Computer Games Forum

Go Back   Computer Games Forum > Tech > Software

Notices

Reply

LinkBack Thread Tools
Old 22-03-2007, 14:24   #1 (permalink)
Registered User

FieryLoki's Avatar

Question Intrebare COREL DRAW

Salut. Sunt incepator in ceea ce priveste COREL DRAW si as dori sa fiu lamurit in urmatoarea problema:
Am un fisier salvat in Corel Draw 11 de pe alt calculator. Pe al meu am Corel Draw x3 (13). Vreau sa il modific pe calculatorul meu (Corel X3) si apoi sa il pot folosi pe celalalt cu versiunea Corel Draw 11.
Se poate face acest lucru? Sau il pot salva sub forma de fisier compatibil cu versiunea 11? (Ceva asemanator cu Office 2007 sau 2003 care pot salva fisiere compatibile pentru versiuni mai vechi de Office)
Multumesc.

FieryLoki is offline    Reply With Quote
Old 22-03-2007, 14:43   #2 (permalink)
Call me Lou.

Strangelove's Avatar

da, ai acolo in fereastra de dialog de la save versiunea de corel pentru care vrei sa salvezi fisierul. daca nu e acolo, incearca la export.
vezi ca daca folosesti efecte specifice corel 13 si salvezi pentru versiunea 11 o sa ai niste probleme - efectele vor fi rasterizate cel mai probabil.

Strangelove is online now    Reply With Quote
Old 22-03-2007, 14:43   #3 (permalink)
BAM
Nick anterior: EroarE

BAM's Avatar

se poate... dupa ce'l editezi dai save as si in dreapta ai un drop down list in cale iti poti alege versiunea programului.

le: sincron

BAM is offline    Reply With Quote
Old 22-03-2007, 14:52   #4 (permalink)
Registered User

FieryLoki's Avatar

Multumesc mult pentru ajutor. Va salut!

Old 31-03-2007, 11:15   #5 (permalink)
Registered User

FieryLoki's Avatar