brat Nu imi porneste masina 1.9 TDI .. daca scot bateria ce se intampla?? - Page 2
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 21 to 40 of 64

Thread: Nu imi porneste masina 1.9 TDI .. daca scot bateria ce se intampla??

  1. #21
    Banned Pierce's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Capitala statului Ilfov
    Quote Originally Posted by Smiley View Post
    daca cedeaza de tot bateria si ma duc sa cumpar alta, cea noua vine deja incarcata? daca nu, cum se procedeaza?
    Fail!

  2. #22
    Imobiliare Alex2007's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Bucuresti.
    Telekom - 300 - Thread
    Quote Originally Posted by Smiley View Post
    si bateria mea a inceput sa faca figuri. motor diesel, baterie de 6 ani. problema e ca e ditamai bateria, nu stiu daca o pot cara pana acasa sa o pun pe redresor.

    stie cineva cat cer cei de la Dacia asistenta sau de la Ford suport, daca-i chemi sa-ti dea curent?

    daca cedeaza de tot bateria si ma duc sa cumpar alta, cea noua vine deja incarcata? daca nu, cum se procedeaza?
    bateria descarcata de la frig 50 % exista sansa sa nu aiba nimica. poti sa o montezi la loc vara !

    bateriile din comert sunt gata formatate si se pot monta imediat pe masina!
    Visele iau forma casei tale!

  3. #23
    Registered User Smiley's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    daca nu mai porneste, gasesc eu pe la cineva o "galeata de curent", dar vroiam sa stiu cat costa "profesionistii"
    Ignore list: Stagirioritic

  4. #24
    Registered User dark_mind's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Germania
    Eu la Dacie inainte de luna decembrie mergeam cu bateria la un centru de baterii si o verificam , nu a fost niciodata vreo problema legata de pornire.
    Acum am la masina actuala am o baterie Varta de 100Ah nu mi-a facut nici o problema, a plecat zilele astea la sfert de cheie, cu toate ca are 4 ani bateria.
    Ce am observat la cei cu diesel nu asteapta sa se stinga becul de la bujiile incandescente si asa omoara bateria.
    Prevederea inseamna putere

  5. #25
    Imobiliare Alex2007's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Bucuresti.
    dark_mind: ce camion ai de iti trebuie baterie de 100 Ah?
    Visele iau forma casei tale!

  6. #26
    Registered User Smiley's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    eu pe un diesel de 2l am din fabrica de 70Ah.
    Ignore list: Stagirioritic

  7. #27
    Registered User dark_mind's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Germania
    Quote Originally Posted by Alex2007 View Post
    dark_mind: ce camion ai de iti trebuie baterie de 100 Ah?
    Asa a venit din fabrica, cred ca este asa puternica pentru ca am incalzire in scaune iar astea consuma destul de mult curent.
    Prevederea inseamna putere

  8. #28
    /DRIVE R@Z0R's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    root.
    am testat si eu azi de curiozitate sa vad daca mai porneste masinutza. cam de o saptamana si ceva nu o mai pornisem, fix inainte sa vina gerul asta dement.
    A pornit din prima fara probleme. (1.4 diesel)
    This kid also enjoys vitamin H .

  9. #29
    Registered User Merlin's Avatar
    Join Date
    Apr 2000
    Location
    Bucharest
    mda, eu inca nu am avut curiozitatea, ieri si azi am mers cu a lui taicameu, faza e ca nu am nici cauciucuri de iarna si se aluneca in continuare foarte mult...Insa asta e adevarat cu bujiile incandescente pt cei cu diesel, chiar acum este recomandat a se efectua de 2 ori aceasta operatiune, eu cel putin asa mai faceam pe vechiul focus si nu aveam probleme, pana intr-o zi cand a murit de tot bateria (dar era si cea originala de vreo 6 anisori )

  10. #30
    Banned gtigabi's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Bucuresti

    Thumbs up

    Quote Originally Posted by H2H
    La motorina pe frigurile astea este bina sa bagati doi/trei litri de benzina inainte de a face plinul, tocmai pt evitarea inghetului.

    Quote Originally Posted by raz View Post
    NU SE FACE ASA CEVA. Scriu cu bold sa nu o comita vreo unul.

    La dieselurile moderne nu e bine deloc de facut treaba asta, atat la CR-uri cat si la PD-uri. Ai sanse mari sa-ti strici pompa de motorina, injectoarele, filtre, catalizator, adica costuri de mii de euro.

    Bagati Alpine Diesel sau ceva asemantor si nu o sa mai aveti problema nici la -20. De ~5 ani de zile de cand am diesel mi-a pornit la prima cheie cu alpine si am mai prins friguri ca astea.
    F CORECT, la alea vechi poate mergea asa ceva, la cele noi strici foarte multe !
    daca ai masina intretinuta corespunzator, nu are de ce sa nu porneasca.
    ma refer la DIESEL sa bagi in primul rand motorina buna AlpinDiesel, pt sezonul rece, bateria sa fie buna si in parametrii(a mea e de 61 Ah, VARTA originala a masinii), antigelul de calitate G12 rezista la temp f scazute, bujiile sa fie ok, demarorul la fel.
    la aceste temperaturi e bine de pus contactul de 2 3 ori dar fara start engine, in acest fel se incazesc mai bine bujiile si camera de ardere, se stie ca motorul diesel functioneaza pe baza compresiei, apoi e bine sa stai un pic cu ea pe loc si apoi sa mergi si IN NICI UN CAZ SA NU TURATI MOTORUL TARE, cat e rece, sa mergeti in parametrii 2000/2500 turatii maxime, se pot strica foarte multe pana se incalzeste motorul....la oprire la fel dupa ce a-ti ajuns cu ea stati pe loc cam 3 4 min asa are timp axul de la turbina sa se raceasca in parametrii iar uleiul sa se scurga uniform in baia de ulei !

    eu asa am facut in ultima perioada iar ieri de dim pe 26.01 pe aeroport cand am pornit masina era destul de frig -24 !
    am pus contactulde 3 ori si abia apoi i-am dat cheie, a pornit la prima cheie dar a rontait cam 2 sec motorina, chiar daca e AlpinDiesel, apoi am oprit motorul dupa aprox 1 min de functionare.
    a 2a oara a pornit la sfert de cheie, am stat pe loc cam 5 min pana am dat gheata cat de cat sa vad in fata de pe parbriz apoi am plecat si am asteptat incet incet sa se incalzeasca.
    tot motor de 1,9 tdi am pe ea.

    bafta si porniri usoare !
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails Image1718.jpg  

  11. #31
    H2H
    H2H is offline
    H2H's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Pig League Intl.
    Quote Originally Posted by raz View Post
    NU SE FACE ASA CEVA. Scriu cu bold sa nu o comita vreo unul.
    gtigabi, raz, eu de faza cu benzina in rezervor de motorina stiu de o carca de ani si nu si-a fu**t nimeni motorul daca a pus 2/3 litri la plin pe vreme de iarna asa ca nu mai fiti asa panicati.

    Se pare ca este recomandat si de cartea tehnica de la VW, ia uitati ce zice unu' aici si sincer sa fiu baietii aia au din partea mea mult mai multa credibilitate, ei cu astea diesel se dau in extrem si majoritatea sunt unsi cu toate alifiile si toti recomanda ceva benzina pt evitarea inghetarii motorinei pe conducte.
    Am citit acum putin mai sus de faza cu amestecatul motorinei cu benzina. Prima data am crezut ca face misto un amic de mine, apoi, a venit cu cartea tehnica de la VW, unde neamtzul recomanda ca pe perioada iernii, cand se face plinul la rezervor, sa se puna intai 5-6 litrii de benzina, si apoi sa se faca plinul cu motorina, pentru o mai buna omogenizare intre cei doi carburanti. Cred ca stia neamtzul ce spune...

  12. #32
    raz
    raz is offline
    raz's Avatar
    Join Date
    Mar 2001
    H2H te rog frumos, nu mai vorbi prostii. Daca tu stii de un car de an este pentru ca acum un car de an mergea facuta treaba asta la motoarele diesel vechi.

    La Pd-urile si CR-urile de generatie noua nu se face asa ceva. Scrie clar in manualul masinii mele, sa nu se amestece aditivi, in special benzina, in carburant pe timp de iarna. Vrei sa-ti scanez ?

  13. #33
    H2H
    H2H is offline
    H2H's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Pig League Intl.
    Nu-i nevoie pt ca de fapt nu ne contrazicem.

    Nu este o prostie dupa cum ai zis si tu, exista doua tipuri de motorizare diesel iar cele model mai vechi n-au treaba cu chestia asta ba e chiar recomandat. Greseala mea ca am generalizat si pt cele mai noi dar asta nu inseamna ca ce am zis nu se aplica.

    Lamuriti?

  14. #34
    Registered User Smiley's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Quote Originally Posted by gtigabi View Post
    [B]............
    am pus contactulde 3 ori si abia apoi i-am dat cheie, a pornit la prima cheie dar a rontait cam 2 sec motorina, chiar daca e AlpinDiesel, apoi am oprit motorul dupa aprox 1 min de functionare.
    .....

    de ce ai oprit motorul?
    Ignore list: Stagirioritic

  15. #35
    Registered User dark_mind's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Germania
    Eu folosesc motorina de la petrom Euro Diesel 5 are punct de inghet la -20 grade, nu are rost sa dati o gramada pe Alpin, toata treba este sa fie plin rezervorul si nu sunt probleme
    Prevederea inseamna putere

  16. #36
    Imobiliare Alex2007's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Bucuresti.
    Quote Originally Posted by raz View Post
    NU SE FACE ASA CEVA. Scriu cu bold sa nu o comita vreo unul.

    La dieselurile moderne nu e bine deloc de facut treaba asta, atat la CR-uri cat si la PD-uri. Ai sanse mari sa-ti strici pompa de motorina, injectoarele, filtre, catalizator, adica costuri de mii de euro.

    Bagati Alpine Diesel sau ceva asemantor si nu o sa mai aveti problema nici la -20. De ~5 ani de zile de cand am diesel mi-a pornit la prima cheie cu alpine si am mai prins friguri ca astea.
    mda..pai cine crezi ca era asa prost sa bage benzina 1,2 L ))))....sa bage el la a lui.
    Visele iau forma casei tale!

  17. #37
    Banned gtigabi's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Bucuresti
    H2H
    La motorina pe frigurile astea este bina sa bagati doi/trei litri de benzina inainte de a face plinul, tocmai pt evitarea inghetului.
    cand scrii un POST sau cand il citesti te rog sa citesti cu atentie altfel pierzi f multe , asa ca te rog sa mai citesti ODATA , ca pierzi esentialul.

    raz si eu, ti-am spus ca la masinile vechi mergea acest procedeu dar tustii de "o carca de timp"...mergea la masina lu' bunicu' chestia asta, la unele chiar se faceau injectii la propriu cu benzina in rezervor, la cele noi asa ceva e interzis !

    raz ti-a explicat clar la ce felde diesel-uri

    NU SE FACE ASA CEVA. Scriu cu bold sa nu o comita vreo unul.

    La dieselurile moderne nu e bine deloc de facut treaba asta, atat la CR-uri cat si la PD-uri. Ai sanse mari sa-ti strici pompa de motorina, injectoarele, filtre, catalizator, adica costuri de mii de euro.
    iar eu am completat, de panicat ns unde vezi noi ca ne-am panicat am spus ca la motoarele noi asa ceva e INTERZIS, la mine un injector e 25 de mil , daca fac ce spui tu acolo..il stric sigur...la MOTOARELE VECHI NON-PD mergea asa ceva la cele noi le strici cu siguranta !
    F CORECT, la alea vechi poate mergea asa ceva, la cele noi strici foarte multe !

    te rog sa imi arati la o masina generatie dupa 2003 unde scrie asa ceva in manual la vw ca e bine sa pui benzina pe timp de iarna in rezervor ..scoate tu asta dintr-un manual de auto vw de dupa 2003 si pune o poza pe forum te rog !

    singurul lucru dupa ce bagi motorina de calitate si mai ales pt perioada rece sunt acei aditivi....atat i nrest o strici cu benzina in rezervor.


    Smiley...am vrut sa vad daca am prob cu bateria sau cu un injector sau cu altceva...si de'aia dupa aprox un min de functionare am mai repornit-o inca odata si a 2a oara a pornit la sfert de cheie !

  18. #38
    idr
    idr is offline
    Registered User
    Join Date
    Dec 2006
    Stai tu in continuare cu motorul la relanti 5 minute la -24 grade. Crezi ca pompa are putere sa traga branza (ulei)?

  19. #39
    Banned gtigabi's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Bucuresti
    are , masinile nu sunt de plastelina si cred ca sunt destul de testate aceste motoare si la conditii meteo cu temp scazute si temp..canicula si merg totusi...oricum au socul automat cand e f frig afara ...daca nu poate trage se aprinde martorul..ceea ce pana acum nu a facut, deci inseamna ca trage in parametrii pompa.
    mereu fac la fel si merge ..pornesc masina dau zapada jos sau gheata de pe parbriz, dupa caz si apoi plec cu ea si nu sunt singurul , un hint lasand parasolarele si dat drumu la incalzire pe parbriz, acesta se incalzeste mai repede, nu am crezut cand mi-a zis cineva dar dupa ce am procedat asa am vazut ca chiar are efect !

    nu-mi spune ca tu dai jos zapada sau gheata si dupa pornesti masina si pleci ..ca nu te cred...si de ce sa nu aiba timp sa traga ulei, atata timp cat folosesti ce trebuie.....
    nu se intampla absolut nimic anormal daca o lasi 5 min la relanti cand e rece afara...


    daca la unii se aude tacanind, un pic motorul e pt ca o perioada de 3/4 min dureaza pana se face ungerea completa pe la tacheti.

    Cum se intretin corect motoarele autovehiculelor Turbo Diesel?
    Sfaturi pentru motoarele Turbo Diesel (TDI, Dti, CDTI, dCi, CDI, CRD, CRDi, etc… ), sau cele 3 reguli de aur-dupa cum ne mai place noua sa le denumim (valabil atat pentru motoare tunate cat si pentru cele stock):

    1. Dupa pornirea motorului, daca acesta nu este la temperatura optima de functionare(de obicei 90 de grade Celsius), se vor evita acceleratiile puternice si e indicat sa se evite turarea motorului peste 2500 rpm, pana in momentul in care motorul va ajunge la temperatura optima. ATENTIE! Daca acul care indica temperatura apei ajunge la 90 grade Celsius, asta nu inseamna ca motorul e la temperatura optima de functionare. Pentru ca uleiul din motor, din cauza densitatii si vascozitatii, se incalzeste, evident, MAI GREU decat apa. Deci temperatura optima de functionare a motorului va fi atinsa dupa 5-10 minute din monentul in care apa a ajuns la 90 de grade. Respectand aceasta regula, veti prelungi viata injectoarelor, turbinei, motorului cu angrenajele sale.

    2. In momentul in care doriti sa accelerati mai puternic, pentru a va strecura in traficul urban, sau pentru a face o depasire in afara localitatii, este indicat sa aveti peste 2200-2300 rpm. Daca motorul este subturat, prin accelerare puternica se va forta axul turbinei, existand posibilitatea in timp a craparii acestui ax=> turbina terminata. Pentru a evita acest fapt, ori retrogradati in treapta inferioara, ori accelerati treptat pana la 2200-2300 rpm si abia acolo incepeti sa accelerati mai puternic. Respectand aceasta regula, veti prelungi viata turbinei.

    3. Dupa un drum lung, cu depasiri multe, sau dupa deplasari in traficul urban, cu plecari/opriri, este indicat ca atunci cand ajungeti la destinatie, dupa ce ati oprit masina, sa scoateti din viteza si sa lasati motorul sa mearga la relanti 3-4 minute. Astfel, axul turbinei se va raci treptat, iar surplusul de ulei din turbina va curge in baia de ulei, evitandu-se astfel crearea in timp a depunerilor de funingine in turbina. De asemenea motorul si componentele lui se racesc treptat. Respectand aceasta regula, prelungiti viata turbinei in primul rand, de asemenea si viata motorului.
    Last edited by gtigabi; 27-01-2010 at 21:28.

  20. #40
    idr
    idr is offline
    Registered User
    Join Date
    Dec 2006
    Ce legatura are timpul cu puterea doar tu cred ca stii.
    Cine a testat masina? Aceleasi persoane care au profit cand tu o repari sau cumperi alta noua? Buuun.

    Daca tu crezi ca nu are nicio problema continua tot asa, i don't give a shit.

  1.  
    Telekom - 728 Last Post
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Similar Threads

  1. Replies: 11
    Last Post: 13-03-2008, 13:26
  2. Replies: 9
    Last Post: 16-04-2006, 10:59
  3. Replies: 1
    Last Post: 07-04-2006, 20:55
  4. Ce se intampla daca scot placuta de APFC la o sursa?
    By sandubogdan in forum Hardware
    Replies: 5
    Last Post: 03-12-2004, 13:21
  5. cand se scot cei 25%,daca se mai scot?
    By bluesica in forum Foto
    Replies: 3
    Last Post: 11-08-2004, 12:55

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •