brat Cum sa marim puterea motoarelor? - Page 2
Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 21 to 40 of 83

Thread: Cum sa marim puterea motoarelor?

  1. #21
    Piroman Treiopt's Avatar
    Join Date
    Aug 2001
    Location
    Olanesti-Valcea
    dragoane eu am depasit 150km/h! acul se apropia de 160, si stiu ca pe vremea aia vitezometrul mergea bine.
    btw: la 4400rpm cu o cutie romaneasca 4 trepte ai 120 km/h
    minimum 38 beţe

  2. #22
    Registered User
    Join Date
    Aug 2002
    Location
    petrosani
    ba aici sau strecurat citeva greseli
    1.nu sunt nebun(din cite stiu io sau eventual intrebatzimi prietenii)
    2.supraalimentare la oltcit? e posibila dar ffffff greu realizabila pt ca nai spatziu(eventual pe un rm sau rt)
    3.citeva notziuni:

    chiptuningu nu e la buton.chestia se refera la schimbarea chipului rom (cel care se ocupa cu managmentu injectiei...etc) cu altu care are caracteristici diferite (o alta diagrama de injectie....chestii care nau venit din fabrica pt ca cresc consumu la motor...etc)prin aceasta obtzininduse mai multzi c.p

    nu amestecatzi nitrometanul cu un alt nitro (de odicei protoxid de azot)
    primu e folosit la dragstare ca combustibil iar al doilea in butelii comprimate asha zisu boost
    cum functzioneaza?
    citizi mai jos

  3. #23
    Registered User
    Join Date
    Aug 2002
    Location
    petrosani

    Wink

    protoxidul de azot dupa cum ii zice shi numele e format din azot(gaz inert)shi oxigen ,element chimic cu ajutorul cariua se intretzine arderea .deci ce obzii cind introduci protN im motor?
    pe linga ca asta e stocat la presiune deci unde iasa raceste tot

    (prin asta scazind temperatura amestecului carburant care se repercuseaza prin cresterea comprimarii -aer rece comprimare puternica-aer cald comprimare mica-exact pe sistemul asta functzioneaza intercooleru el racind amestecu inainte de a intra in cilindrii)

    cind ajunge in cilindrii se descompune in azot (inca odata gaz inert dar totushi cu rol in amortizarea detentei din ciclu motor ceea ce e bine ) shi oxigen care intretzine arderea.deci cind apeshi boostu` bagi in plus oxigen in motor cistig? de 2 sau de 3 ori puterea motorului
    cum se pune pe motor?
    2 sisteme primu injectarea in galeria de admisie printrun injector al doilea injectarea direct in cilindrii (printrun al 2 injector)

  4. #24
    Banned
    Join Date
    Jul 2001

    alta masina

    vad ca nu a zis nimeni despre uleiurile folosite, care dupa mine sunt cea mai importanta chestie de care sa tii cont fara modificari prea mari .

    din aproape 7 marci testate pesonal intr-o perioada de vreo 8 ani de pe la noi prefer Castrol , Valvoline si duralube ...si asta simti mai ales daca ai motorul reglat fin sau/si de turatie.


    in afara de injectie sau dublu carburator ,alte chestii care le-am mai facut sunt evacuarea marita ( sau chiar deloc incepand de la saxofon) si reglarea avansului pt turatie sau "la ureche" ( merge rotund la 4-5000 de rpm iar la relanti da rateuri )... chestie care iti consuma mai mult cu vreo 3 l /100 dar castigi aproape 1 secunda la o liniutza .


    daca ai bani ca sa te joci poti sa umbli la pistoane : sunt un tip de pistoane din niste aliaje ciudate care sunt mai usoare si au numai doi segmenti ( nu trei )=> frecarea si latenta mai mica + cuplu mai mare =>castigi vreo 20-80 de cai ( depinde de motor ), dar segmentezi mai des :PP(chestie cam riscanta ) .




    ar mai fi si coeficientul aerodinamic...dar mai bine trecem peste asta ...

  5. #25
    Registered User PigBrother's Avatar
    Join Date
    Mar 1999
    Location
    Bucuresti
    Treiopt, Callaway spunea ca oricine poate face tuning la motor la cat vrea el, problema e ca daca nu explodeaza la prima cheie, consuma 100 litri/100. Si vezi sa nu ajungi cu ea categorisita la "street illegal", ca de RAR si revizie tehnica nici nu se mai pune problema.
    If you're arguing with an idiot, make sure he's not doing the same thing

  6. #26
    Registered User Rezare's Avatar
    Join Date
    Apr 2002
    Vir2l: 20-80 de cai presupunand ca ei o masina de cati cai putere?Eu zic sa se vorbeasca mai bine in procente....ca asa faci tunning pe un porsche si spui ca s-au castigat 100+CP

    btw, duralube e ulei sau doar aditivant? ca nu mai sunt sigur..
    The Power of Dreams - Honda.

  7. #27
    Registered User
    Join Date
    Aug 2002
    Location
    petrosani
    duralube e aditivant ma

    cit cu pistoanele 2segmentzi? ma dama draq shi io care stiam ca is numa cu 3.care lo scos ala de ungere de compresie sau de foc.cit priveste aliajele pistoanelor toate is bune ma.ideea e sa fie cit mai ushor(pt a micsora inertzia motorului-deaia se ushureaza shi volanta) shi cit de bine is echilibrate(atit in greutate-sa aiba aceeashi greutate ci diferentze maxime de 1-2g cit shi echilibrarea lor dinamica)

    chestia cu delcoul ma lasat perplex cum adica ai rateuri la relantiu dupa cel reglezi pt forja .probabil ca la tine avansu vacumatic si/sau cel static(uita cami scapa numele ala cu greutatzi) nu ishi mentzin plaja in turatzie.eventual potzi sa ai un mers neregulat la relanty (dar fara detonatzii) dar chestia asta se intimpla numa pe un motor superushurat deoarece la el inertzia interna e f scazuta(volanta ushurata pistoane alezate etc...).asta e cazu la mashinile de raliu care au un rentaiu imens 1500-2500 de ture tocmai din aceasta cauza,un relantiu micutz nefacind fatza shi ducind la oprirea motorului
    cit despre galeria de evacuare is curios ce modificari ai facut.eventual potzi sa ne zici shi mashina

  8. #28
    Banned
    Join Date
    Jul 2001
    rezare: nu am vazut inca pana acum in romania un dyno-unit ca sa pot masura caii putere dar vorbeam de masini "normale" adica intre 60 - 120 HP sau de la dacia 1300 pana la motoare de 2000 cmc, iar acei 20-80 de cai au fost o apreciere personala comparativ cu performantele unor masini ce au din fabricatie acele performante...si oricum acei 20 de HP ii simti peste 160 /h
    si nu in oras .

    myke:
    la segmenti au inlocuit ultimii doi cu unul singur .
    si intradevar merge numai pe masini "usurate" sau de turatie (cursa scurta la pistoane = 8-12000 rpm max ) , insa trebuie sa tii cont ca o masina e construita si reglata ca sa-ti consume putin in primul rand si apoi sa fuga (cel putin asta e ideea in proiectare ) de aceea alea de raliu de care ziceai pot sa consume si 70 de l /100 .

    potii sa mai umbli si la raportul de compresie rectificand 0,1- 0.3 mm din chiulasa dar asta daca ai piese bune ( garnitura ,prezoane,bloc motor adica ce se poate duce la turatii mari ) .


    modificarile de care am zis ( mai putin faza cu pistoanele de care am citit ) le-am incercat pe o dacie si 4 ford-uri pt ca au bloc motor , chiulasa aproape identice - taunus ,sierra ,2 scorpio - si pt ca aveam piese de schimb ca la dezmembrari :PP

    acum merg cu un scorpio de 2000 i ghia din 1992 si de 120 hp
    cu galeria de evacuare standard ca aia dubla (la v6 are doua tevi pe langa cardan) a ruginit si am atins-o de cateva ori .

  9. #29
    Registered User
    Join Date
    Aug 2002
    Location
    petrosani
    fainutza bomba aia de ghia ma...ma cam minca picioru cind ma gindesc....cit despre piston.....ciudat....proabil ca au combinat ala de foc cu ala de compresie ca ala de ungere e la fel.poate ai o za sau o adresa....

  10. #30
    Registered User
    Join Date
    Aug 2002
    Location
    petrosani
    Originally posted by myke
    fainutza bomba aia de ghia ma...ma cam minca picioru cind ma gindesc....cit despre piston.....ciudat....proabil ca au combinat ala de foc cu ala de compresie ca ala de ungere e la fel.poate ai o za sau o adresa....

    haidetzi ma pe #oltcit sa vb

  11. #31
    Registered User KLM-ul's Avatar
    Join Date
    Feb 2002
    Location
    bucuresti

    Talking

    Vir2l : pistoanele din aliaje de care zici tu sunt pistoane forjate.Aceastea tin bine la compresie mare pt motoare aspirate iar pt motoarele turbo tin foarte bine cand mergi cu presiune mare in turbo 1,8 bar -2,4 bar.
    Mai nou ca sa se usureze greutatea motorului si ca sa faca mai multe ture au aparut pistoane ceramice.

    dintr-o masina de 120 de cai (motor aspirat) nu vei scoate nici odata 80 cp din modificari fara sa-i pui turbo suflanta.
    www.extremedesign.ro

  12. #32
    Registered User
    Join Date
    Aug 2002
    Location
    petrosani
    hihihi un nou canal pe undernet pt noi maniacii #rotuning

    ps sa nu fiu bulangiu da potzi scoate inca 80 de aci dintro mashina poa chiar shi mai mult ii pui nitro :PPPPPPP

  13. #33
    Registered User KLM-ul's Avatar
    Join Date
    Feb 2002
    Location
    bucuresti
    Mike nu esti dar cati de la noi isi permit sa dae 600 -700 $ pe o instalatie plus un set de pistoane ca lumea si restu cei mai trebuie?

    Cred ca ii cam numeri pe degete.
    www.extremedesign.ro

  14. #34
    Registered User Rezare's Avatar
    Join Date
    Apr 2002
    asta e una din aspecte...al doilea e ca asta devine moft.Daca iti permiti 700$ doar pentru un "enhancement", inseamna ca ai deja o masina calumea, iar avand in vedere locurile in care iti permiti sa alergi cu ea => moft.

    iar al treilea...am inteles ca daca nu ai instalatia corect facuta ai sanse mari sa-ti faci motorul zdrente.
    The Power of Dreams - Honda.

  15. #35
    Registered User
    Join Date
    Mar 2004

    putere

    sa maresti puterea furi un tub de oxigen 90%(lichefiat) tragi un furtun pina in carburator si cind vrea mushiu tau dai drumu la robinet si gata e sumplu
    mai scoti si toba
    Eventual bagi o benzina cu cifra octanica mare (kerosen)
    Daca ai o mashina de turatie japoneza sau germana sar putea sa reziste
    si gata esti Fast an furios e mai nasol cind se sparge motoru ca poti sa iei foc

  16. #36
    Registered User
    Join Date
    Jul 2004
    Quote Originally Posted by Georgel
    sa maresti puterea furi un tub de oxigen 90%(lichefiat) tragi un furtun pina in carburator si cind vrea mushiu tau dai drumu la robinet si gata e sumplu
    mai scoti si toba
    Eventual bagi o benzina cu cifra octanica mare (kerosen)
    Daca ai o mashina de turatie japoneza sau germana sar putea sa reziste
    si gata esti Fast an furios e mai nasol cind se sparge motoru ca poti sa iei foc
    pe langa ca esti semi-analfabet, mai esti si inconstient. de ce nu incerci tu schema aia inainte sa te apuci sa dai 'sfaturi' ?

  17. #37
    Registered User PesteImputit's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    CrazyPC team
    lasa-l mah k poate el vrea sa-si schimbe motorul shi sa faca o vizita la spital
     
    5Dmk2 +400D gripped backup + 24-70 f2.8L + Canon 16-35 F2.8L II + Canon 24 f1.4L + Canon 35 f1.4L + Canon 85 f1.2LII + Canon 50 f2.5 Macro + Canon 100 f2 + Canon 70 200 f2.8L + Canon 70 300L IS + Canon 35-350L + Sigma 170-500 + Sigma 12-24 + alte acareturi

    YM! PesteImputit
    CAND SCRIU "CONTACT: SMS" NU MA SUNATI!!!! NU POT SA RASPUND!!!

  18. #38
    Registered User Dragon's Avatar
    Join Date
    Sep 1999
    Location
    Bucuresti
    Treiopt, I`m back! Mai ai Olcitanu? Eu il mai am, am bagat tabla in revizie, ca nu se mai putea.. Mi-am schimbat rolele intinzatoare pe fatza si curelele de distributie si acum s-a lasat si motoru bine... L-am luat pe taica-miu in I-a, el cu Supernova eu ... 5500-5600.... M-am dus lansat... Bine eu stiu sa schimb si sport vitezele, el nu se prea pricepe... dar se ducea BABA... looool...
    Gigabyte 7N400 Pro 2 Rev. 2, AMD Barton 2600+@3200+, cooler Gigabyte Rocket 3D PCU22GV, Leadteck A7600GT TDH 256 GDDR3 , 2x512Mb Geil 400 Mhz – dual channel active, DVD RW LG GSA 4120b FWA115, HDD 1xSeagate Baracuda ATA V 7200rpm 8Mb 160Gb & 1x Seagate Baracuda ATA V 7200rpm 2Mb 160 Gb, Waporware CHEAIFANSIN 400 W

    Laptop: Acer Aspire 6920G - pentru cunoscatori

  19. #39
    Administrator Johnny's Avatar
    Join Date
    Feb 1999
    Hmm, chiptuningul presupune alterarea parametrilor epromului din care computerul isi ia datele dupa care controleaza injectia si turbocompresia. Turbocompresia e un cuvint foarte important aici pentru ca numai prin modificarea injectiei nu obtii mai nimic.
    Tu ai un motor aspirat pe carburatie din '80, in care cea mai complexa componenta "electronica" e o cutie de sigurante ruginite. Despre ce pana mea de chiptuning vorbiti aici?!

    Deci, atit timp cit tie iti tacane axele cu came imediat cum pornesti sau se incalzeste un pic uleiul nu cred ca se pune problema ca motorul ala sa duca stressul a +20CP (unde 20CP inseamna un 50% din ceea ce deja are).
    Cu vreo 5000$ iti poti cumpara un turbocompresor dupa gust, care chiar are loc sub capota. Problema e ca costa cit 10 Oltcituri in "mint condition" AFAIS si o sa mearga brici pina in momentul in care ai sa apesi pedala la fund. Motorul nu cred ca o sa se strice pentru ca nu o sa tina dintii de la curelele de distributie o schimbare asa brusca de RPM.

    Daca vrei sa emulezi turboalimentarea atunci nu cred ca bagatul aerului sub presiune in carburator e solutia. In cel mai bun caz o sa-ti sara furtunul de la returul de benzina si o sa te uiti la vilvataia de plasma care biciuieste parbrizul. Presiunea trebuie sa fie in capul pistonului. Oricum, daca nu gasesti metoda prin care sa scoti si gazele arse fortat inseamna ca te-ai dus abia pina la jumatatea drumului.

    Parerea mea e ca in cazul in care ai Oltcit idealul e sa ai un motor reparat care sa dea 100% din potential si nu un motor de dragster. In cel mai rau caz, daca ai bani de aruncat poti sa modifici galeria de evacuare si filtrul de aer, ca sa ii mai dai o brinca.
    Eu am avut oltcit si pot sa spun de la la 0 pina la 100km/h se comporta ok. Iar peste 100km/h sint viteze cu care nu vrei sa mergi cind te afli in Oltcit. In rest nu prea ai ce sa-i faci, carburatorul ala tot maninca 10-12% dar macar cind se deschide a doua camera de carburatie simti impulsul

    Warranty void

  20. #40
    Registered User
    Join Date
    Jan 2004
    Hehe cool!!! Nitro la Oltcit. Abia astept sa vad stirile de la ora 17.
    Sa fim seriosi, daca supraalimentezi motorul de oltcit faci bomba pe roti.
    In primul rand, fara nici o modificare, daca ai tras socul se inneaca bujiile.
    In al doi-lea rand, oltcit-ul la 120-130 km/h nu mai este de controlat.
    Get a life man, decat sa bagi bani aiurea, mai bine strangi si-ti iei o masina puternica.

    PS. Eu am oltcit din 92 (atunci era nou nout), am ceva cunostinte de mecanica, prieteni mecanici profilati pe oltcit si in mare sunt multumit de masina asta, insa nu tine modificari de ordinul asta.

  1.  
Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast

Similar Threads

  1. Cum maresc puterea de receptie a telefonului mobil ?
    By parfumurisuedia in forum GSM & Telecomunicaţii
    Replies: 8
    Last Post: 04-03-2010, 09:17
  2. Cum imi pot creste puterea jucatorilor?
    By Flavy in forum Footiecup - Întrebări
    Replies: 3
    Last Post: 27-09-2009, 18:37
  3. Cum faci puterea echipei mai mare???
    By flavius25 in forum Footiecup - Întrebări
    Replies: 2
    Last Post: 28-11-2008, 16:38
  4. Cum faci puterea echipei mare??? mai usoR???
    By flavius25 in forum Footiecup - Întrebări
    Replies: 9
    Last Post: 22-11-2008, 09:49
  5. Cum pot sa trec peste puterea unui admin de la Dmoz
    By claw in forum Generalităţi
    Replies: 7
    Last Post: 22-09-2005, 20:45

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •