brat Nu imi porneste masina 1.9 TDI .. daca scot bateria ce se intampla?? - Page 3
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 41 to 60 of 64

Thread: Nu imi porneste masina 1.9 TDI .. daca scot bateria ce se intampla??

  1. #41
    Banned gtigabi's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Bucuresti
    nu are absolut nimic, sa o pornesti sa stai 5 min pe loc si apoi sa pleci cu ea...dar cred ca deja am "comunicat" mult cu tine si iti bati prea mult capu' cu problemele pe care NOI le putem avea....VEZI CA SCRIE URIAS CHIAR IN MANUAL CA E BINE SA STAI CU EA 5 MIN LA RELANTI ! (ma refer la manual de vw de dupa 2003).

    nu stiu cum faci tu iarna daca pornesti masina si nu dai zapada jos de pe ea sau gheata si pleci la drum asa ......chiar nu te inteleg, sau poate nu ai diesel !

    daca vrei chiar posturi "interesante" cu probleme la pornire sau intretinerea unui diesel...intra pe un forum de specialitate, vezi vwforum, astraforum.

    numai bine !
    Last edited by gtigabi; 28-01-2010 at 10:15.

  2. #42
    Registered User dark_mind's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Germania
    De curiozitate pune un scan la fila unde scrie ca se tine un diesel la relanti 5 minute sa se incalzeasca.
    Problema asta s-a discutat si pe vwforum si concluzia era: Iarna se pleaca cu masina direct nu se astepta sa se incalzeasca, lucru recomandat si de producatori Mercedes,VW, Audi....
    Prevederea inseamna putere

  3. #43
    Banned gtigabi's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Bucuresti
    da-mi linkul asta pe vwforum si recomandarile de la ....mercedes,vw, audi...

    ce usor se vb din auzite !

    de curiozitate, pt tine ca sigur ai amici cu diesel, cati din ei, pornesc motorul si pleaca cu ele, imediat ?!

    iti zic eu .. NICI UNUL !

    nu mai raspund pe tema asta ...ca deja vad ca discutia degenereaza si nu imi place...dar de uzat nu se uzeaza nimic, astea sunt basme....ca se strica turbina si altele la relanti....daca stai cu ea 5 min pe loc si apoi pleci la drum...naiba abia are si ea timp sa se dezmorteasca si tu sa nu te simti intr-un iglu

    sanatate maxima !

  4. #44
    idr
    idr is offline
    Banned
    Join Date
    Dec 2006
    Am diesel si sta in garaj.
    Fa poza la manual unde scrie sa stai cu ea 5 min la relanti si dupa aia fa pe desteptul. Doar ca mai ai amici care fac la fel nu inseamna ca e bine. Deocamdata te bati cu pumnul in piept si cu caps lock on de parca impresionezi pe cineva.
    Eu iti fac poza si iti arat ca scrie sa pleci cu ea dupa ce o pornesti, vrei?

    LE: nu ma intereseaza ce fac restul cu diesele lor, eu fac cum e bine. Deocamdaata tu esti cel care vorbeste din auzite pe aici.

  5. #45
    Administrator Johnny's Avatar
    Join Date
    Feb 1999
    Quote Originally Posted by Alex2007 View Post
    garantie pe viata ?! unde, cand, cum, ce tip, ce marca, cat costa?

    bune pocnitorile astea de caranda
    Nu mai poate omul sa faca o ironie decit daca puna 40 de smile-uri

    In alta ordine de idei este o prosteala sa dai arbitrar durata de viatza unei baterii ca si cum ar fi un tetrapack de lapte care se brinzuieste la citeva zile dupa termenul de garantie. Orice baterie buna pusa pe o masina folosita frecvent poate atinge usor 5-10 ani and then some chiar si in conditiile in care producatorul da "doar" 2 ani garantie, ca atit il obliga legea.

    Secundo, o baterie nu va crapa niciodata peste noapte decit daca ieri erau 25 grade afara si azi sint -20. O baterie pe moarte nu are cum sa nu dea semne de "boala" atit timp cit temperatura ambianta scade treptat. Fiti cu ochii geana la ce "sopteste" masina. Daca mergi zilnic cu masina si descoperi intr-o dimineata ploioasa de toamna ca ti s-a resetat ceasul cind ai pornit motorul NU E CAZUL sa astepti sa nu mai porneasca deloc (ceea ce se va intimpla SIGUR intr-o saptamina-doua). Si cind schimbi bateria cauta si tu una "recomandata" de prieteni - mai ales daca prietenii aia lucreaza intr-un service auto. Si neaparat o baterie inchisa ermetic (aka fara capacele pe care sa te chiorasti in baterie si sa mai completezi cu apa/acid) ca nu mai sint deloc asa rare cum erau acum 7-8 ani si te scutesc de o gramada de fobii/necazuri transmise din tata in fiu.

    Tertzo, pornitul motorului dupa o perioada destul lunga de repaos si opritul lui imediat dupa aia - "am vrut doar sa ma asigur ca porneste acum ca a venit frigul" este o prostie. Fa de 3 ori asa odata pe saptamina si a patra oara sa nu te miri ca nu mai are juice sa porneasca motorul brinzuit. N-are nici o vina bateria. Din vagile mele memorii era o duda gen "rulezi 3km ca sa reincarci bateria la loc dupa ce ai pornit-o". Google it.

    Pe solenza am avut o baterie Caranda care a mers flawless vreo 6 ani pina cind am abandonat masina in parcare. Cind coboram dimineata pe "ger" si in parcare isi dadeau oamenii curent de la unul la altul pornea Solenza la cheie ca prin magie neagra. Daca tii mortis sa-ti iei produse romanesti ca sa stimulezi economia opinia mea este: Rombat = bad, Caranda = good.

    Pentru soferii care folosesc mai rar masina nu pot sa zic decit ca un redresor pentru auto fara pretentii te deranjeaza vreun milion. Personal recomand un buget de 3 mil pentru achizitionarea unui booster de baterie INSTEAD - am vazut chiar ieri la Auchan la pretul asta. Nu tre sa deschizi capota, il incarci in casa, il cuplezi la bricheta, il lasi sa-si faca treaba si dai cheie. You'll thank me later.

    Si in final, ca sa raspund intrebarii de inceput - nu se intimpla absolut nimic daca scoti bateria. Daca ai inchidere centralizata atunci deschizi capota, incui masina la loc si ABIA DUPA AIA decuplezi bateria
    Asta bineinteles in cazul in care nu ai tzumburusi de incuiat portierele manual si nu vrei sa lasi masina descuiata peste noapte cit tii bateria pe redresor.

  6. #46
    isarescu's Avatar
    Join Date
    Nov 2004
    Quote Originally Posted by gtigabi View Post
    sau cele 3 reguli de aur-dupa cum ne mai place noua sa le denumim (valabil atat pentru motoare tunate cat si pentru cele stock):
    .....
    Exista reguli de genul asta si la benzinare? Sau noi am scapat?

  7. #47
    idr
    idr is offline
    Banned
    Join Date
    Dec 2006
    Acum vad "cum ne mai place NOUA sa le denumim"
    Tu le-ai scris maestre?

  8. #48
    Administrator Johnny's Avatar
    Join Date
    Feb 1999
    Va certati degeaba. Exista diferente semnificative intre benzina si diesel, precum si ceva diferente intre dieseluri noi si vechi. All in all nu are nici un rost sa stai cu dieselu pornit la relanti ca oricum se va incalzi intr-o suta de ani (spre deosebire de benzina). Odata pornit daca nu ai nici un alt motiv sa stai pe loc* iesi din parcare imediat si in 2-3 minute esti in parametri termici (in loc sa stai 20 in parcare).

    *Pe de alta parte daca masina e sub nameti nu este deloc GRESIT sa pornesti motorul si sa dai drumul la dezaburire si incalzirea lunetei si dupa aia sa bagi la lopata si maturica. Doar ca scopul nu e incalzirea motorului ci ajutorul dat in operatiunea de deszapezire.

    Nu e nevoie sa pui aditivi in motorina, cu atit mai putin leacuri antice, ce curge la pompa este deja aditivat altfel ar scuipa motorina sub forma de muci in loc sa curga lichid.

  9. #49
    Registered User Smiley's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    benzinariile tin combustibilul in recipienti izolati termic (cat de cat). faptul ca pe furtun curge motorina lichida nu inseamna ca dupa o noapte nu o sa devina vascoasa.

    cat despre aditivi in motorina, depinde de aditivi. motorina din comert e deja aditivata, dar numai pentru anumiti parametri. daca ea e garantata sa reziste la -15 grade si noaptea sunt -25, s-ar putea sa mai trebuiasca sa bagi ceva in ea.
    Ignore list: Stagirioritic

  10. #50
    Registered User Blondu's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    No Man's Land
    Quote Originally Posted by gtigabi View Post


    1. Dupa pornirea motorului, daca acesta nu este la temperatura optima de functionare(de obicei 90 de grade Celsius), se vor evita acceleratiile puternice si e indicat sa se evite turarea motorului peste 2500 rpm, pana in momentul in care motorul va ajunge la temperatura optima. ATENTIE! Daca acul care indica temperatura apei ajunge la 90 grade Celsius, asta nu inseamna ca motorul e la temperatura optima de functionare. Pentru ca uleiul din motor, din cauza densitatii si vascozitatii, se incalzeste, evident, MAI GREU decat apa. Deci temperatura optima de functionare a motorului va fi atinsa dupa 5-10 minute din monentul in care apa a ajuns la 90 de grade. Respectand aceasta regula, veti prelungi viata injectoarelor, turbinei, motorului cu angrenajele sale.

    ...
    Asta inseamna sa nu o turez peste 2500 cel putin 30min,pana ajunge acul la 90.Asta la drum intins,daca sunt in oras cel putin 80-100min...la -10grade.

    Uleiul se incalzeste mult mai repede decat apa! Si este normal,intra in contact cu piesele in miscare plus ajunge pe camasi si pistoane care au temperaturi de sute de grade(sau mii,nu stiu exact ce temperatura este in camera de ardere).
    La Mondeo apas 10 sec butonul de resetat km,pun contactul si dupa 2-3 sec apare pe ceas mai multe valori,trebuie manual sa le stiu pe toate ce reprezinta,numai in service gasesti asa ceva.Butonez si printre altele imi arata si temperatura uleiului.
    Prima poza(pe care am sters-o din greseala) arata -7grade ca afara,pornesc si dupa 10-12sec temperatura era 6 grade.Cobor sa o curat de zapada si cand plec,10-12min, erau 13 grade.
    Dupa 2,8km erau 38 de grade.
    Dupa 6km erau 44grade,dupa 16km =67grade,apa undeva la 75grade .Mers intins pe chei spre Glina de la targ,130-140, a ajuns la 82 grade,cum scad viteza scade si temperatura la ulei,mers in limite legale oras sta undeva la 65-68 uleiul.De mentionat ca Mondeo are radiator pt racit uleiul.Si un al 2-lea termostat,mai mic, pt acest radiator.
    Apa nu sa ridicat mai mult decat ce se vede in poza,drumul a fost scurt.
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails 28012010010.jpg   28012010012.jpg   28012010015.jpg   28012010019.jpg  
    NU FAC SCHIMBURI DE NICI UN FEL CU PRODUSELE PE CARE LE AM LA VANZARE
    Vand ochelari de soare, Wayfarer, Aviator,Retro, Sport, Polarizati., Vand ochelari rotunzi, John Lennon style
    "Exista patru lucruri care nu se mai intorc inapoi niciodata: cuvantul spus, sageata trasa, trecutul si o sansa ratata."

  11. #51
    Imobiliare Alex2007's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Bucuresti.
    jmecher ford-ul tau!
    Visele iau forma casei tale!

  12. #52
    Administrator Johnny's Avatar
    Join Date
    Feb 1999
    Quote Originally Posted by Smiley View Post
    benzinariile tin combustibilul in recipienti izolati termic (cat de cat). faptul ca pe furtun curge motorina lichida nu inseamna ca dupa o noapte nu o sa devina vascoasa.

    cat despre aditivi in motorina, depinde de aditivi. motorina din comert e deja aditivata, dar numai pentru anumiti parametri. daca ea e garantata sa reziste la -15 grade si noaptea sunt -25, s-ar putea sa mai trebuiasca sa bagi ceva in ea.
    "Izolarea" termica a rezervoarelor de combustibil nu este necesara atit timp cit rezervorul e ingropat sub pamint la o temperatura constanta de ~15 grade. However, motorina neaditivata s-ar gelatiniza cu succes in pompa.

    Temperatura critica a motorului diesel este +10 grade sub care intra in functiune sistemele de asistare a pornirii la rece: glowplugs pentru incalzirea camerei de combustie, radiatoarele care incalzesc aerul de admisie, rezistentele din blocul motor... fiecare motor cu posibilitatile lui. Asta nu are nici o legatura cu combustibilul care, neaditivat, incepe sa se gelatinizeze pe la 0 grade, ci cu faptul ca motorul masiv la temperatura scazuta nu mai poate obtine temperatura de flash point a combustibilului numai prin compresie asa ca... are nevoie de ajutor. Considerind ca bateria oricum pierde aproape 50% din putere numai din diferenta de temperatura (de la +20 la -20 grade sa zicem), mai adaugi si consumatorii astia suplimentari si iti dai seama de ce sanatatea bateriei este critica pentru pornirea [mai ales a] unui diesel iarna.

    Aditivarea motorinei se face functie de zona de comercializare. In tarile nordice motorina banala e aditivata pentru temperaturi de -40, din motive evidente. La noi din cite stiu motorina e aditivata pentru minim -20 sau chiar -25 grade celsius. Dar da, daca azi noapte au fost -35 si tu nu ai alpine diesel sau mai stiu eu ce balarie in rezervor, mai bine suni un coleg cu benzinara... pentru ca stim deja ca benzina se aprinde la scinteie si la -100 celsius

  13. #53
    Banned gtigabi's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Bucuresti
    Uleiul se incalzeste mult mai repede decat apa! Si este normal,intra in contact cu piesele in miscare plus ajunge pe camasi si pistoane care au temperaturi de sute de grade(sau mii,nu stiu exact ce temperatura este in camera de ardere).
    UNDE E NORMAL, sfidezi legi elementare de fizica si chimie ?
    citeste temp de fierbere in timp a uleiului APA SE INCALZESTE MULT MAI REPEDE DECAT ULEIUL !

    Oil has a higher boiling point than water..sursa wikipedia !!!

    temperatura de fierbere a uleiului este mai mare decat a apei, deci ajunge la temp de fierbere intr-un timp mai indelungat, e chestie elementara.

    uleiul nu are ce cauta "pe pistoane" pentru ca daca ai ajuns sa ai ulei pe pistoane inseamna ca ai segmentii varza si iti consuma ulei mai mult ca motorina (in capul pistonului nu trebuie sa ajunga nici un fel de lichid indiferent ca vorbim de ulei sau agent de racire), racirea si ungerea pistonului se face pe exteriorul acestuia.

    sa inteleg ca ai fost as la chimie si la fizica, chiar sunt curios, ce temperaturi au acele piese dupa 5 min ...cand afara sunt -10.....uleiul se incalzeste in timp, dar nu mai repede ca apa, ca nu are cum e mai vascos...in fine ai dreptate esti mai bun !

    idr .... Intrebari frecvente chip tuning si obd tuning |
    am dat copy paste !...era pur informativ, pt o mai buna intretinere a motorului diesel, cum ne place "noua" sa spunem, sarcasmul nu te prinde prea bine.

    o sa pun cateva date referitoare la tipurile de ulei folosite de catre producatori !....nu de alta dar e mai constructiv sa dau exemple concrete decat sa dau raspunsuri ironice !

    LLX SAE 5W30
    Ulei de motor produs cu tehnologie sintetică, multigrad, cu proprietăţi excepţionale „low SAPS” pentru motoare Euro4. Se foloseşte conform cerinţelor cele mai riguroase la lubrifierea motoarelor de mare randament - benzină, diesel şi turbodiesel, în special VW cu filtru de particule.
    Prin folosirea acestui ulei se prelungeşte considerabil viaţa filtrului de particule, se micşorează emisia de CO2, se pot prelungi, cu acordul producătorilor, duratele de schimb de ulei chiar până la 50.000 km.
    Specificaţii ACEA: 2004 A3/B4 VW504.00/507.00 şi 503.01
    Date tehnice:
    Vâscozitate 40°C 71.2 mm2/s
    Vâscozitate 100°C 11.8 mm2/s
    Index de vâscozitate 161
    Punct de fierbere, Cleveland 234 °C
    Punct de curgere -45 °C
    TBN 5.8 MgKOH/g

    C3 LSX SAE 5W30
    Ulei de motor produs cu tehnologie sintetică, multigrad, cu proprietăţi excepţionale „low SAPS” pentru motoare benzină sau diesel.
    Se foloseşte conform cerinţelor cele mai riguroase la lubrifierea motoarelor de mare randament benzină, diesel şi turbodiesel BMW şi MERCEDES cu filtru de particule. Folosirea uleiului până la următorul schimb se poate prelungi până la 40.000 km.
    Specificaţii:
    ACEA: 2004: C3 -BMW LONGLIFE OIL 04 -MERCEDES MB 229.31 API SL/CF
    Date tehnice:
    Vâscozitate 40°C 71,7 mm2/s
    Vâscozitate 100°C 12,13 mm2/s
    Index de vâscozitate 167
    Punct de fierbere, Cleveland 220 °C
    Punct de curgere -36 °C
    TBN 7,4 MgKOH/g

    PD TDI SAE 5W40,
    Ulei de motor sintetic multigrad, recomandat în primul rând motoarelor cu sistemul de injecţie PD TDI.
    Se foloseşte la autoturismele Volkswagen, Audi, Seat, Skoda cu sistem de injecţie PD TDI dezvoltate în anii 1990 şi 2000 care încă nu aveau filtre de particule.
    Specificaţii:
    -ACEA: A3/B4-04, ACEA C3-04, -VW502.00/505.00, -VW505.01(05) -API SL/CF
    Date tehnice:
    Densitate la 15°C 856 kg/m3
    Vâscozitate 40°C 89 mm2/s
    Vâscozitate 100°C 14,1 mm2/s
    Index de vâscozitate 163
    Punct de fierbere, Cleveland 230 °C
    Punct de curgere -39 °C
    Caracteristici
    • Ulei multigrad pe bază sintetică
    • Index de viscozitate ridicat
    • Uşurează pornirea la rece
    • Stabilitate termică excepţională
    • Caracteristici de scădere a uzurii şi coroziunii

    TOP SAE 5W40
    Ulei de motor sintetic, multigrad, cu proprietăţi excepţionale.

    Se foloseşte conform cerinţelor cele mai riguroase la lubrifierea motoarelor de mare randament concepute între anii 1990-2000 fără filtru de particule, benzină, diesel şi turbodiesel.
    Specificaţii:
    ACEA: 2004 A3/B4, API SL/CF, -MB 229.3, VW 502.00; 505.00 -BMW LONGLIFE 98, GM-LL-B025, PORSCHE
    Date tehnice:
    Densitate la 15°C 849 kg/m3
    Vâscozitate 40°C 86 mm2/s
    Vâscozitate 100°C 14 mm2/s
    Index de vâscozitate 168
    Punct de fierbere, Cleveland 227 °C
    Punct de curgere -39 °C
    TBN 10,5 MgKOH/g
    Conţinut cenuşă de sulfat 1,5 %
    Caracteristici
    • Se poate ajunge până la cele mai lungi perioade de schimb de ulei
    • Index de viscozitate ridicat
    • Uşurează pornirea la rece
    • Stabilitate termică excepţională


    Speed SAE 10W40
    Ulei de motor semisintetic, multigrad şi cu proprietăţi excepţionale.
    Se foloseşte la lubrifierea motoarelor de benzină, diesel, turbodiesel de randament mare, pe care nu sunt montate filtre de particule, dezvoltate în anii 1990.
    Specificaţii:
    ACEA 2004 A3/B4, -API SL/CF, VW 500.00; 505.00, RENAULT
    Date tehnice:
    Densitate la 15°C 871 kg/m3
    Vâscozitate 40°C 98 mm2/s
    Vâscozitate 100°C 14,5 mm2/s
    Index de vâscozitate 150
    Punct de fierbere, Cleveland 220 °C
    Punct de curgere -36 °C
    TBN 9,6 MgKOH/g
    Conţinut cenuşă de sulfat 1,17 %
    Caracteristici avantajoase:
    l Ulei de motor economic, scade consumul de combustibil
    l De mare randament, lubrifiant excepţional al motoarelor de mare turaţie
    l Conferă pornire uşoară şi pe timp de iarnă, deci scade uzura motoarelor
    l Măreşte durata de viaţă a catalizatoarelor
    l Calităţi excepţionale de îndepărtare a depunerilor
    l Scade emisia de noxe
    l Calităţi bune de stabilitate termică


    Star SAE 15W40
    Este ulei mineral multigrad de calitate superioară, pentru perioadă lungă de schimb de ulei.
    Se foloseşte la lubrifierea motoarelor de benzină, diesel şi turbodiesel la cerinţe riguroase.
    Specificatii:
    SAE 15W40, API SL/CF, ACEA A2/B3, MB 229.1
    Date tehnice:
    Densitate la 15°C kg/m3 884
    Vâscozitate 40°C mm2/s 103.2
    Vâscozitate 100°C mm2/s 13.8
    Index de vâscozitate 136
    Punct de fierbere, Cleveland °C 230
    Punct de curgere °C -27

    HARD SAE 15W40
    Ulei de motor multigrad, antioxidant şi cu efect de curăţare pentru tipuri vechi de motoare de benzină, diesel fără turbo. API SF/CC
    Este un ulei economic, cu proprietatea de aplicabilitate la temperaturi scăzute, pentru motoare de benzină, diesel dezvoltate în anii 1980 sau înainte.
    Date tehnice:
    Densitate la 15°C 0,890 g/cm3
    Vâscozitate 100°C 14 mm2/s
    Index de vâscozitate 135
    Punct de fierbere, Cleveland >200 °C
    TBN 6 MgKOH/g
    Conţinut cenuşă de sulfat 0,7 %
    Caracteristici:
    • Uşurează pornirea la rece şi în perioadele de iarnă, de aceea scade uzura
    • Protejează motorul împotriva coroziunii
    • Curăţă interiorul motorului şi are cararcteristici antioxidante
    • Se poate utiliza în domenii largi de temperatură

    Classic SAE 20W50 API SL/CF
    Este ulei mineral multigrad de calitate superioară, pentru perioadă lungă de schimb de ulei.
    Se foloseşte la lubrifierea motoarelor uzate de benzină, diesel şi LPG la cerinţe riguroase. Datorită viscozităţii sale mari, prelungeşte durata de fucţionare a motoarelor moderne (din anii 1990-2000) foarte uzate înaintea reparaţiilor capitale. Se mai foloseşte ca lubrifiant modern pentru oldtimer-e funcţionabile şi în zilele noastre şi expuse la mari solicitări. Corespunde totodată cerinţelor acestor tipuri de motoare cu caracteristicile de mare vâscozitate, cât şi cerinţelor de scădere a noxelor emise. Faţă de alte tipuri de uleiuri anacronice, dar cu aceeaşi viscozitate şi de performanţe scăzute (SF/CC, A2/B2), acest tip de ulei se poate utiliza la sisteme cu injecţie directă, scăzând formarea altor uzuri în motoare.
    Specificaţii:
    SAE 20W50, API SL/CF, ACEA A3/B3-04, MB 229.1, VW 501.01/505.00(level)
    Date tehnice:
    Densitate la 15°C kg/m3 892
    Vâscozitate 40°C mm2/s 152
    Vâscozitate 100°C mm2/s 16.9
    Index de vâscozitate 120
    Punct de fierbere °C 190
    Punct de curgere °C -24

    sunt doar cele pt autoturime nu si pt utilitare/dube sau camioane !
    Last edited by gtigabi; 28-01-2010 at 15:39.

  14. #54
    Administrator Johnny's Avatar
    Join Date
    Feb 1999
    Ce spunea omul nu e ca uleiul se incalzeste mai repede decit apa in laboratorul de chimie ci ca uleiul este mai aproape de sursa caldurii decit "apa" (intelegind aici lichidul de racire bineinteles) care raceste blocul motor si in practica temperatura la senzorul de ulei va urca mai repede decit temperatura la lichidul de racire. As simple as 1-2-3.

  15. #55
    Banned gtigabi's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Bucuresti
    iar eu am pus exemplu concret...la fiecare ulei in parte, punctul de fierbere Cleveland..adica conform modului de exploatare, in interiorul motorului este de ...190 - 230 grade !
    Johnny , nu o iau ca o cearta (am citit mai sus ca aiz is ca ne certam, eu cu idr, nu ma cert cu nimeni )ci pur si simplu e o discutie constructiva....in fiecare zi aflii ceva nou, chiar am citit anumite posturi ale tale si ale lui raz care sunt la obiect fara sarcasm sau ironii, si pline de continut, dar anumite posturi scrise "dupa ureche" auzite de anumiti useri de la un mecanic care saracu' care nu stie sa faca o scanare , si el era obisnuit cu Teveul....nu sunt exact reale.
    Last edited by gtigabi; 28-01-2010 at 15:55.

  16. #56
    Registered User Smiley's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Quote Originally Posted by Johnny View Post
    .......rezervorul e ingropat sub pamint la o temperatura constanta de ~15 grade. ...................
    exact aia e "izolarea termica" la care ma refeream eu
    Ignore list: Stagirioritic

  17. #57
    idr
    idr is offline
    Banned
    Join Date
    Dec 2006
    Ai venit cu niste date (copy paste) pe care pe langa ca nu le intelegi , nu au nici o relevanta in cazul nostru.
    Vezi tu pe undeva sa scrie "vascozitate 40 grade - vascozitate -25 grade"?
    Punctul de curgere nu ne ajuta (smoala curge, mierea curge).
    Oil has a higher boiling point than water.
    Esti pe langa. Si eu stiam ca uleiul se incalzeste mai greu decat apa . Acum explica tu ce legatura are punctul de fierbere cu caldura specifica a unei substante?
    Cauta pe wiki sa vezi ce e caldura specifica ca si tu erai as la fizica/chimie.
    Tabelul Liquids and Fluids - Specific Heat Capacities arata ca uleiul are caldura specifica mai mica decat apa.


    PS: folosirea "!!!!" nu iti da nici o autoritate.

  18. #58
    AIX
    AIX is offline
    Registered User AIX's Avatar
    Join Date
    Aug 2000
    Location
    Bucharest
    Quote Originally Posted by Smiley View Post
    eu pe un diesel de 2l am din fabrica de 70Ah.

    Big deal. Eu am de 70Ah pe 1.6 benzina (da, tot din fabrica). Doar aia de 100Ah m-a impresionat. Probabil e pentru vreun atelaj destul de greu.

  19. #59
    Imobiliare Alex2007's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Bucuresti.
    traiasca webasto si rezistena electrica din rezervor ...asa are masina lui sefu...un Land Rover Vogue.
    Visele iau forma casei tale!

  20. #60
    Tatal tau Bimm3r's Avatar
    Join Date
    Oct 2003
    Location
    Marmesule
    Am baterie EXIDE din 1999 care serveste si acum fara probleme masina mea cu motor 2L benzina, porneste perfect dimineata la -20

    Si bateria aia am avut-o pusa si pe un 1.9JTD si a servit ceva timp fara greturi, si a fost si secata de putere de cateva ori, mergand cu alternatorul defect

    Asa ca mi se pare stupid cand zice cineva ca dupa 3-4 ani bateria trebuie schimbata. A mea dupa 11 ani, urneste lejer un motor 2L benzinar la -20grade, e o performanta. Are 70AH. Va pup, pe sistem turbo.
    All BITCHES AIN'T SHIT!! Bitches fake all the time, they give birth to 8lbs - 22inch babies. What do you think your doing when your fucking them and their screaming all loud and shit? That's right, NOTHING! They keep screaming to keep from laughing in our face!

  1.  
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Similar Threads

  1. Replies: 11
    Last Post: 13-03-2008, 12:26
  2. Replies: 9
    Last Post: 16-04-2006, 09:59
  3. Replies: 1
    Last Post: 07-04-2006, 19:55
  4. Ce se intampla daca scot placuta de APFC la o sursa?
    By sandubogdan in forum Hardware
    Replies: 5
    Last Post: 03-12-2004, 12:21
  5. cand se scot cei 25%,daca se mai scot?
    By bluesica in forum Foto
    Replies: 3
    Last Post: 11-08-2004, 11:55

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •