brat probleme la pornire ford mondeo diesel
Results 1 to 9 of 9

Thread: probleme la pornire ford mondeo diesel

  1. #1
    Registered User
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Bucuresti

    probleme la pornire ford mondeo diesel

    INCULPAT: Ford Mondeo 1.8 TD , an fabr: 1995
    215.000 km
    schimbat ulei +filtre : 1500 km
    schimbat distributie: UNKNOWN
    Antigel: OK
    Motorina in rezervor: 30L (cea mai ieftina de la petrom)
    (Masina o am de 1 an jumate am mers aprox 15000km, si n-am avut nicio problema pana acum cu ea )

    In ultimile zile a fost foarte frig. Am mers zilnic cu masina pana intr-o dimineata, ce-i drept cand erau -20 de grade .

    Am incercat sa pornesc, A dat "un rateu", n-a pornit..dupa care nimic,
    Electromotorul invarte, bateria pare OK (la cat de bine invarte). Dar nu mai porneste.
    Acum afara sunt -2 grade si soare. Problema de mai sus se repeta. Electromotorul invarte, dar nu porneste

    Cineva mi-a spus ca s-ar face condens in filtrul de motorina, care ingheata apoi nu mai porneste pana nu se dezgheata . (sau ca daca sunt -20 de grade si motorina este proasta poate ingheta si aceasta. )

    Care ar putea fi problema?
    As putea sa mai incerc ceva?, sau o tractez pana la service?
    Main System:Intel Core 2 Quad q6600@3,4ghz,Schyte Mugen,DFI Blood Iron P35-T2RL,2X1gb Corsair XMS2 4-4-4-12 800mhz, CASE Antec p182,Gainward 7900 gs golden sample 256 mb,Seagate 7200.10 250gb sata 2,Fortron Bluestorm 2, Razer Copperhead
    Mobile System:Notebook Packard Bell,Intel Dual Core@1,6ghz,1 gb ram,hdd: 80gb,Ati Radeon X200 128mb,Modem Zapp Z020[/SIZE]
    Second System:Amd Sempron 2800+,1,5 gb ram,mb: Asus all onboard,Western Digital 2500jb [/SIZE]

  2. #2
    Registered User Silviu26's Avatar
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    Bucuresti
    DHB14 - 300 - Thread
    Bag-o intr-un garaj incalzit, poate s-a format un dop pe alimentare.
    Athlon X2 4000+ @ 2600 Mhz //2x1 GB DDR2 A-Data//WD320AAKS //Gigabyte 560 // Gainward 8600GT silentfx // Aplus Xclio2 + Sirtec460
    Chevrolet Owner

  3. #3
    Registered User IonutGhionea's Avatar
    Join Date
    Aug 2000
    Location
    Bucuresti, Romania
    offtopic: vezi in cartea de service a masinii treaba cu distributia, e foarte important sa afli cind a fost facuta !
    ontopic: da, cred ca ai un dop de gheata format pe undeva. Mai asteapta 1-2 zile poate se incalzeste afara si o poti porni.
    I work for the Government. I'm a teacher.

  4. #4
    Registered User Silviu26's Avatar
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    Bucuresti
    offtopic : daca n-ai incredere in carte ( si la o masina din 95 cred ca e cazul ) verifica cureaua de distributie ( daca e pe curea, nu pe lant). Daca pare imbatranita/crapata schimba distributia urgent. Sau gaseste un mecanic sa se uite daca nu ai incredere tu.
    Athlon X2 4000+ @ 2600 Mhz //2x1 GB DDR2 A-Data//WD320AAKS //Gigabyte 560 // Gainward 8600GT silentfx // Aplus Xclio2 + Sirtec460
    Chevrolet Owner

  5. #5
    Paladin Sir Andrew's Avatar
    Join Date
    May 2005
    Location
    GălaTZi, Covurlui
    Du-o la un service pt o constatare. E mai simplu asa, decat sa afli pareri.
    Ești prost și vrei să te remarci?Aprinde proiectoarele!Ești cel mai prost?Aprinde și stopul de ceață!

  6. #6
    Trancestatic Iceman's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    ETTI
    Mai bine zis, adu un service la ea .
    ​Questionable ethics.

  7. #7
    made in romania Laur's Avatar
    Join Date
    May 2004
    Location
    Bucuresti
    Daca a dat rateu in toba sau in chiuloasa sunt sanse ca sarit de la punct din cauze multiple: curea veche si bleaga, lichid de racire inghetat, etc...

  8. #8
    Registered User
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Bucuresti
    Scoate furtunele din filtru si apasa pe butonu ala de pe carcasa care iti amorseaza circuitul vezi daca scuipa motorina pe acolo. Daca da, baga furtunele la loc si apasa in continuare pe butonul ala pina se intareste sanatos. Cel mai probabil ai aer pe circuitul de motorina.

  9. #9
    Registered User
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Bucuresti
    s-a rezolvat.
    Azi la +2 grade, am apasat butonul de amorsare al pompei care s-a comportat ciudat (primele 2 apasari a mers f greu, apoi foarte usor, dupa care s-a intarit iar). masina a pornit la prima cheie.
    Ma gandeam sa nu fie ceva de la distributie.. (cu urmari mult mai grave). Mai ales ca nu stiu cand a fost schimbata ultima data, iar schimbarea distributiei e primul lucru pe care vreau sa-l fac in urmatoarea perioada.
    Masina e luata din germania, am cartea de service in care scrie totul..dar partea proasta este ca "se opreste" la 130.000km...iar distribuitia pare sa fie schimbata la 118.000km..dar nu pot sa stiu daca aia a fost ultima data
    Main System:Intel Core 2 Quad q6600@3,4ghz,Schyte Mugen,DFI Blood Iron P35-T2RL,2X1gb Corsair XMS2 4-4-4-12 800mhz, CASE Antec p182,Gainward 7900 gs golden sample 256 mb,Seagate 7200.10 250gb sata 2,Fortron Bluestorm 2, Razer Copperhead
    Mobile System:Notebook Packard Bell,Intel Dual Core@1,6ghz,1 gb ram,hdd: 80gb,Ati Radeon X200 128mb,Modem Zapp Z020[/SIZE]
    Second System:Amd Sempron 2800+,1,5 gb ram,mb: Asus all onboard,Western Digital 2500jb [/SIZE]

  1.  

Similar Threads

  1. [Vând/Schimb] Ford Mondeo diesel 2006 2.0TDCi
    By Jethro Ford in forum Automobile
    Replies: 5
    Last Post: 06-04-2011, 10:38
  2. Probleme ford mondeo
    By doagahotu in forum Auto
    Replies: 1
    Last Post: 06-12-2008, 09:15
  3. vind Ford Mondeo ghia 2001 diesel
    By ogica in forum Auto-Moto
    Replies: 10
    Last Post: 16-10-2005, 17:06
  4. Vind Ford Mondeo Tournier turbo diesel 95
    By katana in forum Auto-Moto
    Replies: 0
    Last Post: 31-08-2005, 22:33
  5. vand Ford mondeo diesel
    By coco m3 in forum Auto-Moto
    Replies: 2
    Last Post: 06-01-2005, 00:01

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •