Page 1 of 14 123411 ... LastLast

Thread: Destiny 2

1. Back To Top | #1

Destiny 2

Humanity’s last safe city has fallen to an overwhelming invasion force, led by Ghaul, the imposing commander of the brutal Red Legion. He has stripped the city’s Guardians of their power, and forced the survivors to flee. You will venture to mysterious, unexplored worlds of our solar system to discover an arsenal of weapons and devastating new combat abilities. To defeat the Red Legion and confront Ghaul, you must reunite humanity’s scattered heroes, stand together, and fight back to reclaim our home.

Destiny 2 website

Destiny 2 – “Rally the Troops” Worldwide Reveal Trailer

4 Years of Destiny - Retrospective

Destiny | The Story So Far

2. Back To Top | #2

||ASUS Z87-C||I7 4790k||Noctua NH-U12S/2xNoctua NF-F12||Corsair Vengeance 2x4Gb DDR3 CL9 1600Mhz 1.5v||MSI GTX 1070 Armor OC 8GB||HyperX SSD 3k 480GB||WD 750Gb 32MB||Cooler Master CM 690 II||Super Flower Golden Green 750W||Razer Kraken 7.1 Chroma||Razer DeathAdder 2013/Steel Series qck||BENQ 24" GL2450||

"To know everything like me... You must endure everything like me..."

3. Back To Top | #3
    Nick anterior: OutOfMyMind Out Of My Mind's Avatar
    La ce ora?

4. Back To Top | #4
    20:00 Ora Romaniei? 18:00 GMT si 20:00 GMT + 2 :P

5. Back To Top | #5
    Orice lucru bun in viata e ilegal, imoral sau ingrasa

6. Back To Top | #6
    Asa, baieti, faceti voi treaba lui Raziel. Hai, sa traiti

7. Back To Top | #7
    Raziel , aren't the grapes sour anymore?

---

Quote Originally Posted by Capcaunu View Post
    Ce mi-a placut la Destiny (1):

- shootingul
    - muzica
    - o parte din pvp

Ce nu mi-a placut

- O companie chitroasa, care ofera content cu lingurita
    - Loot cave nerf
    - no matchmaking for raids
    - story slab povestit de un Peter Dinklage plictisit
    - balansare mmo style la weapons pve/pvp*

Sunt grinder dar sitemul lor de progres e absolut retard. Practic nu e satisfactie pe masura timpului bagat.

*Both Destiny and The Division have struggled with trying to balance weapons and gear across two modes which operate very differently. Nerfs applied to prevent weapons from becoming obnoxious when used against other players often render them useless when pointed at swarms of AI enemies. While I understand the desire to keep performance reasonably consistent in both PvE and PvP, I also think players can cope with some slightly more creative design.

The risk otherwise is that whole weapon archetypes get removed from the meta, as has happened to Fusion Rifles, Hand Cannons, and Auto Rifles at various points in Destiny’s life. And not for trivial amounts of time either. The lack of regular balancing meant players were often stuck with a miserable experience (ask veterans about Thorn’s damage over time tick, or the obnoxious range possible with a well-rolled Matador 64 shotgun) for months on end. Destiny 2 needs a much more active approach to balance from the sandbox team, and ideally a more flexible mindset when it comes to how PvP changes affect the PVE experience. On this, I’m not confident unfortunately.

8. Back To Top | #8
    Quote Originally Posted by Out Of My Mind View Post
    Asa, baieti, faceti voi treaba lui Raziel. Hai, sa traiti
    Nu numai ca era un countdown pe stream, dar odata la 2 minute cate unul pe chat punea aceeasi intrebare pe care ai pus-o si tu mai sus.

Raziel , aren't the grapes sour anymore?
    Huh?!

||ASUS Z87-C||I7 4790k||Noctua NH-U12S/2xNoctua NF-F12||Corsair Vengeance 2x4Gb DDR3 CL9 1600Mhz 1.5v||MSI GTX 1070 Armor OC 8GB||HyperX SSD 3k 480GB||WD 750Gb 32MB||Cooler Master CM 690 II||Super Flower Golden Green 750W||Razer Kraken 7.1 Chroma||Razer DeathAdder 2013/Steel Series qck||BENQ 24" GL2450||

9. Back To Top | #9
    Ai criticat Destiny 1 de pe la inceput. L-ai jucat pana la urma? ca tu esti sceptic de fel (am gasit un post de prin 2006 cand ziceai ca Titan Quest nu prea arata bine pt anul respectiv ) ). Aici ti-a iesit, Destiny 1 n-a fost grozav.

anyways, n-am asteptari dar poate surprind cu ceva.

OMG OMG tipul din The Wire

10. Back To Top | #10
    CRASH a inceput bine ))

11. Back To Top | #11
    Ai criticat Destiny 1 de pe la inceput. L-ai jucat pana la urma? ca tu esti sceptic de fel (am gasit un post de prin 2006 cand ziceai ca Titan Quest nu prea arata bine pt anul respectiv ) ). Aici ti-a iesit, Destiny 1 n-a fost grozav.

anyways, n-am asteptari dar poate surprind cu ceva.

OMG OMG tipul din The Wire
    L-am criticat? In afara de faptul ca parea cam shallow si avea misleading marketing "it's not an MMO!" nu cred ca am spus foarte multe despre el. Chiar si daca as fi spus, nu vad ce are asta de a face cu faptul ca am pus un link catre gameplay livestream.

12. Back To Top | #12
    ah normal doar eram curios daca ai apucat (Ca stiu ca ai jucat si bloodborne). eu nu am mai luat ultimul expansion de la Destiny si toti cei patru amici cu care l-am jucat de la inceput s-au simtit dezamagiti de compania care l-a facut

13. Back To Top | #13
    Era plin PS4-ul ala de hit-uri, dar in afara de Bloodborne nu am jucat nimic. Total incomoda pentru mine consola asa ca am lasat-o pe birou sa prinda praf pana am dat-o inapoi. Raman la PC care mi se pare o platforma superioara de gaming din toate punctele de vedere.

14. Back To Top | #14
    O sa fie cross-platform? Ca la cum se misca baiatul asta cu gamepad, abia astept sa il incerc cu mouse+kb

Later Edit: Ce adunatura de idioti. Aud de dungeon, boss, treasure si incep sa aplaude
    Last edited by Out Of My Mind; 18-05-2017 at 20:33.

15. Back To Top | #15
    PC only gamers, you have no idea what will hit you with Destiny 2!
    With the Power of My Mind
    I make the End of this sentence disa
    6D | 85mm 1.2L | I7700K | GTX1080SC | PS4Pro | One S | LG65C6

16. Back To Top | #16
    Mhm...

17. Back To Top | #17
    Preorder now!

18. Back To Top | #18
    Draguta prezentarea dar personal n-am fost prea impresionat. Ca-i D I ca-i D II sau The Division tot aia este. Altora poate le place sa joace acelasi joc de nenumarate ori (probabil de aia eu nu joc MMO-uri :P). dar pentru moment nu sunt interesat de joc. Ma gandesc c-o sa fie lansat pe Blizzard.net si probabil nu se va putea porta nimic din varianta XBOX catre varianta de PC :P

19. Back To Top | #19
    battle.net

The PC version will support:
    4k Resolution Support (3820x2160)
    Uncapped framerate
    Full mouse and keyboard support with custom key mapping
    Text chat
    Adjustable Field of View
    Detailed PC settings screen
    21:9 monitor support
    Destiny 2-daisidouqaqbtmt.jpg
    Last edited by 495; 18-05-2017 at 21:53.
    With the Power of My Mind
    I make the End of this sentence disa
    6D | 85mm 1.2L | I7700K | GTX1080SC | PS4Pro | One S | LG65C6

20. Back To Top | #20
    cand este beta? intreb si eu ca picat-ul din cer

Page 1 of 14 123411 ... LastLast