![]() |
| | #1 (permalink) | ||
| As dori si eu o lista cu cele mai importante softuri dupa instalarea win
As dori o astfel de lista eventual sa-mi dati linkuri de unde sa downladez sau sa-mi trimiteti fisierele. Astept recomandari. Unde gasesc ultima versiune de ati catalyst?
__________________ Not here Last edited by Merly; 08-04-2006 at 11:45.. | |||
|
| | #2 (permalink) | ||
|
Softurile se instaleaza in functie de necesitati. Oricum ordinea e urmatoarea: 1. Drivere [in ordine: placa de baza, video, sunet si restul] 2. Ce folosesti tu :P Catalyst... La care Catalyst te referi? ATi Catalyst e driverul pentru placi video ati si-l gasesti la http://www.ati.com ; Audio Catalyst se ocupa cu extragerea audio de pe CD-uri si-l gasesti aici. Concluzie: instaleaza doar ce ai nevoie, nu orice-ti pica in mana...
__________________ Chess: the piece movement. | |||
|
| | #8 (permalink) | ||
|
Drivere DirectX 9.0c Toate update urile de la windows Kaspersky Anti Virus 6.0 Firefox 1.5 ACDSee Adobe Reader ffdshow Xvid BSPlayer WinDvd 7 Java J2SE Runtime Environment 5.0 Macromedia Flash Player 8 Microsoft Office 2003 +Proofing Tools Total Commander WinRAR World of warcraft+ventrilo client ![]() Messenger ce folosesti
__________________ Ho ho Hooo,merry X-mas..and kids remember what Santa says " don't spend money,don't do drugs and don't have sex!" leave those things to me!..Ho ho hooo | |||
|
| | #9 (permalink) | ||
|
Ce inutilitate...... evident ca fiecare om are ideea lui despre softuri importante... Si care e ideea sa ti le trimitem ? ..... ceva te rog frumos ...... nimic ?? ALOOOoooooooooooo unde te crezi ? ai vazut ceva sclavi pe aici ?? Totusi poate am inteles eu gresit si tu vroiai sa intrebi altceva..... ca de exemplu unde gasesti softuri free ? Ptr asta este o sectiune sticky pe software.
__________________ A Jedi's strength flows from the force | |||
|
![]() |
|
| Thread Tools | |
| |