brat Noua taxa de prima inmatriculare pentru masini second hand - Page 41
Page 41 of 146 FirstFirst ... 31383940414243445191141 ... LastLast
Results 801 to 820 of 2907

Thread: Noua taxa de prima inmatriculare pentru masini second hand

  1. #801
    Registered User
    Join Date
    May 2005
    corect,asa ar fi trebuie pt euro 3,4 sa scada sau sa fi ramas asa cum era si sa creasca pt celelalte

    pai ma vad nevoit sa imi cumpar masina noua,ca un sh din ro de la prim proprietar este destul de scump si decat un sh cu 3-4 proprietari,mai bine lipsa,de o masina din vest cu euro 3 nici nu poate fi vb,iar pt un euro 4 cu motor de 2000cm sa dau taxa in jur de 1800e mi se pare aberant

    @Mandea doar pt masinile noi cu E4 sub 2000cm taxa este 0,pt orice sh adus de afara taxa se tripleaza in cel mai fericit caz 9adica cazul in care masina este E4)

  2. #802
    Registered User apciu2006's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    la 3...
    Quote Originally Posted by Mandea View Post
    voi sunteti tatari????? nu pricepeti ca va fi 0 pt euro4?

    sursa?? un link ceva? buba este directa pt mine

  3. #803
    AKI akileon's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Finland
    va fi 0 doar pentru masinile noi
    emigrant

  4. #804

    Join Date
    May 2004
    eu imi mentin dorinta
    sa se aleaga prafu si pulberea de tara asta unde fiecare trage pentru el, pana si voi astia de pe forum, in fapt pe voi nu va deranjeaza neaparat noxele unui E2 ci ca ala care aduce E2-u din Jermania plateste 150E s-o inmatriculeze.
    si nu, nu am masina din Jermania, am masina romaneasca, E4
    "If a law is unjust, a man is not only right to disobey it, he is obligated to do so." -Thomas Jefferson.

  5. #805
    Registered User Mandea's Avatar
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Bucuresti
    Quote Originally Posted by apciu2006 View Post
    sursa?? un link ceva? buba este directa pt mine
    s-a dat link mai sus. eu ma refeream la apciu
    peshte, nu mai presupune tu atata ce ne deranjeaza pe noi, ca si eu pot sa presupun ce te deranjeaza pe tine la taxa asta.

    edit: akilleon, are dreptate, trebuie sa fie si noi chit ca e euro4. asta e, ghinion.

  6. #806
    Registered User apciu2006's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    la 3...
    nasol... asta e, aveam nr de zoll pana pe 15 ianuarie... chiar vroiam sa uit anu asta de problema inmatricularii si sa imi petrec sarbatorile linistit stiind ca am o rezerva consistenta... acu tre sa tai din rezerva, sa uit de pregatirile pentru sarbatori si sa ma apuc de formalitatile de inmatricularile, poate am timp sa fac ceva... ma poate indruma cineva ce ar trebui sa fac, inca nu mi-am batut capu. specific ca sunt constanta

  7. #807

  8. #808
    raz
    raz is offline
    raz's Avatar
    Join Date
    Mar 2001
    Quote Originally Posted by Mandea View Post
    voi sunteti tatari????? nu pricepeti ca va fi 0 pt euro4?
    Cica doar pentru masinile noi, a spus si tariceanu chestia asta cu taxa 0, si mereu specifica cuvantul "nou"...deci nu cred ca degeaba.

    Cu toate ca asta e o idiotenie, daca o masina sh polueaza la fel cat una noua, cum poti sa taxezi una cu 1500 euro si alta cu 0 euro ? Aici putem vorbi de masini identice, cu acelasi motor doar cu diferente de 1-2-3 ani intre data de fabricatie.

  9. #809
    Banned
    Join Date
    Sep 2003
    Pentru ca statul roman poate.

  10. #810
    Registered User lotofthings's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    buc.
    O decizie foarte buna.
    Marirea taxei este una din masurile bune.
    Oferta ceasuri: SECTOR seria 600 Automatic DIVER, Swiss made, ETA 2824-2. Editie limitata 350 exemplare ! Nou, original, sigilat, garantie. Pret negociabil !

  11. #811
    made in romania Laur's Avatar
    Join Date
    May 2004
    Location
    Bucuresti
    va certati degeaba; nimic nu e sigur si ciumpalacii de ziaristi bat campii cu gratie ca de obicei...

  12. #812
    Registered User Seboman's Avatar
    Join Date
    May 2005
    Location
    buc/cta
    O sa aibe un cuvant de spus si baietii de la UE in treaba asta, si nu cred ca le convine, o sa vdm ce si cum.
    If the good die young, I should live forever!

  13. #813
    Banned
    Join Date
    Sep 2002
    Location
    Bandalong
    Statul roman profita de ignoranta supuşilor si lipsa de educatie, puteti sa va luati absolut orice masina si sa actionati statul roman in judecata. Veti castiga.

    E nasol dar asta e tara in care traim.


    "Taxa de poluare este de fapt tot o taxa de prima inmatriculare neconforma cu legislatie UE ; cum o putem contesta in instanta


    Dincolo de absurdul si ilegalitatea promovata prin Ordonanta Guvernul 50 /2008 care instituie taxa de poluare pentru autovehicule, care instituie o conditionare abuziva in restituirea taxei de prima inmatriculare adoptata in 2007 art. 2141-2143 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, si despre care puteti citi aici
    iata ca acum pot sa sustin faptul ca, aceasta taxa de poluare este in fapt tot o taxa de prima inmatriculare, si aceasta este supusa contestarii din partea cetatenilor romani.
    Asa cum se poate citi in textul OG 50 /2008 , conform
    "Art. 4
    Obligatia de plata a taxei intervine:
    a) cu ocazia primei inmatriculari a unui autovehicul in Romania;"
    Este deja clar faptul ca, in mod ilegal aceasta taxa nu poate fi considerata a fi una de "poluare" atat din cauza faptului ca, in acord cu Principiul din dreptul mediului care spune ca "poluatorul plateste" aceasta taxa eu cred ca ar trebui suportata de producatorii autovehiculelor pentru ca ei produc si comercializeaza masini care polueaza, dar si pentru faptul ca aceasta asa zisa taxa de poluare, este pretinsa la plata in avans, adica functioneaza exact dupa principiile fiscale ale defunctei taxe de prima inmatriculare.
    Cred ca aceste aspecte indreptatesc consumatorii romani sa deschida noi procese impotriva statului roman si sa se opuna la plata unei asemenea taxe, contestand in contencios administrativ calculul primit de la autoritatile fiscale.
    Concomitent cu primirea fisei de calcul de la Fisc si cu contestarea ei in fata instantei de judecata, avocatii petentilor pot sa ceara inclusiv suspendarea aplicarii efectelor actului eliberat de Fisc, adica sa ceara sa i se inmatriculeze masina in lipsa platii acestei taxe.
    Solutia se desprinde din interpretarea dispozitiilor art. 5 din OG 50/2008 coroborate cu dispozitiile legii contenciosului administrativ
    "Art. 5
    (1) Taxa se calculeaza de autoritatea fiscala competenta.
    (2) Pentru stabilirea taxei, persoana fizica sau persoana juridica, denumite in continuare contribuabil, care intentioneaza sa efectueze inmatricularea autovehiculului va depune documentele din care rezulta elementele de calcul al taxei, prevazute in normele metodologice de aplicare a prezentei ordonante de urgenta.
    (3) Valoarea in lei a taxei se determina pe baza cursului de schimb valutar stabilit in prima zi lucratoare a lunii octombrie din anul precedent si publicat in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene.
    (4) Taxa se plateste de catre contribuabil intr-un cont distinct deschis la unitatile Trezoreriei Statului pe numele Administratiei Fondului pentru Mediu.
    (5) Dovada platii taxei va fi prezentata cu ocazia inmatricularii autovehiculului aflat in una dintre situatiile prevazute la art. 4".
    Daca petentul va castiga procesul, atunci inmatricularea va ramane definitiva fara plata taxei de poluare. Este de recomandat ca in procesul cu Fiscul, petentii sa cheme si compania care a produs masina pentru a cere in subsidiar ca acesteia sa-i fie opozabila hotararea, intrucat asa cum spuneam ea a produs o masina care polueaza si care genereaza taxa de poluare. Daca petentul va pierde procesul, el va fi obligat prin hotarare sa plateasca taxa de poluare de la momentul ramanerii definitive a hotararii judecatoresti, insa in nici un caz nu i se va putea refuza inmatricularea masinii, daca alege sa conteste calculul primit de la Fisc, atat sub aspectul fondului si calculatiei dar si sub aspectul legalitatii si temeiniciei acestui calcul.


    Contestatia este calea administrativa de atac impotriva titlului de creanta dar si impotriva altor acte administrative fiscale.

    Un lucru de stiut este ca baza de impunere si impozitul, taxa sau contributia stabilite prin decizie de impunere se contesta numai impreuna. Contestatia se formuleaza doar in scris si va cuprinde in mod obligatoriu:
    - datele de identificare a contestatorului;
    - obiectul contestatiei;
    - motivele de fapt si de drept;
    - dovezile pe care se intemeiaza;
    - semnatura contestatorului sau a imputernicitului acestuia dar si stampila in cazul persoanelor juridice.

    Dovada calitatii de imputernicit al contestatorului, persoana fizica sau juridica se face potrivit legii. Obiectul contestatiei pot fi sumele si masurile stabilite si inscrise de organul fiscal in titlul de creanta sau in actul administrativ fiscal atacat dar si refuzul nejustificat de emitere a actului.

    Contestatia este scutita de taxa de timbru si se depune la organul fiscal, respectiv vamal al carui act administrativ este atacat. Contestatia trebuie depusa in termen de 30 de zile de la data comunicarii actului administrativ fiscal atacat, sub sanctiunea decaderii din acest drept. Totusi contestatia poate fi depusa in termen de 3 luni daca actul administrativ nu specifica posibilitatea de a fi contestat, termenul de depunere si organul fiscal la care se depune plangerea.

    Contestatia poate fi retrasa de contestator pana la solutionarea acesteia insa prin retragere nu se pierde dreptul de a se inainta o noua contestatie in interiorul termenului general de depunere. In solutionarea contestatiei organul competent se pronunta prin decizie sau dispozitie, acestea fiind definitive in sistemul cailor administrative de atac.

    Introducerea contestatiei nu va suspenda executarea actului administrativ fiscal insa contribuabilul are dreptul de a cere suspendarea executarii. Instanta competenta poate suspenda executarea daca se depune o cautiune de pana la 20% din cuantumul sumei contestate iar in cazul cererilor al caror obiect nu este evaluabil in bani, o cautiune de pana la 200 RON."


    Bafta si la cat mai multe V8 de 5 l ca tot e benzina 2.9 lei

  14. #814
    Nick anterior: axxel21 axx3l's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Quote Originally Posted by Seboman View Post
    O sa aibe un cuvant de spus si baietii de la UE in treaba asta, si nu cred ca le convine, o sa vdm ce si cum.

    Da...sigur...La fel cum au avut si in primavara...Ca sigur din cauza lor au schimbat taxa de prima inmatriculare cu cea de poluare...Ca s-au temut de CE..Lol

    Moliceanu pacii isi pregateste terenul pt debarcare din P.Victoria ...Ca sigur nici un partid nu oo sa fie de acord ca tot el sa fie prim-ministru. Ciolanu-i prea mare sa fie oferit pe tava kkceanului. Si urmatorul guvern nu o sa se streseze prea mult cu scoaterea sau micsorarea taxei ca doar nu au instituit-o ei, nu e raspunderea lor. Cel mai probabil daca o sa fie PSD-u' la guvernare o sa o scoata cu cateva saptamani inainte de alegerile urmatoare.

  15. #815
    Registered User
    Join Date
    May 2005
    Quote Originally Posted by lotofthings View Post
    O decizie foarte buna.
    Marirea taxei este una din masurile bune.
    Nici pe mine nu ma incantau tot felul de golfuri si bmw-uri de 20ani,insa orice masina cu E3 (astra G,golf 4,focus),masini de 5000e fac pipi pe masina nationala.

    acum cu 5000e in buzunar ce sa fac,sa-mi iau matiz ?

    de fapt ei nu se temeau de cei ce cumpara rable,persoana cu 2000e in buzunar nu si-ar fi putut permite logan in veci,se tem de masinile euro 3 si 4...pai cine sa isi mai cumpere logan nou cand un focus 2 2006 sau o astra H 2006 costa 8-8500e+taxa,cine sa isi mai cumpere un C4 cand mai pune inca o mie si isi ia seria 3,modelul nou E90-ul.

    LE se pare ca noua taxa da peste cap preturile,acum o astra cabrio 2003,full se vinde cu 5500e

  16. #816
    Registered User
    Join Date
    Jan 2008
    Executivul a modificat legislaţia privind taxa pe poluare şi de mărire a primei de casare pentru stimularea înnoirii parcului auto

    http://www.gov.ro/upload/general/generic.jpg GUVERNUL ROMANIEI


    O pârghie importantă prin care Guvernul acţionează pentru susţinerea industriei auto, afectată de criza financiară internaţională, este modificarea legislaţiei privind taxa pe poluare, a anunţat Purtătorul de Cuvânt al Guvernului, Camelia Spătaru, la finalul şedinţei de Guvern.
    „Printr-o Ordonanţa de urgenţă adoptată astăzi, Guvernul a hotărât majorarea de trei ori a cuantumului taxei pe poluare pentru toate autovehiculele înmatriculate pentru prima dată în România. Ordonanţa reia, totodată, măsura adoptată deja de Guvern pentru maşinile euro IV, respectiv scutirea de la plată pentru toate autovehiculele noi înmatriculate atât în România cât şi în celelalte state UE, după 15 decembrie 2008”, a afirmat Camelia Spătaru.
    În urmă cu aproximativ două săptămâni, Guvernul a decis scutirea obligaţiei de plată, pe o perioadă de peste un an a taxei pe poluare pentru autoturismele Euro IV, înmatriculate în România sau în alte state membre, şi a căror capacitate nu depăşeşte 2.000 de cmc (centimetri cubi).
    Actul normativ va fi trimis spre publicare la Monitorul Oficial după ce va primi avizul Comisiei Europene.

    ***
    Executivul a hotărât, în şedinţa de astăzi, majorarea primei de casare pentru stimularea înnoirii parcului auto de la 3.000 de lei noi la 3.800 lei noi (echivalentul a circa 1.000 euro), a afirmat Camelia Spătaru, purtătorul de cuvânt al Guvernului, la finalul şedinţei de Guvern.
    Guvernul a avut, astfel, în vedere susţinerea industriei auto şi păstrarea locurilor de muncă din acest domeniu, în această perioadă de criză economică internaţională.
    O a doua decizie care a fost luată, în şedinţa de astăzi, vizează continuarea acestui Program şi pentru anul viitor. Fondurile totale prevăzute pentru anul viitor, pentru acest program, se ridică la circa 228 milioane de lei şi provin de la Fondul pentru mediu.

  17. #817
    Registered User Mandea's Avatar
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Bucuresti
    pe de alta parte nici sa isi piarda atatia oameni locurile de munca nu e corect. ca tu ai sau nu masina, locul de munca il ai. pentru ei insa, inseamna ramanarea pe strazi. presupunand evident, ca dupa masura asta se revigoreaza vanzarile de masini noi, mai ales loganuri. intre noi fie vorba, cred ca desi va avea ceva impact, nu va mai fi nici pe departe ca inainte. s-a cam saturat piata de masini, mai ales noi.

  18. #818
    Registered User
    Join Date
    Jan 2008
    Quote Originally Posted by Pufosul View Post
    Articolul integral se afla aici.
    Se stie formula de calcul la ea?
    e f gresit ceea ce ai postat,e vechea hotarare de guvern,iat-o pe ultima
    Executivul a modificat legislaţia privind taxa pe poluare şi de mărire a primei de casare pentru stimularea înnoirii parcului auto

    http://www.gov.ro/upload/general/generic.jpg GUVERNUL ROMANIEI


    O pârghie importantă prin care Guvernul acţionează pentru susţinerea industriei auto, afectată de criza financiară internaţională, este modificarea legislaţiei privind taxa pe poluare, a anunţat Purtătorul de Cuvânt al Guvernului, Camelia Spătaru, la finalul şedinţei de Guvern.
    „Printr-o Ordonanţa de urgenţă adoptată astăzi, Guvernul a hotărât majorarea de trei ori a cuantumului taxei pe poluare pentru toate autovehiculele înmatriculate pentru prima dată în România. Ordonanţa reia, totodată, măsura adoptată deja de Guvern pentru maşinile euro IV, respectiv scutirea de la plată pentru toate autovehiculele noi înmatriculate atât în România cât şi în celelalte state UE, după 15 decembrie 2008”, a afirmat Camelia Spătaru.
    În urmă cu aproximativ două săptămâni, Guvernul a decis scutirea obligaţiei de plată, pe o perioadă de peste un an a taxei pe poluare pentru autoturismele Euro IV, înmatriculate în România sau în alte state membre, şi a căror capacitate nu depăşeşte 2.000 de cmc (centimetri cubi).
    Actul normativ va fi trimis spre publicare la Monitorul Oficial după ce va primi avizul Comisiei Europene.

    ***
    Executivul a hotărât, în şedinţa de astăzi, majorarea primei de casare pentru stimularea înnoirii parcului auto de la 3.000 de lei noi la 3.800 lei noi (echivalentul a circa 1.000 euro), a afirmat Camelia Spătaru, purtătorul de cuvânt al Guvernului, la finalul şedinţei de Guvern.
    Guvernul a avut, astfel, în vedere susţinerea industriei auto şi păstrarea locurilor de muncă din acest domeniu, în această perioadă de criză economică internaţională.
    O a doua decizie care a fost luată, în şedinţa de astăzi, vizează continuarea acestui Program şi pentru anul viitor. Fondurile totale prevăzute pentru anul viitor, pentru acest program, se ridică la circa 228 milioane de lei şi provin de la Fondul pentru mediu.

  19. #819
    LYM
    LYM is offline
    Registered User LYM's Avatar
    Join Date
    Mar 2005
    Quote Originally Posted by apciu2006 View Post
    cum jioarse de Germania mane... masina din 2005 cu 80 k km, E4, motor 1,9 diesel, filtru particule ce sa zic ca noua... Taxa acum de 400 E... peste 10 zile 1200 E??? masina asta e mai buna decat 1000000 de jioarse de romania.
    Aia poate nu e, dar pe langa ea sunt alte mii care sunt.

  20. #820
    Registered User
    Join Date
    May 2005
    Quote Originally Posted by Mandea View Post
    pe de alta parte nici sa isi piarda atatia oameni locurile de munca nu e corect. ca tu ai sau nu masina, locul de munca il ai. pentru ei insa, inseamna ramanarea pe strazi. presupunand evident, ca dupa masura asta se revigoreaza vanzarile de masini noi, mai ales loganuri. intre noi fie vorba, cred ca desi va avea ceva impact, nu va mai fi nici pe departe ca inainte. s-a cam saturat piata de masini, mai ales noi.
    nici mie nu mi se pare corect sa ramana atatia oameni fara loc de munca,insa aplicarea acestei taxe nu va duce la o crestere semnificativa in industria auto,tot solutia creditelor ar fi salvatoare,chiar si cu aceste conditii,tot ar fi mai profitabil sa aduci o masina sh cu E4 de genul vw golf,astra,focus decat sa cumperi logan nou,iar ala cu 2000e in buzunar fara credit nu va avea bani de logan...si ce sa faca? o inmatriculeaza pe BG

  1.  

Similar Threads

  1. Replies: 22
    Last Post: 03-06-2007, 17:28
  2. Anti Taxa De Prima Inmatriculare Petitie!
    By eddy in forum Generalităţi
    Replies: 9
    Last Post: 17-04-2007, 17:37
  3. VOT => Taxa de prima inmatriculare
    By djxhouse in forum Auto
    Replies: 13
    Last Post: 11-04-2007, 19:57
  4. Replies: 18
    Last Post: 18-01-2007, 09:59
  5. Replies: 24
    Last Post: 08-03-2006, 19:58

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •