Computer Games Forum

Go Back   Computer Games Forum > Tech > Software

Notices

Reply

LinkBack Thread Tools
Old 03-03-2005, 15:46   #1 (permalink)
man_x
Guest

programe de editat grafica pentru incepatori

as vrea si eu cateva programe ptr editat grafica dar sunt incepator si nu prea mah pricep zicetimi si mie va rog cateva linkuri si nume de programe!!
va multumesc

Reply With Quote
Old 03-03-2005, 17:32   #2 (permalink)
c00kie

Z4m0lx3's Avatar

Adobe Photoshop (best one out there imho ), iar pentru tutorials >> http://www.computergames.ro/forum/sh...d.php?t=106218
Os iusti meditabitur sapientiam, et lingua eius loquetur iudicium. Beatus vir qui suffert tentationem, quoniam cum probatus fuerit, accipiet coronam vitae. Kyrie, ignis divine, eleison. Oh quam sancta...Quam serena...Quam benigna...Quam amoena...Oh castitatis Lilium.

Z4m0lx3 is offline    Reply With Quote
Old 03-03-2005, 20:37   #3 (permalink)
Pure Black

allblack's Avatar

potzi incerca shi GIMP... e FREE sau eventual un Macromedia Fireworks

allblack is offline    Send Message via Google Talk to allblack Reply With Quote
Old 03-03-2005, 21:03   #4 (permalink)
c00kie

Z4m0lx3's Avatar

Daca ar trebui sa inceapa cu un program...acela ar fi Photoshop, are destul timp sa invete
Fireworks is nice...dar pentru web design
Os iusti meditabitur sapientiam, et lingua eius loquetur iudicium. Beatus vir qui suffert tentationem, quoniam cum probatus fuerit, accipiet coronam vitae. Kyrie, ignis divine, eleison. Oh quam sancta...Quam serena...Quam benigna...Quam amoena...Oh castitatis Lilium.

Old 03-03-2005, 21:11   #5 (permalink)
Registered User

PigBrother's Avatar

Fireworks e nice dar nu e bun de nimic. Intotdeauna i-am dat alt-f4 injurand, desi am incercat

PigBrother is offline    Reply With Quote
Old 03-03-2005, 21:22   #6 (permalink)
Pure Black

allblack's Avatar