![]() |
| | #2084 (permalink) | ||
| crissssti acestea sunt extensiile instalate de mine. Pe care dintre ele o consideri inutila? - Tab Mix Plus 0.3.0.5.xpi - FlashGot 0.5.9.993.xpi - Flashblock 1.5.1.xpi - Adblock Plus 0.6.1.2.xpi sau Adblock 0.5.3.042.xpi - Adblock Filterset.G Updater 0.3.0.2.xpi sau dutchblock 0.30.xpi ***** As vrea sa mai fac niste teste cu alte versiuni de FF mai vechi. Dar nu mai gasesc altele in afara de 1.5 si 1.6. Ma puteti ajuta in acest sens sa-mi trimiteti pe mail versiunile mai vechi? Rog mult pe cine poate si are asa ceva. Adresa mea de mail este razvan2007@yahoo.com. Multumesc anticipat.
__________________ | |||
|
| | #2085 (permalink) | ||
| http://img117.imageshack.us/my.php?i...ensions3zm.jpg Astea le folosesc. Nu stiu ce e ala crash de Firefox.
__________________ balanced for lean | |||
|
| | #2087 (permalink) | ||
| Quote:
ia ce iti pofteste sufletelul ![]() http://www.mozilla.com/firefox/releases/
__________________ She's got legs, she knows how to use them. She never begs, she knows how to choose them. She's holdin' legs wonderin' how to feel them. Would you get behind them if you could only find them? | |||
|
| | #2089 (permalink) | ||
| http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.o.../latest-trunk/ firefox-1.6a1.en-US
__________________ Ho ho Hooo,merry X-mas..and kids remember what Santa says " don't spend money,don't do drugs and don't have sex!" leave those things to me!..Ho ho hooo | |||
|
| | #2091 (permalink) | ||
| Quote:
__________________ Ho ho Hooo,merry X-mas..and kids remember what Santa says " don't spend money,don't do drugs and don't have sex!" leave those things to me!..Ho ho hooo | |||
|
| | #2092 (permalink) | ||
| Quote:
multumesc | |||
|
| | #2095 (permalink) | ||
|
folosesti teme necompatibile. dar ce cauti cu 1.0.7? e vechi. ia ultimul...adica 1.5.01
__________________ She's got legs, she knows how to use them. She never begs, she knows how to choose them. She's holdin' legs wonderin' how to feel them. Would you get behind them if you could only find them? | |||
|
| | #2096 (permalink) | ||
| Deci dupa indelungi teste si batai de cap am concluzionat. Numai cu FF imi da eroare si se inchide si aceasta daca ii instalez vreo varianta de adblock. Aceasta eroare in ntdll.dll este prezenta si descrisa pe net si de altii carora le face aceleasi belele (si)cu browserul FF (si nu numai la altii). Cat timp nu folosesc vreun filtru FF-ul merge impecabil. Ce dreaq se intampla? Din vina cui? Nu mai stiu ce pot face. Memoriile-mi sunt beton, le-am testat, nici un dubiu ca ar fi bulite, ce dreaq... Ba inca am pus si alte 2 perechi sau am schimbat sloturile ori am lasat cate un stick. Chiar nu aveti nici o idee cu care sa pot si eu sa ies la liman cu aceasta problema?
__________________ | |||
|
| | #2098 (permalink) | ||
| Quote:
__________________ | |||
|
| | #2100 (permalink) | ||
| Quote:
razvan2007, incearca AdMuncher. E soft de sine statator, dar scapi de Adblock, daca spui ca asta e sursa problemelor.
__________________ Pumnii mei minte nu stie nu are. | |||
|
| Advertisment | |
Cumpără jocuri prin SMSRapid si sigur! | |
![]() |
|
| Thread Tools | |
| |