Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 20 of 43

Thread: Cursuri CISCO retelistica, InfoAcademy sau CREDIS?

1. Back To Top | #1
    Registered User

Cursuri CISCO retelistica, InfoAcademy sau CREDIS?

Salut,

Vreau sa ma inscriu pentru cursuri de retelistica in Bucuresti (CCNA). Am vazut ca exista un numar mare de academii in Bucuresti dar dupe ce am citit mai mult am redus la 2: Infoacademy si Credis.

Aproape toate informatiile pe care le-am gasit despre aceste academii sunt destul de vechi (2005, 2008 etc.)

Momentan sunt indecis la care sa ma duc, daca sunt oameni care au urmat de curand cursurile la oricare din aceste academii, va rog sa va dati cu parerea aici.

Ma intereseaza in special:
    Cum sunt profesorii? Predau ca sa intelegi sau doar citesc de pe o programa invatata pe de rost?
    Au hardware necesar in laboratoare si daca da, te lasa sa il folosesti?
    Sunt conditii bune? Am citit un post mai vechi ca stateau cate 3 la un PC cu un CRT.
    Orice alte detalii si pareri sunt binevenite.

Si da, vreau sa merg la cursuri si nu sa invat de acasa.

Multumesc anticipat,
    Alex

2. Back To Top | #2
    Nu stiu cum e la Infoacademy, dar la Credis am fost dezamagit ( de factorul uman). Si nu vreau sa intru in polemica cu nimeni!

3. Back To Top | #3
    Registered User sebid2k3's Avatar
    Iti recomand academia CISCO din cadrul Politehnicii Academia Cisco, UPB
    Metoda de contact: pm, telefon, mail sau Y!messenger.
    Doar cele din postarile mele, NU folosesc alte metode.

4. Back To Top | #4
    Registered User Osmium's Avatar
    La Infoacademy am facut 7 cursuri - CCNA (4), CCNA Voice, Linux (2). Exista laptopuri pentru fiecare, la laboratoare lucrezi pe routere/switchuri/telefoane Cisco la fiecare masa. Am facut cu 3 instructori:

Morar Ionut - foarte bun pedagog, profesionist, cunostiinte vaste de programare/linux/reteilistica.

Moise Marius - la fel, bun pedagog, exemple din "real-life", stil mai relaxat de predare.