![]() |
| | #1 (permalink) | ||
|
asa arata fstab-ul meu, cum fac sa descarc in partitia hda7 dev/hda6 / auto defaults 1 1 tmpfs / tmpfs defaults 0 0 # AutoUpdate devpts /dev/pts devpts gid=5,mode=620 0 0 # AutoUpdate proc /proc proc defaults 0 0 # AutoUpdate /dev/hdc /mnt/hdc_cdrom iso9660 noauto,users,exec 0 0 # AutoUpdate /dev/hda1 /mnt/hda1 ntfs auto,users,suid,dev,exec,ro 0 0 # AutoUpdate /dev/hda2 swap swap defaults 0 0 # AutoUpdate /dev/hda5 /mnt/hda5 reiserfs auto,users,suid,dev,exec 0 0 # AutoUpdate /dev/hda6 /mnt/hda6 ext3 auto,users,suid,dev,exec 0 0 # AutoUpdate /dev/hda7 /mnt/hda7 ntfs auto,users,suid,dev,exec 0 0 # AutoUpdate /dev/fd0 /mnt/floppy vfat,msdos noauto,users,suid,dev,exec 0 0 # AutoUpdate i try to download a torrent on my hda7[:d] partition and give me read only red error | |||
|
| | #4 (permalink) | ||
|
__________________ Cristian Bisca Galerie Foto Personala Canon EOS 30D + sigma 18-50 f/3.5-5.6 + canon ef 50mm f/1.8 + M42 Helios 44-2 58mm f/2 & Jupiter 37A 135mm f/3.5 + Sigma 55-200 f/4-5.6 DC | |||
|
| | #6 (permalink) | ||
|
nu merge cu progu de pe site ul ala imi da niste erori, si nu mai pot folosi nici o unitate"mount-abila", imi da deny la toate cand, le pun la fstab. , dar am rezolvat problema asta, e u vreu sa rezolv problema veche,deci cum fak sa mearga sa descarc ceva sau sa mut pe hda7, care e read only? mai incerc cu aia si dak nu mi mere iar ce fac?
| |||
|
| | #7 (permalink) | ||
| http://bisqwit.iki.fi/story/howto/ntfs/ insa nu este ce vrei tu parca mergea pe ntfs-ul din windows2000 desi nu mai sunt sigur
__________________ Jesus He knows me, and He knows I'm right! | |||
|
![]() |
|
| Thread Tools | |
| |