin poluant ca un logan (si nici nu e). evident, o sa ziceti ca nu e normal sa fim ingraditi in a ne lua ce ne place si o sa aveti dreptate. Pai avem voie, dar ne costa, aia e, daca alegem mofturi, platim.
    Pe mine ma irita ca pt o masina noua pare a fi taxa cea mai mare, pai nu pricep logica. cu cat e mai noua cu atat e taxa mai mare, ok, pai o sa ne luam cat mai vechi, sa vedem ce iese.

  19. #219
    Registered User luckylu's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    Bucuresti
    Quote Originally Posted by Micro View Post
    PS Mi-a venit hartie de la fisc ca datorez Statului Roman 1 Leu.
    s'acu punem noi mana de la mana sa platim restul pana la 3 lei cat costa hartia, cerneala si trimisu' !

    Ideea cu taxare mai mare la masina noua este pe rationamentul ca teoretic o masina noua o sa polueze pe o perioada mai mare de timp fata de una care are deja o vechime si teoretic durata sa de viata in circulatie este mai mica. Rationamentul asta are hibele lui dar cam asta e ideea iar eu nu-i vad rostul in cazul gaselnitei din Romania cu taxa de prima inamtriculare care este conceputa tocmai sa nu poti imatricula o masina veche pentru ca taxa respectiva depaseste sau este f mare in comparatie cu valoarea de piata a autovehiculului.
    Last edited by luckylu; 21-12-2007 at 08:24.

  20. #220
    Registered User Mandea's Avatar
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Bucuresti
    da, eu nu ma gandisem la asta, eu ma gandeam ca daca tot o iei noua inseamna ca iti permiti, deci iti permiti si taxa, dar ideea e ca te stimuleaza sa iei second (ceea ce oricum aveam de gand sa fac).

  1.  
    DHB14 - 728 - Last Post

Similar Threads

  1. Replies: 22
    Last Post: 03-06-2007, 16:28
  2. Anti Taxa De Prima Inmatriculare Petitie!
    By eddy in forum Generalităţi
    Replies: 9
    Last Post: 17-04-2007, 16:37
  3. VOT => Taxa de prima inmatriculare
    By djxhouse in forum Auto
    Replies: 13
    Last Post: 11-04-2007, 18:57
  4. Replies: 18
    Last Post: 18-01-2007, 08:59
  5. Replies: 24
    Last Post: 08-03-2006, 18:58

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •