Computer Games Forum

Go Back   Computer Games Forum > Gaming > MMORPGs > Guild Wars

Notices

Reply

LinkBack Thread Tools
Old 25-07-2006, 13:43   #1 (permalink)
Registered User

Diferente intre GW si GW-F

Sunt incepator, am jucat L2 si vreau si eu sa-mi cumpar GW acum. As vrea sa stiu daca sunt diferentze intre Guild Wars si Guild Wars - Factions deoarece am de gand sa achizitionez Factions. Si ma refer aici in special la diferentze la nivel de grafica, nu doar de aranjare a meniurilor (din ce am vazut in poze cam atat era). Daca Factions arata mai bine l-as lua pe acesta, dar daca nu e dif prea mare intre ele prefer GW deoarece in curand apare Nightfall si cu Factions nu-l voi putea juca, decat cu GW.

P.S.
Pana acum singura dif majora sesizata de mine este ca GW are loc pe un taram, iar Factions pe altul.

rayden159 is offline    Reply With Quote
Old 25-07-2006, 13:50   #2 (permalink)
Registered User

P.P.S. As mai avea o intrebare : am citit aici pe acest forum despre persoane care joaca w/mo sau altzii care joaca As/Me si E/Me. I-mi poate explica si mie cineva ce sunt toate acestea. Ms

Old 25-07-2006, 14:08   #3 (permalink)
Registered User

WarChiD's Avatar

1. diferentele dintre gw si gw-f nu sunt de ordin vizual( a nu se lua in seama decorurile care evident sunt diferite de gw , in gw-f predomina tema asiatica in gw normal e o tema antica postapocaliptica - seering = atacu clanului char si etc daca citesti manualul de pe web o sa iti explice mai clar), ci mai mult din punctu de vedere al gameplay-ului factions fiind mai mult orientat spre pvp , ideal ar fi sa le iei pe amandoua , gw are skills mai multe ca in gw-f iar in gw-f iti faci unlock mai repede la moduri pt arme si rune , idea este ca gw-f este continuare povestii din gw deci sfatu meu iale pe amandoua nu o sa regreti
2. w/mo, e/me, as/me, sunt combinatii de joburi pe care le poti avea pe un char